Skravletråd

Jah! Vi har en helt enkel fra emmaljunga, liker ikke den i det hele tatt [emoji85] jeg har ikke fått lov å kjøpe ny [emoji849] jeg "brukte jo aldri den andre", og jeg bare "nei, fordi den var stygg!" [emoji23]

Den vi har er og fra emmaljunga[emoji6] helt grei og lik vogna[emoji28]

Jepp, matcher her og [emoji1360][emoji23]

Men ikke den andre[emoji6] der hovedproblemet ligger, da mye bedre med svart skinn[emoji6] glad han ikke så prisen på den jeg viste han[emoji23][emoji28] dyrt altså[emoji15]

Men ikke den andre[emoji6] der hovedproblemet ligger, da mye bedre med svart skinn[emoji6] glad han ikke så prisen på den jeg viste han[emoji23][emoji28] dyrt altså[emoji15]

Har du flere vogner? Hvilken emmaljunga har du? :)

Har du flere vogner? Hvilken emmaljunga har du? :)

Ja[emoji85][emoji85] tre stk[emoji28] edge duo, viking og scooter. Kjøpte vikingen fordi edgen måtte i bhg som sovevogn, og trengte en som var lettere og mindre til å ha med i bil. Også fikk jeg scooteren så billig så måtte bare kjøpe den[emoji23][emoji23] nå står den i bhg[emoji6]

Ja[emoji85][emoji85] tre stk[emoji28] edge duo, viking og scooter. Kjøpte vikingen fordi edgen måtte i bhg som sovevogn, og trengte en som var lettere og mindre til å ha med i bil. Også fikk jeg scooteren så billig så måtte bare kjøpe den[emoji23][emoji23] nå står den i bhg[emoji6]

[emoji23][emoji23] en liten emmaljunga-park [emoji1360]

Nå må jeg sove, klokka ringer før 6 i morra[emoji29] god natt og sov godt alle sammen

Du må gå inn med nettleseren da ser du det
a1d8b021079bf2ad8c7c75c08f6e863b.png

Da står det antall tråder og innlegg[emoji4]
Supert, takk [emoji1]

Nei, ikke fornøyd jeg heller. Vi kjøpte trille ikke så lenge etter at ho begynte å bruke sportsdel

Den er jo så åpen og stor[emoji85] nå liker jeg den litt bedre da, og i vinter med dunposen var den god[emoji4]

Back
Topp