Skravletråd!

Folkens, jeg ER SÅ SULTEN. Bortsett fra når jeg er kvalm da, men foreløpig har dette vært i kortere perioder etter frokost [emoji28]

Folkens, jeg ER SÅ SULTEN. Bortsett fra når jeg er kvalm da, men foreløpig har dette vært i kortere perioder etter frokost [emoji28]
Kjenner følelsen, stort sett sulten jeg også[emoji28] [emoji85]

Wææææ. idag gleder jeg meg til dagen er over. Gleder meg så sykt til å se den lille på skjermen. Men gruer meg så fryktelig til timen min først hos nevrologen :hilarious:

Wææææ. idag gleder jeg meg til dagen er over. Gleder meg så sykt til å se den lille på skjermen. Men gruer meg så fryktelig til timen min først hos nevrologen :hilarious:
Masse lykke til med begge timene[emoji173]

Ugg, idag har jeg bøtte ved siden av sofaen, heisann ekstrem kvalme.. Skal ligge her til jeg må dra på jobb[emoji28] [emoji85]

Er så spent på om jeg blir kvalm eller ikke jeg.... er 5+0 i dag, og enn så lenge går det bra..... veldig spent på bekkenet også.... sist begynte det i uke 9 [emoji33]

4+0 her i dag og akkurat tatt en test. Og den var positiv. [emoji7] Hatt så utrolig vondt i lyskeområdet de siste dagene. Murrer og stikker til stadig vekk. Kjenner det spesielt på kvelden. Kan ikke huske at det var sånn sist jeg var gravid. Flere som har det sånn?

Jeg har hatt vondt i lyskenområdet fra første stund. Er vist helt vanlig:) er 7+5 :)

Ringte jordmor for å høre om jeg burde være bekymret for vondt bekken så tidlig (8+6). Var utrolig vondt å gå i dag, så tenkte det var greit å høre. Møtte en utrolig hyggelig dame (hurra! Det har jeg vært spent på), og hun sa jeg skulle teste om jeg har UVI.

Har noen andre erfaringer med UVI og smerter i bekken? Går såklart på do 100 ganger daglig, men tenkte det var pga graviditet. Har hatt UVI og husker det svei skikkelig, og det gjør det ikke nå.

Legekontoret var ikke særlig villige, men jeg krangla meg til å få levert urinprøve til laben i morgen.

Kjenner jeg blir veldig lett bekymret når jeg har vondt og er såklart livredd for å miste. Har ikke blødd noe, men ja... Dere vet..

7+2 i dag og gleder meg for hver dag som går der alt virker normalt [emoji4] Satser på svar på tul snart, så vi får se om alt er i orden med lillegullet vårt [emoji4]

Dagens episode av greys på sumo passet dårlig når man var litt småkvalm

Var på tilig ul i dag, 6+5 og gynekologen klarte ikke å se noe. Han mente det kunne være fortilig å se noe. Og var likestilt på om det kunne være forduftet eller at det var der uten at han kunne se noe... er virkelig et nervevrak nå. [emoji26] mista jo i MA i november og håper spira sitter nå.. trodde egentlig det var normalt å hvertfall se noe nå på ul, innvendig.. skal ta HCG måling fredag og mandag så får jeg svar på den på tirsdag. Ul igjen fredag neste uke [emoji20]
Legger ved ul bilde slik dere kan se. Hva tror dere? Jeg er fortsatt uggen, ømme pupper og trett og sliten. Ingen blødninger eller spotting.... vet jeg hadde eggløsning enten 21-22 april ...på venstre side Inni sekken over streken som ligger vannrett klarer jeg å se noe skygge greier!? Men jeg aner ikke [emoji30]
4a0ed77bb2cc0930ac9824fd42a3ecd2.jpg

Var på tilig ul i dag, 6+5 og gynekologen klarte ikke å se noe. Han mente det kunne være fortilig å se noe. Og var likestilt på om det kunne være forduftet eller at det var der uten at han kunne se noe... er virkelig et nervevrak nå. [emoji26] mista jo i MA i november og håper spira sitter nå.. trodde egentlig det var normalt å hvertfall se noe nå på ul, innvendig.. skal ta HCG måling fredag og mandag så får jeg svar på den på tirsdag. Ul igjen fredag neste uke [emoji20]
Legger ved ul bilde slik dere kan se. Hva tror dere? Jeg er fortsatt uggen, ømme pupper og trett og sliten. Ingen blødninger eller spotting.... vet jeg hadde eggløsning enten 21-22 april ...på venstre side Inni sekken over streken som ligger vannrett klarer jeg å se noe skygge greier!? Men jeg aner ikke [emoji30]
4a0ed77bb2cc0930ac9824fd42a3ecd2.jpg

Så kjedelig at det ble et sånt utfall av timen da. Man vil jo gjerne bli tryggere! Heldigvis ble det jo ikke avkreftet da... og det er jo ganske så smått ennå... så sikkert ikke så lett å se. Skjønner at du blir nervøs... men ikke mist håpet! Så lenge du fremdeles føler deg gravid... [emoji106][emoji5][emoji8] krysser fingrene for deg :)

Back
Topp