Idag ble det thaimat på restaurant [emoji7][emoji108]Noen som har noen spennende planer for dagen? Her blir det rydding og husrengjøring, utrolig kjedelig i finværet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag ble det thaimat på restaurant [emoji7][emoji108]Noen som har noen spennende planer for dagen? Her blir det rydding og husrengjøring, utrolig kjedelig i finværet![]()
Heilt einig!kjem nok til å kjøpe fleire oppskrifter! Spørst om en ikkje berre må investere i boka med ein gongxsmile8
Verken mamma eller svigermor strikker så føler jeg må stå på litt selv på den frontenSynes det er stas kunne lage noe selv
![]()
Ny uke nye muligheter [emoji4] hva bringer uken deres ?
OUL til torsdag[emoji7] Gleder meg veldig til å få se lille igjen og forhåpentligvis få positive beskjeder[emoji2]
Hva bringer uken din?[emoji4]
Lykke tilOUL om 30 min. Burde være i ekstase, men er så nervøs... gleder meg nesten mest til det er overstått, men selvfølgelig også til å se frøet![]()
Takk, det gikk braLykke til
Krysser fingre for deg [emoji4][emoji4] jeg har også oul denne uka, bare på fredag. Kjenner kropp og sjel virkelig trenger bekreftelse på at alt er som det skal inni magen nå [emoji27][emoji27]
Utenom det er det bare kjedelig husarbeid , samt muligens følge min mor på kreftbehabdlingen sin.
Takk, det gikk brafrisk baby, kanskje ei jente
er så lettet
![]()
Hurra for frisk baby! [emoji322][emoji4][emoji173]️Takk, det gikk brafrisk baby, kanskje ei jente
er så lettet
![]()
Lykke til med OUL på torsdag! [emoji256][emoji4]OUL til torsdag[emoji7] Gleder meg veldig til å få se lille igjen og forhåpentligvis få positive beskjeder[emoji2]
Hva bringer uken din?[emoji4]
Krysser fingre for deg [emoji4][emoji4] jeg har også oul denne uka, bare på fredag. Kjenner kropp og sjel virkelig trenger bekreftelse på at alt er som det skal inni magen nå [emoji27][emoji27]
Utenom det er det bare kjedelig husarbeid , samt muligens følge min mor på kreftbehabdlingen sin.
Vært hos jordmor i dag og fylt ut svangerskapspenger skjema, håper sjefen er enig. Har ikke rukket å snakke med dem da jeg har vært opptatt med sykt barn...
Fikk høre hjertelyden for første gang i daggodt å få litt mer håndfaste bevis på at det er en liten inni der siden vekten fortsatt går nedover...
Hvordan gikk det hos jordmor igår? [emoji4]Jordmortime i morgen som jeg gleder meg til da jeg får høre den lille igjen i allefall. Håper urinprøven viser at jeg ikke drikker for lite fremdeles, synes jo selv jeg er flinkBursdag på lørdag så det håper jeg blir koslig, lettere glede seg nå som alle veit at jeg er gravid
![]()