To av tre (fire), her er laget mens jeg gikk på pillen![]()
Såpass ja. Man skulle jo tro pillen var sikker, men..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To av tre (fire), her er laget mens jeg gikk på pillen![]()
Såpass ja. Man skulle jo tro pillen var sikker, men..![]()

Den er jo egentlig det, om du tar den hver dag og til rett tid. Jeg var ikke så flink til akkurat det![]()

Da er det vel litt selvforskyldt
Vi hadde opphold i påsken, fordi jeg hade glemt å sjekke hvor mange som var igjen, også reiste vi bort, og det ble tomt. Brukte kondom da, og startet opp igjen med en gang vi var tilbake fra påskeferien. Men ventet nok ikke en uke etter oppstart før vi droppa kondomen.. Så kan jo være da..![]()

Ja
Jeg har hørt at man er veldig fruktbar etter at man slutter på pillen. Selv ble jeg gravid 3 uker etter pilleslutt i oktober i fjor (endte i MA).
Det er nok da![]()

Da er det meget mulig det ble til på bursdagen min![]()
PregLife har jeg, en liker jeg godt. Så har jeg babyverden sin.
Jeg blir irritert på babyverden sin, legger inn blødningsdag til beregning av termin og den hopper automatisk frem tre dager! Har forsøkt å legge inn flere ganger, skjer det samme hver gang.. Ikke at tre dager feil har så mye å si, men er et irritasjonsmoment hos en hormonell gravid...![]()
haha. kjenner meg så godt igjenEr så ustabil som jeg aldri har vært! Begynte å grine fordi ingen hadde ryddet opp etter seg i dag tidlig..ble fly fotbannet på mannen som ikke har tørket av benken osv .. har ikke vært så ille ved tidligere svangerskap ! Omg, stakkars folka mine!
Har en gravid venninne som hadde fått høre hos jordmor at det var nye retningslinjer for å regne hvor lenge man går gravid. Nå er det 2 dager ekstra. Kan kanskje ha noe med dette å gjøre?Jeg blir irritert på babyverden sin, legger inn blødningsdag til beregning av termin og den hopper automatisk frem tre dager! Har forsøkt å legge inn flere ganger, skjer det samme hver gang.. Ikke at tre dager feil har så mye å si, men er et irritasjonsmoment hos en hormonell gravid...![]()
Har en gravid venninne som hadde fått høre hos jordmor at det var nye retningslinjer for å regne hvor lenge man går gravid. Nå er det 2 dager ekstra. Kan kanskje ha noe med dette å gjøre?
Så rartDet er mulig, har ikke hørt om det før. Jeg var hos legen i dag, han sa ingenting om det.
Det han snakket en del om var at man ikke måtte juble for tidlig for det kunne fremdeles skje ting osv osv. Så da spurte jeg om sannsynlighet for at jeg kom til å miste i dette svangerskapet mtp historikk osv og da svarte han 2-3 %. Er ikke det veldig lavt da? Jeg synes at da må jeg kunne få juble litt, hvertfall for meg selv og med dere her inne!
Han satte meg opp på en time i juni for 12 ukers kontroll og da skulle vi forsøke å lytte etter fosterlyd! Det blir veldig spennende. Han sa at jeg var så slank at han trodde ikke det skulle bli noe problem å høre hjertelyd da. Det jeg stusser på, er at samme lege som nå fortalte meg at jeg er slank, er samme lege som for ikke så lenge siden anbefalte meg å gå ned 15 kg! Og jeg har ikke gått ned et gram siden da! Så da begynner jeg jo å tenke, er jeg slank eller er jeg overvektig? Kan da ikke være slank med 15 kg for mye???
Så rarthøres ut som den legen din snakker litt ut ifra dagshumøret
kan jeg spørre om vekt og høyde? om du ikke vil si det er det helt ok altså![]()
60 var da veldig liteJeg er 163 cm høy og veier 75 kg. Legen mente i hvertfall før graviditeten at jeg burde veie 60 kg (har forøvrig en personlig trener som mener at jeg ikke bør veie under 65 kg, veier jeg under det kommer jeg til å se syk ut)