Skravletråd!

Så koselig å lese om fine opplevelser på TUL [emoji1319][emoji7]

Her er hverdagen tilbake etter ei uke på Kreta. Var hos lege i går, hun har henvist meg til TUL og jeg er delvis sykemeldt pga svangerskapskvalme. Godt å slippe å stresse på morningen og slippe å ta t-banen når "alle andre" tar den[emoji28]

I dag er jeg 6+2 så lenge har jeg aldri vært gravid før[emoji173]️

Finfin kveld til dere alle[emoji8]

Skjønner at d er forskjell på sykehustilbudene rundt om i landet, er 8+4 og har bedt legen min om å ordne tul fordi jeg har mistet 2 ganger og vært gravid med tvillinger 1 gang som jeg vet om værtfall (2 gang mistet jeg veldig tidlig). Fikk tul når jeg er 14+3 [emoji58] Syns d er grusomt lenge å vente! Har kjøpt 8 strips tester som jeg kan ta av og til frem til da bare for å sjekke at jeg fortsatt er gravid (et forsøk på å roe meg selv ned litt frem til tul når vi forhåpentligvis får se et bankende hjerte og en frisk baby).

Gikk til innkjøp av sea bands idag. Og enn så lenge så hjelper det mot ettermiddagskvalmen [emoji4] håper det varer!

Skjønner at d er forskjell på sykehustilbudene rundt om i landet, er 8+4 og har bedt legen min om å ordne tul fordi jeg har mistet 2 ganger og vært gravid med tvillinger 1 gang som jeg vet om værtfall (2 gang mistet jeg veldig tidlig). Fikk tul når jeg er 14+3 [emoji58] Syns d er grusomt lenge å vente! Har kjøpt 8 strips tester som jeg kan ta av og til frem til da bare for å sjekke at jeg fortsatt er gravid (et forsøk på å roe meg selv ned litt frem til tul når vi forhåpentligvis får se et bankende hjerte og en frisk baby).
Slitsomt å måtte vente så lenge:(
DU har ikke en privat klinikk du kunne dratt til?

Slitsomt å måtte vente så lenge:(
DU har ikke en privat klinikk du kunne dratt til?
Tror ikke d. Skal undersøke, men jeg bor i en liten by [emoji53] God tur på ferie- vi skravler videre hær mens du er borte og vi har full forståelse for at du ikke kan oppdatere listen hver dag etter at noen har vært på tul/legebesøk og fått ny dato [emoji4]

Tror ikke d. Skal undersøke, men jeg bor i en liten by [emoji53] God tur på ferie- vi skravler videre hær mens du er borte og vi har full forståelse for at du ikke kan oppdatere listen hver dag etter at noen har vært på tul/legebesøk og fått ny dato [emoji4]

Litt redd for at jeg kanskje kommer til å få absinenser uten dere.
Men håper jo på internett slik at jeg får oppdatert meg litt i hvert fall
:P:P

Nok en lang dag på jobb... Jeg jobber i butikk og det er så stille om dagen =( Hva gjør du i dag?

Nok en lang dag på jobb... Jeg jobber i butikk og det er så stille om dagen =( Hva gjør du i dag?
Siste innspurt med eksamenslesing.. Men det er SÅÅ vanskelig å konsentere seg om lesingen for tiden :wacky: Heldigvis bare en liten uke igjen før "sommerferie" :happy:

Blir du lett distrahert mener du... ? :laughing002 Skjønner hva du mener! Lykke til med lesing, og ikke mins med eksamen!

Blir du lett distrahert mener du... ? :laughing002 Skjønner hva du mener! Lykke til med lesing, og ikke mins med eksamen!
Haha, ja, veldig! Frister mer å sitte her inne. Eller surfe etter babyutstyr. Eller lese hvordan bittelille ligger an med voksningen osvosv :oops:
Tusen takk! Skal bli godt å pakke bort bøkene :)

Her er det ikke så ille for min del (enda) Mannen derimot :wacky:

Siste innspurt med eksamenslesing.. Men det er SÅÅ vanskelig å konsentere seg om lesingen for tiden :wacky: Heldigvis bare en liten uke igjen før "sommerferie" :happy:
Skjønner deg veldig godt.

Kan ikke si at det er så mye vetig jeg får gjort på jobben om dagen:P Sitter å dagdrømmer hele tiden :P

Back
Topp