Skravletråd!

Det var rart.. pleier å være lurt å vente til uka etter mensen med å teste. Jeg skulle hatt mensen lørdag, fikk svak positiv mandag og tydelig positiv i dag.

Ja, merkelige greier. Skal til legen mandag og skal da få tatt blodprøve tenker jeg [emoji5]
 
Var på tidlig ultralyd i går i det som jeg trodde var en plass mellom uke 5+5 - 6+5.
På ultralyd sier han at han kan se at jeg er gravid på rett sted, men kan ikke se noen plommesekk eller foster. Han sier at jeg er maks 4-5 uker på vei og at jeg ble befruktet for ca 2-3 uker siden. Skjønner ikke noen ting av dette siden jeg fikk positiv test for 19 dager siden. Dette gir ikke mening for meg og er så nervøs og redd. Etter ultralyd i går har jeg blødd en del, men det har jeg hørt kan være vanlig når man har hatt innvendig ul? Første gangen jeg er gravid så er så nervøs. Noen som har opplevd noe av det samme?
 
cd4a1edf0514401176c721769113c285.jpg


Tatt ny test i dag men strekene blir ikke sterkere såvidt en ser noe på RFSU sine i forhold til makesure [emoji30] nesten som jeg begynner å tvile på om jeg er gravid [emoji33] venter mensen i morgen.. burde bare gi f i og teste og heller slappe av. Men trodde liksom at testene skulle bli sterkere for hver dag [emoji85]
e03d55e10d40447d18ee2c7b3e80bb12.jpg

Mine var kjempesvake til flere dager over mens. Så lenge det er strek så er det hcg i urinen og da er du gravid [emoji2][emoji1362]
 
Jeg ønsker meg ømme pupper, masse murringer og kanskje bittelitt kvalme slik at jeg har noe mer håndfast enn bare positive tester! :hilarious: Har vel testet hver dag siden 10 dpo og strekene på strimlene blir jo sterkere og sterkere, men greier liksom ikke tro helt på det når kroppen ikke "sier" noen ting annet enn at mensen ikke kommer :D
 
Har ingen symptomer bortsett fra murringer. Gruer meg allerede til uke 6 for da bruker kvalmen å sette inn for fullt :p
 
Har endelig fått ømme puppa ;) 6+2, og er fortsatt litt kvalm om morningene. Føles helt greit :)
 
Disse murringene dere nevner: kjennes de som mens/el-smerter?
Har hatt mensen"smerter" i mage og korsrygg to ganger nå, og jeg blir så kjemperedd for sa at jeg stresser meg skikkelig opp. [emoji17]
 
cd4a1edf0514401176c721769113c285.jpg


Tatt ny test i dag men strekene blir ikke sterkere såvidt en ser noe på RFSU sine i forhold til makesure [emoji30] nesten som jeg begynner å tvile på om jeg er gravid [emoji33] venter mensen i morgen.. burde bare gi f i og teste og heller slappe av. Men trodde liksom at testene skulle bli sterkere for hver dag [emoji85]
e03d55e10d40447d18ee2c7b3e80bb12.jpg

RFSU er noe møkk! Vent litt med makesure testene, så skal du se du får fin stigning:)
 
Jeg ønsker meg ømme pupper, masse murringer og kanskje bittelitt kvalme slik at jeg har noe mer håndfast enn bare positive tester! :hilarious: Har vel testet hver dag siden 10 dpo og strekene på strimlene blir jo sterkere og sterkere, men greier liksom ikke tro helt på det når kroppen ikke "sier" noen ting annet enn at mensen ikke kommer :D
Jeg kan gi mine symptomer billig bort :p Tar du trøttheten også?????? ;)
 
Disse murringene dere nevner: kjennes de som mens/el-smerter?
Har hatt mensen"smerter" i mage og korsrygg to ganger nå, og jeg blir så kjemperedd for sa at jeg stresser meg skikkelig opp. [emoji17]
Det er helt normalt. Så sant du ikke får smerter i magen type veldig vondt. Så er alt i skjønneste orden:) Murringer er ofte et ord på lette smerter.
 
I dag skal jeg til legen for å ta blodprøver :) tenkte at jeg skal prøve å grine til meg en TUL siden jeg hadde en sa sist og masse rare blødninger før jeg ble gravid nå. :)
 
Nettopp spist en stor skål med is og jordbær og sett en film med storjenta mi ❤️ Forloveden er borte hele helga, litt digg å kan se alkurat det jeg vil på tvn :) hva gjør du da ?
Er vakt på et arrangement idag. Så nå kjenner jeg trøttheten og kvalmen komme snikende. Helfliset bare 1,5t igjen. Da er det rett i seng:)

Kos med kvalitetstid med jenta di da. Hvilken film har dere sett?
 
Back
Topp