CNT
Betatt av forumet
Så braJeg er 8+1![]()
Var på ultralyd for en uke siden, bare for å sjekke at alt var som det skulle. Så derfor bestemte jeg ny time når jeg er i uke 13.
Skal til jordmor samme dag også [emoji4] veldig spent på den timen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braJeg er 8+1![]()
Var på ultralyd for en uke siden, bare for å sjekke at alt var som det skulle. Så derfor bestemte jeg ny time når jeg er i uke 13.
Skal til jordmor samme dag også [emoji4] veldig spent på den timen!
Skjønner godt at du er spent på det! Det går nok helt strålende, tenk at du endelig skal få se den lilleFørste tul i morgen! Er så spent! Også er det samboerens bursdag, så det måå bare gå bra[emoji173]

Hihi er ikke lange stundene om dagen jeg ikke tenker på det jeg hellerEr det normalt å tenke på knøttet i magen heele tiden? [emoji23] tiden går fryktelig tregt! Dette er vår første sammen, samboer har ei på 6 år fra før![]()
Bra vi er flere, og godt vi har dette forumet [emoji28]Hihi er ikke lange stundene om dagen jeg ikke tenker på det jeg heller [emoji14] venter og på førstemann![]()
Ja ikke sant! Så får man skravla litt fra segBra vi er flere, og godt vi har dette forumet [emoji28]

Ja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] stakkars mannfolk [emoji23]Ja ikke sant! Så får man skravla litt fra segsparer hvertfall mannen for litt
![]()
Skjønner godt at du er spent på det! Det går nok helt strålende, tenk at du endelig skal få se den lille![]()
Nå er det bare å nyte det og glede seg til fredag!![]()
Ser det ble litt rart det jeg skrev, går det ikke an å redigere det man har postet?![]()
Man kan redigere hvis man er i nettleser. Da står det rediger under innlegget du har postetSer det ble litt rart det jeg skrev, går det ikke an å redigere det man har postet?![]()

Åå så godt å høre!Hadde TUL i går, stemte at jeg var omtrent 7 uker på vei. Fikk se et bankende hjerte <3
Det må ha vært en fantastisk følelse!Gikk supert på tul idag! Fikk se bankende hjerte og alt så ut til å stemme med ca. termindato som vi regnet oss frem til [emoji4]
Ser det ble litt rart det jeg skrev, går det ikke an å redigere det man har postet?![]()
God kveld til deg også[emoji8] [emoji8]Vil bare ønske alle en god kveld![]()