Du kan varmebehandle den da[emoji4] ha den i omelett , på pizza eller ostesmørbrød
Ja, men det blir ikke det samme

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan varmebehandle den da[emoji4] ha den i omelett , på pizza eller ostesmørbrød

Jeg vet, men bedre enn ingenting[emoji4]Ja, men det blir ikke det samme
Jeg vet, men bedre enn ingenting[emoji4]
Jeg har ekstremt lyst på strandaskinke. Får holde meg unna
Kjenner følelsen, stort sett sulten jeg også[emoji28] [emoji85]Folkens, jeg ER SÅ SULTEN. Bortsett fra når jeg er kvalm da, men foreløpig har dette vært i kortere perioder etter frokost [emoji28]

Masse lykke til med begge timene[emoji173]Wææææ. idag gleder jeg meg til dagen er over. Gleder meg så sykt til å se den lille på skjermen. Men gruer meg så fryktelig til timen min først hos nevrologen![]()
4+0 her i dag og akkurat tatt en test. Og den var positiv. [emoji7] Hatt så utrolig vondt i lyskeområdet de siste dagene. Murrer og stikker til stadig vekk. Kjenner det spesielt på kvelden. Kan ikke huske at det var sånn sist jeg var gravid. Flere som har det sånn?
Wææææ. idag gleder jeg meg til dagen er over. Gleder meg så sykt til å se den lille på skjermen. Men gruer meg så fryktelig til timen min først hos nevrologen![]()
4+0 her i dag og akkurat tatt en test. Og den var positiv. [emoji7] Hatt så utrolig vondt i lyskeområdet de siste dagene. Murrer og stikker til stadig vekk. Kjenner det spesielt på kvelden. Kan ikke huske at det var sånn sist jeg var gravid. Flere som har det sånn?
Hvordan gikk det?[emoji4]
Var på tilig ul i dag, 6+5 og gynekologen klarte ikke å se noe. Han mente det kunne være fortilig å se noe. Og var likestilt på om det kunne være forduftet eller at det var der uten at han kunne se noe... er virkelig et nervevrak nå. [emoji26] mista jo i MA i november og håper spira sitter nå.. trodde egentlig det var normalt å hvertfall se noe nå på ul, innvendig.. skal ta HCG måling fredag og mandag så får jeg svar på den på tirsdag. Ul igjen fredag neste uke [emoji20]
Legger ved ul bilde slik dere kan se. Hva tror dere? Jeg er fortsatt uggen, ømme pupper og trett og sliten. Ingen blødninger eller spotting.... vet jeg hadde eggløsning enten 21-22 april ...på venstre side Inni sekken over streken som ligger vannrett klarer jeg å se noe skygge greier!? Men jeg aner ikke [emoji30]![]()