Skravletråd

Formen er milevis bedre enn i desember, men fortsatt langt fra optimalt. Men jeg nyter hvert øyeblikk jeg føler meg i god form, og syns de periodene varer lengre og lengre heldigvis, er 14+4 i dag [emoji4] Hva med deg?
Godt å høre at formen begynner å bli bedre [emoji173]️

Kvalmen ga seg i uke 13 her, har vært forkjølet en ukes tid men det begynner å gi seg nå så er i fin form. Er 15+1 idag [emoji4]

Tror jeg kunne ha sovet hele dagen hvis jeg kunne :sorry: Håper energinivået tar seg opp igjen snart, er 13+3 i dag

Ja den trøttheten kjenner jeg igjen. Veldig ofte at jeg sovner samtidig med 4 åringen når jeg legger henne [emoji28]

Jeg er i mye bedre form. Mer energi og lite kvalm. Er 15+0 i dag. Men jeg kjenner at jeg må begrense meg litt for å ikke krasje helt. I dag har jeg vært på farta helt til nå og da er det nok bare en meget rolig dag i morgen som funker.

Takk for betryggende ord angående trappefallet mitt forresten. Jeg er gul og blå, men ellers virker jo alt greit.

Da har vi kommet akkurat like langt vi da. 15+1 idag. Så gøy [emoji4]
Formen er fin her også.

Godt å høre at det går bra med deg etter fallet [emoji173]️

Flere som sliter å sove om nettene? Det er ikke hver natt, men av og til ligger jeg bare lys våken og vrir meg [emoji4] Føler meg trøtt og [emoji19]

Jeg sliter ikke med å sovne på kvelden men det er ofte at jeg våkner på natta og ikke får sove igjen på en stund. Da er jeg ofte sulten og må på do osv. [emoji4]

Flere som sliter å sove om nettene? Det er ikke hver natt, men av og til ligger jeg bare lys våken og vrir meg [emoji4] Føler meg trøtt og [emoji19]
Jeg sover utrolig dårlig om nettene :( sover så lett og det gjør at jeg våkner veldig lett og kvaliteten på søvnen er så dårlig. Går stort sett greit å sovne, men..
jeg sover forresten vanligvis som en sten :angelic:

Sliter veldig med det samme! Har funnet hjelp i å høre på lydbok når jeg skal legge meg, da kjennes det ikke ut som jeg ligger og vrir meg i flere timer ☺️

Nå som jeg er gravid så har jeg blitt så veldig klønete. Jeg har alltid vært ganske surrete og det er sjelden jeg kommer meg ut døra med mobil, nøkler OG lommebok på første forsøk. Men nå mister jeg ting, hele tiden. Har ikke mista noe av stor verdi, det er bare så upraktisk og teit. Særlig når jeg også er blitt så glemsk at jeg ikke husker om jeg har tatt med meg ting i utgangspunktet. Selv om jeg har vært surrete alltid så har jeg alltid hatt en veldig god hukommelse, så denne utviklingen skremmer meg litt.

Noen som opplever det samme? Noen som har vært gravid før og vet noe om utviklingen etter fødsel? Er denne tilstanden permanent? :angelic:

Nå som jeg er gravid så har jeg blitt så veldig klønete. Jeg har alltid vært ganske surrete og det er sjelden jeg kommer meg ut døra med mobil, nøkler OG lommebok på første forsøk. Men nå mister jeg ting, hele tiden. Har ikke mista noe av stor verdi, det er bare så upraktisk og teit. Særlig når jeg også er blitt så glemsk at jeg ikke husker om jeg har tatt med meg ting i utgangspunktet. Selv om jeg har vært surrete alltid så har jeg alltid hatt en veldig god hukommelse, så denne utviklingen skremmer meg litt.

Noen som opplever det samme? Noen som har vært gravid før og vet noe om utviklingen etter fødsel? Er denne tilstanden permanent? :angelic:
Kjenner meg veldig igjen. Glemmer veldig mye både hjemme og på jobb. Det verste er at jeg mange ganger ikke husker ting når noen minner meg på noe heller. Så jeg fremstår som dement eller at jeg ikke hører etter når jeg får beskjeder/informasjon. Blir flau!

Kjenner meg veldig igjen. Glemmer veldig mye både hjemme og på jobb. Det verste er at jeg mange ganger ikke husker ting når noen minner meg på noe heller. Så jeg fremstår som dement eller at jeg ikke hører etter når jeg får beskjeder/informasjon. Blir flau!

Åh, det er godt å høre at vi er flere. Kjenner meg veldig igjen i det du sier også. Jeg har sjelden hatt behov for å notere ned ting før, men nå må jeg notere ned hver minste lille ting. Får håpe det er noe som går over altså!

Så dårlig vi er på å skravle [emoji28]
Eller er alle på lukket forum kanskje?
Hvordan går det med dere jenter?
Formen er fin her heldigvis, 16+3 idag.
Ser veldig frem til OUL nå. Bare 14 dager igjen [emoji4]

Så dårlig vi er på å skravle [emoji28]
Eller er alle på lukket forum kanskje?
Hvordan går det med dere jenter?
Formen er fin her heldigvis, 16+3 idag.
Ser veldig frem til OUL nå. Bare 14 dager igjen [emoji4]
Ja er ganske stille her, spesielt i helgene [emoji39]
Formen er ganske bra her og, sliter litt med å sovne om kvelden og er litt slapp, men tenker kanskje det bare er jeg som har blitt litt lat og fått en annen døgn rytme etter å sovet de tre siste mnd[emoji23] er 18+0 i morgen og 1 uke til oul, kjempe spent!!!

Energinivået har endelig tatt seg opp igjen, men har hatt slitt litt ligamentsmerter i det siste [emoji29] Ellers er alt bra, men venter fremdeles på innkallingen min til oul.. håper den kommer i morgen [emoji16] 15+0 idag!

Ja er ganske stille her, spesielt i helgene [emoji39]
Formen er ganske bra her og, sliter litt med å sovne om kvelden og er litt slapp, men tenker kanskje det bare er jeg som har blitt litt lat og fått en annen døgn rytme etter å sovet de tre siste mnd[emoji23] er 18+0 i morgen og 1 uke til oul, kjempe spent!!!

Gratulerer så mye med 18 uker [emoji322][emoji322] og lykke til med OUL om en uke [emoji256][emoji7]
Det er jammen ikke lenge til, skjønner at du er spent [emoji4]

Energinivået har endelig tatt seg opp igjen, men har hatt slitt litt ligamentsmerter i det siste [emoji29] Ellers er alt bra, men venter fremdeles på innkallingen min til oul.. håper den kommer i morgen [emoji16] 15+0 idag!

Gratulerer så mye med 15 uker [emoji7]
Håper ligamentsmertene gir seg så du slipper å være så plaget

Jeg har vært utrolig heldig til nå, ikke hatt andre plager enn kvalmen (som ga seg i uke 12).
Er en del trøtt da og sovner ofte når jeg skal legge 4 åringen kl 19 [emoji28]

Krysser fingrene for at innkallingen til OUL kommer straks i posten [emoji4]

Helt enig med deg.
Akkurat nå føler jeg også at tiden snegler seg avgårde
Ja, men det er litt rart og for samtidig syns jeg liksom at det går fort og. Sånn ukemessig.. på torsdag er jeg allerede 17 uker :angelic: Men når man går og venter på ting (OUL, jordmortime) så går det så treigt:shy:

Jeg har 3 dager til OUL og klarer nesten ikke vente, går så treigt :hilarious: samtidig er jeg 18+2 så tida har jo gått fort alikevel :p

Ja, men det er litt rart og for samtidig syns jeg liksom at det går fort og. Sånn ukemessig.. på torsdag er jeg allerede 17 uker :angelic: Men når man går og venter på ting (OUL, jordmortime) så går det så treigt:shy:

Ja tiden går ekstremt sakte når en venter på neste UL/kontroll [emoji28]

Hurra for 17 uker på torsdag [emoji322][emoji322]
Jeg ligger en dag etter deg da. Blir 17 uker på fredag [emoji4]

Jeg har 3 dager til OUL og klarer nesten ikke vente, går så treigt :hilarious: samtidig er jeg 18+2 så tida har jo gått fort alikevel :p
Ha ha, ja det er rart at tiden går sakte (samtidig som den går fort) [emoji28]
Masse lykke til på OUL om 3 dager [emoji256]
Du må oppdatere oss hvordan det går [emoji4]

Back
Topp