I dag glemte jeg hvordan etternavnet mitt skrives.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter så med å godta at æ e gravid, selv om æ e så trøtt som en dupp når æ e ferdig på jobb..sovna på bussen på vei hjem i går, må sove middag kvil hver dag og er uggen tidvis, klare ikke kaffe..og æ som bare elsker kaffe[emoji477] men klare ikke helt å si til hjernen min.. jepp du e gravid, trenger ikke mer symptomer en dette.. men nei.. Tror ikke jeg er gravid før æ har sett at det er noe der nede på rett plass..tenker også, hmm.. siden jeg ikke kjerne livmor toppen, så e æ sikkert gravid utfor livmora..
Var på tul i dag, og det viser seg at det ser ut til at det er en plommesekk der,'en ikke noe hjerteslag.. som tilsier at jeg er kanskje mellom 5-6 uker gravid ikke 7+4 som jeg trodde.. skal tilbake på ny ul om 1 1/2 uke... Fikk skikkelig dum følelse av det.. Håper sånn at det er liv laga.. men skjønner ikke hvordan jeg kan være på kort på vei...Kjenner meg igjen... Er jo kvalm på og av og legger meg likt med barna nesten hver kveld, men klarer ikke å kjenne meg trygg likevel.. Håper det hjelper ette tul i morgen, 8+2.
Var på tul i dag, og det viser seg at det ser ut til at det er en plommesekk der,'en ikke noe hjerteslag.. som tilsier at jeg er kanskje mellom 5-6 uker gravid ikke 7+4 som jeg trodde.. skal tilbake på ny ul om 1 1/2 uke... Fikk skikkelig dum følelse av det.. Håper sånn at det er liv laga.. men skjønner ikke hvordan jeg kan være på kort på vei...
Krysser fingrene for deg [emoji173]Var på tul i dag, og det viser seg at det ser ut til at det er en plommesekk der,'en ikke noe hjerteslag.. som tilsier at jeg er kanskje mellom 5-6 uker gravid ikke 7+4 som jeg trodde.. skal tilbake på ny ul om 1 1/2 uke... Fikk skikkelig dum følelse av det.. Håper sånn at det er liv laga.. men skjønner ikke hvordan jeg kan være på kort på vei...
Når fortalte dere andre enn partner om graviditeten? Og hvem fortalte dere det til først?
Når fortalte dere andre enn partner om graviditeten? Og hvem fortalte dere det til først?