Skravletråd!

Jeg skal jobbe så da blir det tights og tunika :) Passer ypperlig akkurat nå:joyful:
å så deilig å kunne gå i litt mer behaglige klær enn bunad :D

Vi prøver jo å holde hemmelig overfor familien min inntil jeg er over 12 uker på vei, og jeg elsker å bruke bunaden min, så hver anledning jeg kan bruker jeg den, å det vet familien :P

å så deilig å kunne gå i litt mer behaglige klær enn bunad :D

Vi prøver jo å holde hemmelig overfor familien min inntil jeg er over 12 uker på vei, og jeg elsker å bruke bunaden min, så hver anledning jeg kan bruker jeg den, å det vet familien :p

Samme her! Prøvde bunaden på, får den på om jeg dropper skjorte under :p Lurte på å kjøpe hold-in strømpebukse og korsett, men tenker det blir hvertfall ubehagelig å ha på! Lurer på hva familen sier om jeg ikke møter i bunad...

Samme her! Prøvde bunaden på, får den på om jeg dropper skjorte under :p Lurte på å kjøpe hold-in strømpebukse og korsett, men tenker det blir hvertfall ubehagelig å ha på! Lurer på hva familen sier om jeg ikke møter i bunad...

om jeg ikke får den igjen, vurderer jeg å si at bikkja tissa på den, at den måtte på rens :P

Oppblåst her og, mye aktivitet i magen :joyful: er 4+2.
Noen som kjenner på kvalmen enda? jeg krysser fingre og tær for at det ikke blir altfor ille...

Oppblåst her og, mye aktivitet i magen :joyful: er 4+2.
Noen som kjenner på kvalmen enda? jeg krysser fingre og tær for at det ikke blir altfor ille...
7+5 og kjenner på kvalmen ja. Holder den i sjakk ved å spise. Men må passe veldig godt på.
Oppblåsheten føler jeg begynner å gi seg:)
Så bunaden skal nok på. Mer spent på spenna som skal sitte i halsen. DEN kan bli en utfordring :P :P

6+2 her, oppblåst, noe kvalm, sykemeldt pga 2 tidligere aborter. Så jeg slapper av hjemme til 12 uker er passert :) Venter på svar om jeg får tul.

E d kommet flere gynekologa enn Mario Rexer som tar UL i Narvik nu? Huske d bare va han i 2009.
Sjøl sone æ t Harstad nu, å ringte direkte t sykehuse før å få time [emoji846]

E d kommet flere gynekologa enn Mario Rexer som tar UL i Narvik nu? Huske d bare va han i 2009.
Sjøl sone æ t Harstad nu, å ringte direkte t sykehuse før å få time [emoji846]

Er han flink? Vi et usikker på hvor vi skal bestille time til TUL :-) sånn er d når man bor midt i mellom byene her nord [emoji28]

Er alle klare for morgendagen? :)Her høljer det ned så krysser fingrene for finvær til toget i morgen! Døde på sofaen etter jobb og slokna i over en time :rolleyes:så har hivd meg rundt og fått ordna skjorta til bunaden og dekket bordet til frokost i morgen. Mannen ble sendt ut for å handle siste rest:p

Blir nok jobb på meg på 17 mai, men renger vell med det blir det siste på noen år :joyful:
Håper dere får en finfin dag!

Back
Topp