Skravletråd!

Vært dement helt siden jeg var gravid med nr 1 [emoji28][emoji28]
Så det er sånn man kommer til å bli altså:laughing021 da får jeg bare glede meg for hjernen har tatt helt ferie siden positiv test! Post it lapper er min beste venn:laughing002

Jepp, disse hvite løgnene er vanskelige.. Jeg jobber jo egentlig natt til vanlig så skylder på det fortsatt, at jeg har jobbet flere netter eller skal på vakt så må sove osv:joyful::p Hun vet ikke at jeg jobber redusert og tilrettelagt:rolleyes:
Blir noen hvite løgner her også gitt..får stadig spm. på jobb om hva jeg har gjort med ryggen siden jeg har ryggsmerter og ikke kan løfte/bøye meg. Har jo bekkenløsning, men vanskelig å finne på noe annet en 'ikke noe spesielt, - men skal til fysio'.
Bor langt unna familie så har ikke måtte dratt noen løgner der enda : P

Blir noen hvite løgner her også gitt..får stadig spm. på jobb om hva jeg har gjort med ryggen siden jeg har ryggsmerter og ikke kan løfte/bøye meg. Har jo bekkenløsning, men vanskelig å finne på noe annet en 'ikke noe spesielt, - men skal til fysio'.
Bor langt unna familie så har ikke måtte dratt noen løgner der enda : P
Problemet mitt er at mamma bor sånn ca 10 min unna oss og ca 500 meter unna jobb[emoji85][emoji85][emoji85] Så det blir en liten omvei til jobb for å unngå å gå forbi blokka hun bor i[emoji28][emoji28][emoji28] Siden jeg jobber natt liksom [emoji23][emoji23] Gleder meg til uke 13/14 for å si d sånn[emoji28]

Alle på jobb vet da.. vi er er team med sykepleiere og vernepleiere og når nattevakta plutselig begynner på dag så skjønner de fleste hvorfor[emoji23] Men de fleste visste også om IVF da[emoji1]

Problemet mitt er at mamma bor sånn ca 10 min unna oss og ca 500 meter unna jobb[emoji85][emoji85][emoji85] Så det blir en liten omvei til jobb for å unngå å gå forbi blokka hun bor i[emoji28][emoji28][emoji28] Siden jeg jobber natt liksom [emoji23][emoji23] Gleder meg til uke 13/14 for å si d sånn[emoji28]

Alle på jobb vet da.. vi er er team med sykepleiere og vernepleiere og når nattevakta plutselig begynner på dag så skjønner de fleste hvorfor[emoji23] Men de fleste visste også om IVF da[emoji1]
Oj, det kan ikke være lett å holde det hemmelig for hun når dere bor så nært! Det er godt gjort :) Blir lett avslørt på jobb på den måten da. Er jo kanskje greit at de vet?

Oj, det kan ikke være lett å holde det hemmelig for hun når dere bor så nært! Det er godt gjort :) Blir lett avslørt på jobb på den måten da. Er jo kanskje greit at de vet?
Det er greit at de på jobb vet, vi er en så liten gruppe[emoji4] Og det gjør ting lettere sånn i forhold til at det ikke blir noen sure miner hvis jeg må ha litt oftere pause osv [emoji4]

Hehe er ikke enkelt å skjule ting for mamma nei, men vil så gjerne være mer sikker nå før jeg deler

Idag er humøret sikkelig dust, selv ikke samboer kan komme inntil meg uten at jeg har lyst å bare dytte han vekk, alt er irriterende selv hunden som snorker og vinden om lager lyd ute[emoji31] kanskje ikke beste tiden for han å slutte å snuse [emoji28]

Idag er humøret sikkelig dust, selv ikke samboer kan komme inntil meg uten at jeg har lyst å bare dytte han vekk, alt er irriterende selv hunden som snorker og vinden om lager lyd ute[emoji31] kanskje ikke beste tiden for han å slutte å snuse [emoji28]

Kjenner meg igjen... jeg har også følt meg helt mongo i det siste!! [emoji21]
Hører meg selv, at jeg er skikkelig irritabel og teit, men klarer ikke stoppe det alltid..
Stakkars mannen min [emoji17]

Så tålmodig dem e med oss [emoji7]
Han får gjennomgå litt han her hjemme å gitt[emoji28][emoji28][emoji85][emoji85] Disse hormonene er ikke bare bare nei [emoji23]

Greit at det er en grei forklaring. Mannen kan jo forstå. Fireåringen forstår ikke når jeg får "fits" og ikke orker berøring...

Skjønner at d er forskjell på sykehustilbudene rundt om i landet, er 8+4 og har bedt legen min om å ordne tul fordi jeg har mistet 2 ganger og vært gravid med tvillinger 1 gang som jeg vet om værtfall (2 gang mistet jeg veldig tidlig). Fikk tul når jeg er 14+3 [emoji58] Syns d er grusomt lenge å vente! Har kjøpt 8 strips tester som jeg kan ta av og til frem til da bare for å sjekke at jeg fortsatt er gravid (et forsøk på å roe meg selv ned litt frem til tul når vi forhåpentligvis får se et bankende hjerte og en frisk baby).

Ja det er nok ganske forskjell fra sted til sted. Vi har prøvd å bli gravid i over 2 år pga jeg har bare en eggstokk og har vert veldig tydelig hos fastlegen min at jeg ønsker tett oppfølging nå når jeg endelig er blitt gravid. Og det var hu enig i, så jeg var heldig og fikk TUL første gangen når jeg var 4 uker, så når jeg var 8 uker og skal ha når jeg er 12-13 uker. Det er privatklinikk men der er det gratis ul for gravide! [emoji4] Sykehuset ville ikke ta meg inn før jeg var 12-13 uker på vei.

Ja det er nok ganske forskjell fra sted til sted. Vi har prøvd å bli gravid i over 2 år pga jeg har bare en eggstokk og har vert veldig tydelig hos fastlegen min at jeg ønsker tett oppfølging nå når jeg endelig er blitt gravid. Og det var hu enig i, så jeg var heldig og fikk TUL første gangen når jeg var 4 uker, så når jeg var 8 uker og skal ha når jeg er 12-13 uker. Det er privatklinikk men der er det gratis ul for gravide! [emoji4] Sykehuset ville ikke ta meg inn før jeg var 12-13 uker på vei.
Såpass, da krysser jeg fingrene for dere denne gangen og håper at alt går bra [emoji5] Jeg er jo litt spent siden 2 av søskenbarna mine har fådd tvillinger og jeg tidligere har vært gravid med tvillinger og nå har jeg gravidmage allerede (er bare 10 uker). Satser på at vi får høre hjertet slå i uke 12 når jeg skal på kontroll hos legen [emoji5] Jeg skal si meg fornøyd om d hvertfall er et bankende hjerte inni magen min [emoji4]

Gledens dag [emoji1373] gynekologen ringte i stad med gode nyheter. Hcg blodprøvene hadde steget!!! [emoji3] målt fredag 26.mai 22 200 - mandag 29.mai målt 27 000! Nå gleder jeg meg til ul igjen på fredag, håper og se noe mer da! Er 8+0 på fredag, så håper på å se et blinkende hjerte [emoji173]️

Hvordan går det?

Såpass, da krysser jeg fingrene for dere denne gangen og håper at alt går bra [emoji5] Jeg er jo litt spent siden 2 av søskenbarna mine har fådd tvillinger og jeg tidligere har vært gravid med tvillinger og nå har jeg gravidmage allerede (er bare 10 uker). Satser på at vi får høre hjertet slå i uke 12 når jeg skal på kontroll hos legen [emoji5] Jeg skal si meg fornøyd om d hvertfall er et bankende hjerte inni magen min [emoji4]

Tusen takk [emoji4]

Ja da skjønner jeg at du er spent. Hjerte slår nok skal du se, så får det være ekstra spennende å se om det er en eller to [emoji4]

Og gravid magen er også framme her, og var nysgjerrig på om jeg hadde tvillinger inni der, men fikk bekreftet at det bare var en [emoji4] Hehe.. heldigvis for oss da vi ønsker helst bare en. Vi har en gutt fra før av som snart blir 9 og ei fosterjente som snart er 17 år. Det holder for oss [emoji4]

Jeg er ny her på bv, holder fortsatt på å bli kjent med forumet :) Bare innom for å hilse på :)

Back
Topp