Skravletråd!

Er vakt på et arrangement idag. Så nå kjenner jeg trøttheten og kvalmen komme snikende. Helfliset bare 1,5t igjen. Da er det rett i seng:)

Kos med kvalitetstid med jenta di da. Hvilken film har dere sett?

Åh da skjønner jeg du er lei :)

Ha veldig hyggelig, ikke ofte vi får muligheten :) vi så mother's day, søt film :)
 
Rekker hånden høyt opp!! Helt ekstremt. Men føler den har roet seg litt idag. Er 6+2 (3 nå som vi har bikket midnatt) :p

Åh jeg er jo bare 4+6 Siste dagene har det føltes skikkelig ille! Er spent på hvor lenge vi klarer å holde det skjult. Med eldste fikk jeg ikke mage før i sjette måned, men sist kom den nesten med en gang
 
God kveld:) idag har jeg blitt solbrent[emoji23] skikkelig rød rød[emoji23] husker på å smøre ungene, men ikke meg selv[emoji12]

Hva har dere gjort på idag da?
 
Tenkte jeg bare skulle informere om at vi skal ha enda ett nettmøte med Komplett Apotek, torsdag 11 mai kl. 13-15 :)

Spørsmål du måtte lure på kan du legge inn HER allerede nå :)
 
Hei :)

Besøker forsiktig forumet.

Har vært sykt slapp og kvalm hele helga, ifag intet unntak. Leverte i bhg, dro hjem, tok ett bad og la meg. Ligger enda, føler absolutt ingen nødvendighet med å gjøre noe mer fornuftig enda :)
Er helt alene om dette for øyeblikket, sambo er på reising og kommer ikke hjem før torsdag kveld. Har ikke møtt han siden søndag forrige uke. Godt å finne forumet da
 
Jeg er ny på dette forumet. Mulig jeg spør på feil sted nå, men dere får bære over med meg :)

I forkant av denne (uplanlagte) graviditeten ble oppdaget, ville legen min at jeg skulle gå ned 10-15 kg for å minske press på mellomgulv/magesekk. Jeg vet jo at det ikke er bra å slanke seg under graviditet, men slik jeg ser det bør jeg heller ikke gå opp i vekt dette svangerskapet? Jeg er fryktelig dårlig på å spise nok "rett" mat. Er det da greit med måltidserstattere av og til så jeg vet jeg får i meg de viktigste vitaminene/mineralene? Hva tenker dere?
 
Jeg er ny på dette forumet. Mulig jeg spør på feil sted nå, men dere får bære over med meg :)

I forkant av denne (uplanlagte) graviditeten ble oppdaget, ville legen min at jeg skulle gå ned 10-15 kg for å minske press på mellomgulv/magesekk. Jeg vet jo at det ikke er bra å slanke seg under graviditet, men slik jeg ser det bør jeg heller ikke gå opp i vekt dette svangerskapet? Jeg er fryktelig dårlig på å spise nok "rett" mat. Er det da greit med måltidserstattere av og til så jeg vet jeg får i meg de viktigste vitaminene/mineralene? Hva tenker dere?

Gratulere så mye [emoji5] jeg tenker at du kan trene, spise mindre måltid oftere så lenge du får i deg den næringen du skal! [emoji1305]
Du kan trene så lenge kroppen tillater det, viktig og lytte til kroppen! :) men det er klar at om en holder seg i form og spiser riktig og små mengder flere ganger om dagen. Så klarer du ofte og holde kvalmen i sjakk og kommer deg rasker etter fødsel. Og mer øveskudd i hverdagen:)
 
Jeg er ny på dette forumet. Mulig jeg spør på feil sted nå, men dere får bære over med meg :)

I forkant av denne (uplanlagte) graviditeten ble oppdaget, ville legen min at jeg skulle gå ned 10-15 kg for å minske press på mellomgulv/magesekk. Jeg vet jo at det ikke er bra å slanke seg under graviditet, men slik jeg ser det bør jeg heller ikke gå opp i vekt dette svangerskapet? Jeg er fryktelig dårlig på å spise nok "rett" mat. Er det da greit med måltidserstattere av og til så jeg vet jeg får i meg de viktigste vitaminene/mineralene? Hva tenker dere?

Velkommen og gratulerer sååå mye[emoji173]️[emoji173]️[emoji5]

Jeg hadde også planer om å gå ned noen kilo før jeg ble gravid. Fremfor å tenke at jeg skulle gå ned i vekt, tenkte jeg mer på hva trenger den lille? Så ble fokuset mer på det enn på det å gå ned i vekt. Å holde seg til ren mat hjelper! Da trenger man nødvendigvis ikke kutte ned så mye på mengden mat.
Det som hjelper meg er at jeg kjøper med meg frukt og grønt som er lette å spise i løpet av en dag og fine mellommåltider. Feks banan, blåbær og små tomater trenger man ikke skjære opp eller spise med bestikk. Veldig enkelt å dra opp fra sekken[emoji5]
 
God morgen alle sammen :) I dag er jeg hjemme med febergutt, begynner å tenke på hvordan det blir med 2 små barn [emoji85] Jeg har jo 2 barn, men det er jo 9 år mellom de [emoji28]
 
Heisann, da turte jeg endelig å komme inn her til dere etter å ha testa positivt siden 10dpo [emoji7] 15 dpo idag[emoji173] Gleder meg til å bli kjent med alle her inne
 
Jeg tok en CB digital i går, da var jeg 5+5, men testen viste 2-3.. burde jeg ikke fått 3+?
 
Jeg tok en CB digital i går, da var jeg 5+5, men testen viste 2-3.. burde jeg ikke fått 3+?
Jeg vet at cb digital ofte kan være teit når det gjelder 3 + dessverre Vet om flere som har hatt nok hcg til at det burde slå ut på 3+.. Så ikke stress med det alt for mye, vent en dag og ta den på konsentrert urin.. enten morgenurin, eller 4 timer etter du sist var på do
 
Back
Topp