Oppblåst så det holder jeg også![]()
Passer finstasen til 17 mai da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal jobbe så da blir det tights og tunikaPasser finstasen til 17 mai da?

å så deilig å kunne gå i litt mer behaglige klær enn bunadJeg skal jobbe så da blir det tights og tunikaPasser ypperlig akkurat nå
![]()
å så deilig å kunne gå i litt mer behaglige klær enn bunad
Vi prøver jo å holde hemmelig overfor familien min inntil jeg er over 12 uker på vei, og jeg elsker å bruke bunaden min, så hver anledning jeg kan bruker jeg den, å det vet familien![]()
Samme her! Prøvde bunaden på, får den på om jeg dropper skjorte underLurte på å kjøpe hold-in strømpebukse og korsett, men tenker det blir hvertfall ubehagelig å ha på! Lurer på hva familen sier om jeg ikke møter i bunad...
7+5 og kjenner på kvalmen ja. Holder den i sjakk ved å spise. Men må passe veldig godt på.Oppblåst her og, mye aktivitet i magener 4+2.
Noen som kjenner på kvalmen enda? jeg krysser fingre og tær for at det ikke blir altfor ille...
Jeg DØØØØØRom jeg ikke får den igjen, vurderer jeg å si at bikkja tissa på den, at den måtte på rens![]()

verdens beste unnskyldning

hente inn litt energi før 17 maiJeg DØØØØØRverdens beste unnskyldning
Lad opp skikkelig til i morgen nå [emoji4]Snart møte med skolen. Så er det hjem på puten å hente energi![]()
6+2 her, oppblåst, noe kvalm, sykemeldt pga 2 tidligere aborter. Så jeg slapper av hjemme til 12 uker er passertVenter på svar om jeg får tul.
Takk det samme[emoji4] Håper du og alle andre her får en fantastisk dag[emoji1]Titter innom for å ønske dere alle en flott 17 mai i morgen![]()
E d kommet flere gynekologa enn Mario Rexer som tar UL i Narvik nu? Huske d bare va han i 2009.
Sjøl sone æ t Harstad nu, å ringte direkte t sykehuse før å få time [emoji846]