Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig[emoji4] . Her har det vært regn så vi har rydda stue og kjøkken [emoji23]Vi har gått tur i dag i det fine været. Elsker sol og varme! [emoji1]
Så deilig! Er så enig, blir så mye lettere når sola kommer frem! Til og med kvalmen roer seg litt når man får sitte ute i fint værVi har gått tur i dag i det fine været. Elsker sol og varme! [emoji1]
Kjipt med regn da, men kjekt å få rydda ogsåSå herlig[emoji4] . Her har det vært regn så vi har rydda stue og kjøkken [emoji23]
Typisk det, men da har vi fått en dag hver daHer har det regna i hele dag[emoji13] men i går var det kjempe fint[emoji7]
Så deilig! Er så enig, blir så mye lettere når sola kommer frem! Til og med kvalmen roer seg litt når man får sitte ute i fint vær![]()
Typisk det, men da har vi fått en dag hver daBle det no regnværsaktiviteter?
Så koselig, og godstolen hørtes ikke feil utVært i selskap hos ei venninne, og nå blir det godstolen resten av søndagen[emoji4] enn der?[emoji4]
Nå kom mannen hjem så da har han satt igang pannekake-pressa Så koselig, og godstolen hørtes ikke feil utHar sittet ute på terrassen stort sett i hele dag og lest og strikka
Nå kom mannen hjem så da har han satt igang pannekake-pressa
![]()
Dere som har vært på TUL tidligere, innvendig. Hva skjer da? skal om litt over 20 dager og har aldri vært på gyn undersøkelse før![]()
Man føler seg litt eksponert i gynstolen, men det er egentlig ikke noe å grue seg tilEn vaginal ultralydsprobe føres opp i vagina og det er det igrunn
Det har aldri gjort vondt når jeg har fått utført det. Veldig fint når man ser spiren og det lille hjertet
![]()
Jeg skal 6+6 og håper også på hjerteslag. Tror nok de skal kunne se 6+5 , men det kan selvfølgelig være litt tidlig da.. men satser på at vi begge får se hjerteslagSkal på tilig ul på onsdag, er da 6+5 håper på og få se et hjerte som slår da [emoji173]️ Eller er det for tidlig.. noen som vet? [emoji5]
Skal på tilig ul på onsdag, er da 6+5 håper på og få se et hjerte som slår da [emoji173]️ Eller er det for tidlig.. noen som vet? [emoji5]
Jeg fikk se hjerteslag 6+2 sist![]()
Jeg ble faktisk positivt overasket første gangen jeg var i en gyn.stol (var 21 og skulle utredes for sekundær barnløshet) gruet meg helt sinnsykt, trodde gynekologen skulle sitte å se inn i det ''aller helligste''.Dere som har vært på TUL tidligere, innvendig. Hva skjer da? skal om litt over 20 dager og har aldri vært på gyn undersøkelse før![]()
Skal på tilig ul på onsdag, er da 6+5 håper på og få se et hjerte som slår da [emoji173]️ Eller er det for tidlig.. noen som vet? [emoji5]
Har et problem [emoji85] jeg haaar så lyst på gullsalami på nystekt baguet ... er det veldig skadelig å spise?
Du kan varmebehandle den da[emoji4] ha den i omelett , på pizza eller ostesmørbrødJeg har ekstremt lyst på strandaskinke. Får holde meg unna