Jeg er ny her på bv, holder fortsatt på å bli kjent med forumetBare innom for å hilse på
![]()
Heihei og velkommen hit [emoji3][emoji254]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ny her på bv, holder fortsatt på å bli kjent med forumetBare innom for å hilse på
![]()
Jeg har så lyst på bakt potet med kylling, å så klart er butikken stengt i dag, blir tullat!

Akkurat kommet meg innpå termingruppen her inne7+5 idag. Har allerede en gutt fra før, men jammen er det mye som er glemt siden sist! Og så er det kjekt å snakke med andre som er i samme situasjon som en selv! Håper jeg får følge dere gjennom hele svangerskapet
![]()
Da prøver jeg meg litt her inne, vært på tul i dag, 9+0 mente henne jeg var. Liten kropp på 2 cm med hjerte som banket![]()
Den lille lå litt som en ball så tok litt tid å få et godt mål. Hehe.. Deilig å se lille som sprella, flere som har vært på ul?![]()
Gud så pløsete jeg føler meg. Flere som føler seg sånn? Må ta meg en tur på trening i morra tror jeg, kanskje det blir bedre.
Prøvd mammaklær i dag som jeg har bestilt. Følte meg så lite lekkerkanskje ikke beste dagen til å prøve tror jeg! Har ikke fått noe mage heller, bare det som er der fra før, så så ikke helt bra ut!
Jeg føler meg pløsete og veldig oppblåst[emoji85] På kveldene ser det ut som jeg er fem måneder på vei. Jeg orker ikke å ha på meg nesten noen av buksene mine og jeg er bare 7+3[emoji33] Skal på TUL i morgen og er alt Ok skal jeg investerer i en mammabukse eller to[emoji4]
Det kan jeg forstå! Så spennende med en storebror som kan delta litt mer med babyen og få glede av å få et lillesøsken kanskje mer enn når det er bare et par år mellom [emoji7][emoji4]Hei hei [emoji4]Så hyggelig, og velkommen. Har en gutt som snart blir 9 år og føler det er første gang jeg er gravid, så helt enig med deg der.. mye som er glemt [emoji85] Blir koselig å følge deg også gjennom svangerskapet. [emoji4]
Det kan jeg forstå! Så spennende med en storebror som kan delta litt mer med babyen og få glede av å få et lillesøsken kanskje mer enn når det er bare et par år mellom [emoji7][emoji4]
Må si jeg gleder meg sånn til å føle meg mer gravid, kjenne bevegelser og få en babymage og ikke bare føle meg oppblåst, lat og uggen [emoji23]
Tusen takk [emoji4]
Ja da skjønner jeg at du er spent. Hjerte slår nok skal du se, så får det være ekstra spennende å se om det er en eller to [emoji4]
Og gravid magen er også framme her, og var nysgjerrig på om jeg hadde tvillinger inni der, men fikk bekreftet at det bare var en [emoji4] Hehe.. heldigvis for oss da vi ønsker helst bare en. Vi har en gutt fra før av som snart blir 9 og ei fosterjente som snart er 17 år. Det holder for oss [emoji4]
Kan skjønne det [emoji1] Det blir spennende [emoji4]Ja tror det blir veldig gøy. Vi har så vidt nevnt hva han tenker hvis vi får en lillesøster eller lillebror i hus. Han syns det blir litt rart med baby grining i hus, men så lenge babyen ikke stikker av med tingene hans når den blir større så var det jo bare koselig [emoji23][emoji4]
Ja det er vi nok flere om ja. Vet liksom ikke hva jeg føler meg heller lengre. Magen er oppblåst som bare det, og har ikke lagt på meg, men har jo ingenting å gå i som ser litt bra ut. Så føler meg så slaskete [emoji23] Blir gøy å kunne kjøpe litt fine mammaklær og føle seg litt mer vel når alle vet at jeg er gravid også [emoji4]
Det får fort skal du se, så har vi plutselig større mage og formen blir bedre [emoji1303]
Ferdig på TUL. Fikk se hjerte banke[emoji7][emoji173]️[emoji1319] :lykkelig:
Ble flyttet en dag frem og fikk ny TUL time om 14 dager.
Jeg er sååå sliten, lettet og glad[emoji173]️[emoji7]
Man blir så letta og glad Så utrolig bra! Herlig å se det bankende hjertetMan blir så letta og glad
![]()