..spireliten..
Forumet er livet
Flere her som har fått dårligere hukommelse? Eller glemmer ting hele tiden og er vimsete? [emoji23]
Er slik til vanlig også, men føler jeg er blitt hakket verre nå når jeg er gravid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere her som har fått dårligere hukommelse? Eller glemmer ting hele tiden og er vimsete? [emoji23]

Jeg har ennå ikke åpna boka i dag, men sitter med den foran megSkjønner deg veldig godt.
Kan ikke si at det er så mye vetig jeg får gjort på jobben om dagenSitter å dagdrømmer hele tiden
![]()
Prøver å tenke at jeg MÅ få lest litt i dag om jeg skal gjøre det greit. Det jo plutselig langhelg igjen, så da får jeg ikke lest så mye siden jeg må aktivisere sønnen vår (mannen er vekkreist). Og når helgen er over er det plutselig ikke så mange lesedager igjen før eksamen.. Er heldigvis ikke et vanskelig fag, og eksamen er bare på tre timer. Men likevel.. Ting går litt tregere inn for tiden Lykke til når den tid kommer i hvert fall.Jeg har ennå ikke åpna boka i dag, men sitter med den foran megPrøver å tenke at jeg MÅ få lest litt i dag om jeg skal gjøre det greit. Det jo plutselig langhelg igjen, så da får jeg ikke lest så mye siden jeg må aktivisere sønnen vår (mannen er vekkreist). Og når helgen er over er det plutselig ikke så mange lesedager igjen før eksamen.. Er heldigvis ikke et vanskelig fag, og eksamen er bare på tre timer. Men likevel.. Ting går litt tregere inn for tiden
![]()
Nesten litt dårlig gjort å sitte her å skravle med/holde på deg da =)Jeg har ennå ikke åpna boka i dag, men sitter med den foran megPrøver å tenke at jeg MÅ få lest litt i dag om jeg skal gjøre det greit. Det jo plutselig langhelg igjen, så da får jeg ikke lest så mye siden jeg må aktivisere sønnen vår (mannen er vekkreist). Og når helgen er over er det plutselig ikke så mange lesedager igjen før eksamen.. Er heldigvis ikke et vanskelig fag, og eksamen er bare på tre timer. Men likevel.. Ting går litt tregere inn for tiden
![]()
Skal bli veldig godt! Tusen takkLykke til når den tid kommer i hvert fall.
Tenker det skal bli godt å bli ferdig med den![]()
Hehe, jeg velger jo selv om jeg skal gå inn hit eller ikke. Så tror egentlig ikke det at jeg skravler med noen har såååå mye å siNesten litt dårlig gjort å sitte her å skravle med/holde på deg da =)
Joda. På segselv kjenner man andre, og jeg ser jo at jeg mye heller sitter her og skravler enn å gjøre det jeg skal på jobbHehe, jeg velger jo selv om jeg skal gå inn hit eller ikke. Så tror egentlig ikke det at jeg skravler med noen har såååå mye å si![]()
Uff fler med deg! Bodde i 8 etg sist jeg var gravid! Alltid gøy når brannalarmen gikk, eller heisen sto...Den følelsen når brannalarmen går i blokka og du vet du må kreke deg opp av sofaen og gå ned 5 etg [emoji24][emoji24] Det er grusomt når man er kvalm
Hadde det ikke vært for denne kvalmen så.. er like før jeg spyr[emoji12] [emoji23]Uff fler med deg! Bodde i 8 etg sist jeg var gravid! Alltid gøy når brannalarmen gikk, eller heisen sto...
Håpe det ikke varer så lenge da! Jeg er velsignet som slipper det der merker jeg!Hadde det ikke vært for denne kvalmen så.. er like før jeg spyr[emoji12] [emoji23]

Blæh ja, håper det går over til uke 12 ish[emoji23] Herlig å slippe kvalmen, den er ikke noe digg nei[emoji23][emoji23][emoji28]Håpe det ikke varer så lenge da! Jeg er velsignet som slipper det der merker jeg!![]()
Ser den, jeg gleder meg bare til å få litt energi igjen jeg. Nå sover jeg ved enhver anledning, mann og barn blir helt oppgitt stakar; "Nå sover mamma igjen..."Blæh ja, håper det går over til uke 12 ish[emoji23] Herlig å slippe kvalmen, den er ikke noe digg nei[emoji23][emoji23][emoji28]
Hehehe ja sovner omtrent overalt jeg også[emoji23][emoji23][emoji23]Ser den, jeg gleder meg bare til å få litt energi igjen jeg. Nå sover jeg ved enhver anledning, mann og barn blir helt oppgitt stakar; "Nå sover mamma igjen..."![]()
Gleder meg SÅÅÅÅ til å fortelle hvorfor mamma er så trøtt hele tiden, men må vente noen uker til synes jeg... Det er en pine innimellom!Hehehe ja sovner omtrent overalt jeg også[emoji23][emoji23][emoji23]
Jepp, disse hvite løgnene er vanskelige.. Jeg jobber jo egentlig natt til vanlig så skylder på det fortsatt, at jeg har jobbet flere netter eller skal på vakt så må sove osvGleder meg SÅÅÅÅ til å fortelle hvorfor mamma er så trøtt hele tiden, men må vente noen uker til synes jeg... Det er en pine innimellom!

Hvor gammel er din? Min prins blir 6 nå i JuniJepp, disse hvite løgnene er vanskelige.. Jeg jobber jo egentlig natt til vanlig så skylder på det fortsatt, at jeg har jobbet flere netter eller skal på vakt så må sove osvHun vet ikke at jeg jobber redusert og tilrettelagt
![]()
Hehehe nå kobla jeg litt feil [emoji23][emoji23][emoji23] Jeg har en mor som lurer på hvorfor jeg er så sliten og trøtt om dagen..[emoji85][emoji85] Jeg har ingen barn fra før, dette er vår første [emoji4][emoji173]Hvor gammel er din? Min prins blir 6 nå i Juni
Aha...Hehehe nå kobla jeg litt feil [emoji23][emoji23][emoji23] Jeg har en mor som lurer på hvorfor jeg er så sliten og trøtt om dagen..[emoji85][emoji85] Jeg har ingen barn fra før, dette er vår første [emoji4][emoji173]
Og du klarer å holde det hemmelig for moren din!?! Så flink du er!Hehe det er ikke enkelt, men etter å ha mistet mange ganger vil vi vente litt[emoji4]Aha...Og du klarer å holde det hemmelig for moren din!?! Så flink du er!