Det er jo kjempe fint[emoji7] enten slutte og skravle da, eller la settet gå[emoji6]
La settet gå, tenker jeg. Har så mye annet jeg skal strikke [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo kjempe fint[emoji7] enten slutte og skravle da, eller la settet gå[emoji6]
Ligger på 6. [emoji4] er ganske aktiv i skravletråden på generelt også[emoji6]
Blir jo nesten svett av kor mykje som skrives her inne no [emoji28][emoji1303]
![]()
Jeg får ingen varsler på noe som helst jeg! Verken nye innlegg eller hvis noen siterer meg. Noen tips til hva det kan være? Tror jeg har skrudd på alle varsler?!
![]()
Jeg får ingen varsler på noe som helst jeg! Verken nye innlegg eller hvis noen siterer meg. Noen tips til hva det kan være? Tror jeg har skrudd på alle varsler?!
![]()
Inne på innstillinger på sjølve telefonen kan du endre det![]()
La settet gå, tenker jeg. Har så mye annet jeg skal strikke [emoji85]
Åååh, der tør ikke jeg å skravle [emoji85] er med på november15 også, men der er vi ikke så mange aktive igjen6-7 stk kanskje
Hørtes ut som en lur plan[emoji6] for oss her inne i såfall[emoji2]
Ikke skummelt der da[emoji6] mange hyggelige damer[emoji2] høres ut som på januar16 det.
Jeg er vel med på den koseposen da [emoji85]
Så mange damer derblir for mye for meg [emoji23]
Den er vel alle med på, den og tightsen. Og på plass 1-25 er med i trekningen av stelleveska[emoji6]
Du må jo ikke skravle med alle[emoji6]
Og den stelleveska er Nice! Mye nicere enn den vi har![]()
Nei, det Jar du rett i. Men det er ikke mulig å renfe med i svingene der [emoji23]
Den vi har og[emoji85][emoji85][emoji85] men har fått lov av mannen og kjøpe ny nå, bare skattepenger og feriepenger kommer[emoji7] den vi har er helt grei altså, men den er så stelleveske liksom[emoji28] vil ha en i skinn[emoji23]
Nei, og hvertfall ikke nå. For tempoet har virkelig steget etter utgordringen, noe den måtte også skal vi klare det[emoji4]