Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk[emoji4] spennende vet jeg nå ikke, småslitsomt heller[emoji28] og alle rundt meg fortalte at de var gravide.
Den er jo så åpen og stor[emoji85] nå liker jeg den litt bedre da, og i vinter med dunposen var den god[emoji4]
Altså idag startet dagen kl 04:30.... det er ALT for tidlig!! Jeg ser dobbelt allerede, så trøtt er jeg. Oppvåkningsgrunnen sitter strålende blid og spiser frokost [emoji85][emoji85]
Shit pomfritt! Jeg har ett lite b-menneske
Oooh, en babyboom?
Altså idag startet dagen kl 04:30.... det er ALT for tidlig!! Jeg ser dobbelt allerede, så trøtt er jeg. Oppvåkningsgrunnen sitter strålende blid og spiser frokost [emoji85][emoji85]
Aaalt for tidlig[emoji29] så glad jeg klarer å få mi til å sove til 6 hvertfall[emoji4]
Ja, og i vår er hele sittedelen i skinn/skai! Så klamt og fælt om sommeren..
Husket du å huke av på den boksen da du la inn bestilling du ja? Jeg må huske det på denne neste her...
Ja, og jeg ble så irritert[emoji14][emoji23] jeg kunne ikke si noe om at jeg og var gravid[emoji28]
Har du prøvd pute i? Har ikke skinn da, men synes det blir bedre med pute. Må bare få tak i en ny og bedre enn den vi har.
Ser den! Jeg drømte at sjefen min skulle være med på fødsel, for han hadde blitt jordmor [emoji33]
Jupp =D kjære tok meg med og kjøpte klær til meg som jeg kan ha det mer komfortabel i =D yey =D og søsken fotograferingen gikk kjempe bra i barnehagen =DHæ? 8 timer siden noen har skravla.. hatt en fin dag?
Hæ? 8 timer siden noen har skravla.. hatt en fin dag?
Hæ? 8 timer siden noen har skravla.. hatt en fin dag?
Det må vi gjøre noe med! Mangler knappe 300 innlegg
Det er ikke mange!!
Klarer vi det i kveld?