Skravletråd!

Vi har gått tur i dag i det fine været. Elsker sol og varme! [emoji1]
Så herlig[emoji4] . Her har det vært regn så vi har rydda stue og kjøkken [emoji23]

Vi har gått tur i dag i det fine været. Elsker sol og varme! [emoji1]
Så deilig! Er så enig, blir så mye lettere når sola kommer frem! Til og med kvalmen roer seg litt når man får sitte ute i fint vær:)

Vært i selskap hos ei venninne, og nå blir det godstolen resten av søndagen[emoji4] enn der?[emoji4]
Så koselig, og godstolen hørtes ikke feil ut ;) Har sittet ute på terrassen stort sett i hele dag og lest og strikka :joyful: Nå kom mannen hjem så da har han satt igang pannekake-pressa :)

Dere som har vært på TUL tidligere, innvendig. Hva skjer da? skal om litt over 20 dager og har aldri vært på gyn undersøkelse før :P

Dere som har vært på TUL tidligere, innvendig. Hva skjer da? skal om litt over 20 dager og har aldri vært på gyn undersøkelse før :p

Man føler seg litt eksponert i gynstolen, men det er egentlig ikke noe å grue seg til :) En vaginal ultralydsprobe føres opp i vagina og det er det igrunn :) Det har aldri gjort vondt når jeg har fått utført det. Veldig fint når man ser spiren og det lille hjertet :)

Man føler seg litt eksponert i gynstolen, men det er egentlig ikke noe å grue seg til :) En vaginal ultralydsprobe føres opp i vagina og det er det igrunn :) Det har aldri gjort vondt når jeg har fått utført det. Veldig fint når man ser spiren og det lille hjertet :)

Skal på tilig ul på onsdag, er da 6+5 håper på og få se et hjerte som slår da [emoji173]️ Eller er det for tidlig.. noen som vet? [emoji5]

Skal på tilig ul på onsdag, er da 6+5 håper på og få se et hjerte som slår da [emoji173]️ Eller er det for tidlig.. noen som vet? [emoji5]
Jeg skal 6+6 og håper også på hjerteslag. Tror nok de skal kunne se 6+5 , men det kan selvfølgelig være litt tidlig da.. men satser på at vi begge får se hjerteslag :-)

Har et problem [emoji85] jeg haaar så lyst på gullsalami på nystekt baguet ... er det veldig skadelig å spise?

Dere som har vært på TUL tidligere, innvendig. Hva skjer da? skal om litt over 20 dager og har aldri vært på gyn undersøkelse før :p
Jeg ble faktisk positivt overasket første gangen jeg var i en gyn.stol (var 21 og skulle utredes for sekundær barnløshet) gruet meg helt sinnsykt, trodde gynekologen skulle sitte å se inn i det ''aller helligste''. :P Fikk et tørkle foran meg, gyn såg ikke der nede en gang, puttet bare inn ultralyd-staven som ligner på en dildo :P Viste og forklart hva han såg på skjermen. Har gjort det mange ganger etter pga ivf..og det går helt fint :)

Jeg så hjerteslag på det jeg tror var 6+4, men som muligens var tidligere. Innvendig UL er ikke noe problem, min gyn tar det hver gang jeg er der (er der forholdsvis "ofte" pga celleforandringer).

Jeg har ekstremt lyst på strandaskinke. Får holde meg unna
Du kan varmebehandle den da[emoji4] ha den i omelett , på pizza eller ostesmørbrød

Back
Topp