Skravletråd!

Dere som har fått time til TUL. Fikk dere også innkalling til samtale med jordmor en annen dag? Jeg fink time til TUL neste onsdag, og samtale til jordmor fredagen etter.. Lurer på hvorfor.. o_O

4+0 her i dag og akkurat tatt en test. Og den var positiv. [emoji7] Hatt så utrolig vondt i lyskeområdet de siste dagene. Murrer og stikker til stadig vekk. Kjenner det spesielt på kvelden. Kan ikke huske at det var sånn sist jeg var gravid. Flere som har det sånn?

Jeg har hatt og har mye stikninger. Det som gjorde meg overbevist om at jeg var gravid egentlig :)

God kveld til alle her :) moro å lese hva alle skriver... man blir jo så ensporet når man er gravid- jeg ihvertfall... så leser og leser og leser om alt mulig [emoji1] Har en på 7 og 1 fra før, så nå er er det 3. på vei. Blir spennende å ha to små samtidig... det har jeg aldri hatt før :) Deilig at det er helg!!! Er så trøtt hele tiden.... god helg til alle her [emoji8][emoji173]️

God kveld til alle her :) moro å lese hva alle skriver... man blir jo så ensporet når man er gravid- jeg ihvertfall... så leser og leser og leser om alt mulig [emoji1] Har en på 7 og 1 fra før, så nå er er det 3. på vei. Blir spennende å ha to små samtidig... det har jeg aldri hatt før :) Deilig at det er helg!!! Er så trøtt hele tiden.... god helg til alle her [emoji8][emoji173]️
Spennende med nummer 3 da!:) Mannen min vil og veldig gjerne ha tre:p vi får se hvordan det går med førstemann først nå da så får vi se:D
Kjenner meg veldig igjen i å være trøtt! Teller bare ned til klokka er nok til at jeg kan legge meg:wideyed:

Har brukt varmeflaske noen dager, og det har fungert greit. Er usikker på om bekkensmerter er en grunn til å trene eller en grunn til å ta det med ro? Har gått mye turer for å holde oppe aktiviteten da :)
Tror du må prøve deg frem og se hva du synes hjelper:) rolig trening kan jo hjelpe godt:)

Har brukt varmeflaske noen dager, og det har fungert greit. Er usikker på om bekkensmerter er en grunn til å trene eller en grunn til å ta det med ro? Har gått mye turer for å holde oppe aktiviteten da :)

Ei venninne med bekkenløsning trente svømming og selv om hun sa at også dette gjorde litt vondt, var det den treningen hun sa gjorde minst vondt.
Det kan være verdt å prøve.

Jeg hadde mye bekkenvondt i forrige sv.skap, men ikke bekkenløsning. Svømming gjorde susen for meg. Jeg ble så svær at det ble tungt å gå, men vannet får selv en jordklode til å føle seg som en sylfide :joyful:

Sist fikk jeg beskjed om å holde meg mest mulig i ro. Bevegelse og trening trigget mer bekkenvondt for min del.... hvis jeg gikk tur hadde jeg veldig vondt etterpå.... men jeg orket såvidt å handle brød og melk på butikken. Jeg husker godt en handletur som tok oppimot 10 minutter, og da satte jeg meg boms ned ved krydderhyllene og orket ikke å gå mer ( etter å ha lagt fra meg varene i hånda ned i vogna til en eller annen fremmed... helt i min egen verden). Veldig spent på hvordan det blir denne gangen... håper bare jeg kan bli bra igjen etter fødsel ihvertfall.....

Får bare prøve meg frem - og snakke med jordmor når den tid kommer. Har time 20 juni. Skal definitivt teste ut svømming :)

Så deilig vær her i dag! :woot: 24 grader og sol! Noen flere som nyter finværet?:)

Back
Topp