Skravletråd!

Jeg er 8+1 :)
Var på ultralyd for en uke siden, bare for å sjekke at alt var som det skulle. Så derfor bestemte jeg ny time når jeg er i uke 13.
Skal til jordmor samme dag også [emoji4] veldig spent på den timen!
Så bra :-) Det skjønner jeg, er så mye spennende som venter oss alle her inne [emoji173]

Er det normalt å tenke på knøttet i magen heele tiden? [emoji23] tiden går fryktelig tregt! Dette er vår første sammen, samboer har ei på 6 år fra før :)
Hihi er ikke lange stundene om dagen jeg ikke tenker på det jeg heller :p venter og på førstemann:)

Jeg sliter sånn med å få sove om natten... Har slitt i mange år, men med sovemedisin + lesing/lydbok har hjulpet. Nå har jeg selvfølgelig sluttet med medisinen, og føler jeg fint kan være våken døgnet rundt omtrent.... Flere som har det sånn? Skulle tro man blir trøttere når man er gravid men.. [emoji47]

Ser det ble litt rart det jeg skrev, går det ikke an å redigere det man har postet? :-p

Ser det ble litt rart det jeg skrev, går det ikke an å redigere det man har postet? :-p

Jeg har også slitt med søvn problemer i perioder. Det som pleier å fungere på meg er å passe på å få nok bevegelse i frisk luft hver dag, og å ta magnesium kosttilskudd.

Tror forresten ikke det går an å redigere det man har skrevet hvis du bruker appen.

Ser det ble litt rart det jeg skrev, går det ikke an å redigere det man har postet? :p
Man kan redigere hvis man er i nettleser. Da står det rediger under innlegget du har postet ;)

Jeg er og har alltid vært et sovedyr så sover mye nå også! Alltid vært avhengig av mye søvn:pSpent på hvordan det skal gå etterhvert som jeg ikke klarer å sove like godt og får mindre søvn, ikke minst når lille kommer!:wideyed:

Gikk supert på tul idag! Fikk se bankende hjerte og alt så ut til å stemme med ca. termindato som vi regnet oss frem til [emoji4]

Såå gode nyheter![emoji2][emoji177]

Back
Topp