Kan late som at det skjer veldig ofteShit da er du flink!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan late som at det skjer veldig ofteShit da er du flink!

Hørtes herlig ut[emoji7] Kos dere masse [emoji11]God helg jenterHer har mannen mekka hjemmelagd pizza så nå blir det sofakveld!
![]()
Digg[emoji1] God helgGod helg [emoji4] her blir det grilling etterhvert [emoji7] namnam!! [emoji4] maiskolbe [emoji7] Hehe..
4+0 her i dag og akkurat tatt en test. Og den var positiv. [emoji7] Hatt så utrolig vondt i lyskeområdet de siste dagene. Murrer og stikker til stadig vekk. Kjenner det spesielt på kvelden. Kan ikke huske at det var sånn sist jeg var gravid. Flere som har det sånn?
Spennende med nummer 3 da!God kveld til alle hermoro å lese hva alle skriver... man blir jo så ensporet når man er gravid- jeg ihvertfall... så leser og leser og leser om alt mulig [emoji1] Har en på 7 og 1 fra før, så nå er er det 3. på vei. Blir spennende å ha to små samtidig... det har jeg aldri hatt før
Deilig at det er helg!!! Er så trøtt hele tiden.... god helg til alle her [emoji8][emoji173]️

Velkommen hitHei fintfolk8 uker på vei og ny i forumet! Har hatt mye press på bekken, spesielt bak! Gode tips?
Har brukt varmeflaske noen dager, og det har fungert greit. Er usikker på om bekkensmerter er en grunn til å trene eller en grunn til å ta det med ro? Har gått mye turer for å holde oppe aktiviteten daVelkommen hit![]()
Varmeflaske kanskje?
Tror du må prøve deg frem og se hva du synes hjelperHar brukt varmeflaske noen dager, og det har fungert greit. Er usikker på om bekkensmerter er en grunn til å trene eller en grunn til å ta det med ro? Har gått mye turer for å holde oppe aktiviteten da![]()
Da prøver jeg det, takk for svarTror du må prøve deg frem og se hva du synes hjelperrolig trening kan jo hjelpe godt
![]()
Var så liteDa prøver jeg det, takk for svar![]()
Har brukt varmeflaske noen dager, og det har fungert greit. Er usikker på om bekkensmerter er en grunn til å trene eller en grunn til å ta det med ro? Har gått mye turer for å holde oppe aktiviteten da![]()

Så deilig vær her i dag!24 grader og sol! Noen flere som nyter finværet?
![]()