Bare husk på å legge det inn i bestillingen din så får du nok det jeg skal huske på det på andremann nå! Lesson learned
Haha om det bare hadde vært så enkelt [emoji23][emoji85] Men skader ikke å prøve å bestille det likevel [emoji56][emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare husk på å legge det inn i bestillingen din så får du nok det jeg skal huske på det på andremann nå! Lesson learned
Trøtt i dag du også ja [emoji57] jeg har også sovet ca1 time, men føler meg ikke mer uthvilt likevel [emoji33] men hatt det fint likevel [emoji4]Helt grei[emoji4] fikk sove 1,5t i efta mens snuppa sov, det har i grunn redda dagen[emoji6] har du hatt en fin dag?
Haha. Gjorde dere det ja.. [emoji28] da hadde jeg blitt skuffa om jeg måtte lage brenneslesuppe på skolen! Grandis er en slager her også [emoji23] men klarer faktisk å koke pasta og steke fisk også! [emoji50]Jeg lagde det på skolekjøkkenet på barneskolen en gang så tror ikke det er vanskelig [emoji85] mvh hun som enten koker MrLee nudler eller steker Grandis når det er hennes tur til å lage mat
Haha. Gjorde dere det ja.. [emoji28] da hadde jeg blitt skuffa om jeg måtte lage brenneslesuppe på skolen! Grandis er en slager her også [emoji23] men klarer faktisk å koke pasta og steke fisk også! [emoji50]
Trøtt i dag du også ja [emoji57] jeg har også sovet ca1 time, men føler meg ikke mer uthvilt likevel [emoji33] men hatt det fint likevel [emoji4]
Kan gruppa opprettes med en gang da?[emoji1]eller må vi vente på navneavstemning?Nå mangler vi i underkant av 150 innlegg kom ååååån!
Nå mangler vi i underkant av 150 innlegg kom ååååån!
Hope not for min del [emoji28]Jeg var b-menneske [emoji847] men tror ikke det trenger å ha noen betydning for bæjbi
Det er jo det beste jeg vel [emoji3] jeg kan tilby meg å kutte opp ting [emoji4]Da er du bedre enn meg på kjøkkenet <3 jeg er god på å holde med selskap mens andre lager mat da.
Jaaa.. 6timer er alt for lite. Burde vært 12timer! Men tror jeg hadde vært trøtt likevel.. [emoji28]Ja, men mye fordi 6t er alt for lite søvn. Og nå som jeg er gravid blir det ekstra merkbart[emoji29] og måtte vært inne i hele dag hjelper ikke på[emoji85]
Jeg jobber hardt [emoji28]Nå mangler vi i underkant av 150 innlegg kom ååååån!
Kan gruppa opprettes med en gang da?[emoji1]eller må vi vente på navneavstemning?
Kan gruppa opprettes med en gang da?[emoji1]eller må vi vente på navneavstemning?
Wowww det gikk kjapt da!!
Hope not for min del [emoji28]
Nå mangler vi i underkant av 150 innlegg kom ååååån!
Vi klarer det i kveld, lett[emoji16]
Jaaa.. 6timer er alt for lite. Burde vært 12timer! Men tror jeg hadde vært trøtt likevel.. [emoji28]
Håper februar er en b-måned