Skravletråd

Jeg er så kvalm!! Det slår over meg i tide og utide.. også føler jeg det blir bedre av å spise så jeg spiser og spiser for når jeg stopper blir det verre igjen.. men får heldigvis i meg mat Da,det er positivt! :D

Hvordan har dere fortalt det til de som vet det? Og hvordan var reaksjonen?

Jeg er så kvalm!! Det slår over meg i tide og utide.. også føler jeg det blir bedre av å spise så jeg spiser og spiser for når jeg stopper blir det verre igjen.. men får heldigvis i meg mat Da,det er positivt! :D

Hvordan har dere fortalt det til de som vet det? Og hvordan var reaksjonen?

Jeg har det på akkurat samme måte :)

Jeg har fortalt det til ei venninne. Hun ble superhappy og gleder seg stort. Hehe...

Hva med deg?

Jeg har det på akkurat samme måte :)

Jeg har fortalt det til ei venninne. Hun ble superhappy og gleder seg stort. Hehe...

Hva med deg?

"Godt "å høre at det ikke bare er meg,men forferdelig når det står på..

Har også fortalt det til en venninne.. lurer på hvordan jeg skal fortelle besteforeldre og sånt. Har du en plan for det? :)

Har også fortalt det til en venninne.. lurer på hvordan jeg skal fortelle besteforeldre og sånt. Har du en plan for det? :)

Jeg har ikke noen plan foreløpig :) Skal vente til milepælen på 12 uker er nådd før jeg forteller til familien Hvertfall. Tror jeg o_O

Hva med deg? :)

Det er en annen tråd om metoder for å fortelle om graviditeten på! [emoji4] denne gangen har vi bestilt opp personlige hjerter med budskapet på, forrige gang fikk de hver sin vinflaske med hjemmelaget etikett på[emoji4]

Bare et lite tips om at Topp 100 Desember nå er i gang, så det er nye sjanser til å vinne flotte premier! :)

Er der flere som syns tiden går så sakte? Jeg vil at 12 uker skal komme nå... Men er jo ikke før etter jul!

Er der flere som syns tiden går så sakte? Jeg vil at 12 uker skal komme nå... Men er jo ikke før etter jul!
Syns det går altfor seint.. :p Føler at alt er lenge til! Haha.. Håper tiden fram til UL går litt fort hvertfall. 18 dager til.. :rolleyes:

Syns det går altfor seint.. [emoji14] Føler at alt er lenge til! Haha.. Håper tiden fram til UL går litt fort hvertfall. 18 dager til.. :rolleyes:
Klarer ikke å konsentrere meg om noen ting. Har ingen symptomer heller, så klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid heller. Skal på TUL om 9 dager.

Synes tiden går veldig sakte nå ja.. 8+3 i dag. Har vært på tul 6+4 og så bankende hjerte, skal tilbake for en liten ekstra sjekk 22 des.
Har vært så elendig form di siste ukene og vil helst at tiden skal fly slik at jeg kommer meg i formen.. men utover det trenger jeg ikke at tiden skal gå fort heller. Gruer meg sånn til å dele dette på jobb at det påvirker ganske mye av gleden oppi det hele..

Uff, driver å får svimmelhetsanfall og tenkte jeg skulle ringe legen i morgen for å vurdere sykemelding. Ikke fristende å stresse med ettåringen, fullt pendlertog og full jobb. Tror kanskje ikke legen er enig med meg da, men nå blir det antageligvis jordmortimen først da legen min tydeligvis bare er åpen tre dager i uka. (har jordmortime på onsdag)

Ja! Tiden går sååå utrolig sakte! Helt grusomt. Er veldig mye sliten, blir mye sofa sliting og da går desverre tiden enda saktere. Håper at formen blir bedre og jeg orker å begynne med juleforberedelsene, da går nok tiden fortere tenker jeg! [emoji318]

Skal endelig (!) til legen og ta blodprøver neste uke! Tia går skikkelig sakte... jeg er så stressa pga eksamen og at jeg føler meg helt kokt i pappen hele tiden :yuck:

Tiden går altfor sakte. Nå har kvalmen slått skikkelig til her og jeg må vurdere å bestille en legetime. Det blir jo mye verre når jeg stresser og pusher meg på jobb og ikke sover skikkelig om natten pga kvalmen.

Gleder meg til de magiske 12 ukene er her og det ikke trenger å være så topp hemmelig lenger. Da er det litt lettere for folk å forstå

De siste to dagene har jeg ikke følt meg gravid[emoji85] Kvalmen har gitt seg nesten helt og ingen ømme pupper lenger! Er jo 11+1, så er vel kanskje normalt at symptomene gir seg nå og at det er lite å merke før sparkene og bevegelsene kommer om noen uker? Flere som har det slik?? [emoji4] Regner jo med det er normalt, men man begynner jo å gruble[emoji85]

De siste to dagene har jeg ikke følt meg gravid[emoji85] Kvalmen har gitt seg nesten helt og ingen ømme pupper lenger! Er jo 11+1, så er vel kanskje normalt at symptomene gir seg nå og at det er lite å merke før sparkene og bevegelsene kommer om noen uker? Flere som har det slik?? [emoji4] Regner jo med det er normalt, men man begynner jo å gruble[emoji85]
Nesten gitt seg her og, kun bittelitt ømme brystvorter og ømme pupper akkurat når jeg våkner. Trøttheten sitter litt enda men langt fra så alt oppslukende som før! 11+3

Nesten gitt seg her og, kun bittelitt ømme brystvorter og ømme pupper akkurat når jeg våkner. Trøttheten sitter litt enda men langt fra så alt oppslukende som før! 11+3

Godt å høre det er fler [emoji2] Skal på ny ul 28. Desember og tiden kan ikke gå fort nok dit[emoji23] Håper på å få se en sprellende, aktiv liten krabat[emoji173]️

Godt å høre det er fler [emoji2] Skal på ny ul 28. Desember og tiden kan ikke gå fort nok dit[emoji23] Håper på å få se en sprellende, aktiv liten krabat[emoji173]️
Så spennende, skal se dagene flyr unna når vi kommer over helgen og julestyret setter i gang for fult[emoji1]

Back
Topp