Skravletråd!

60 var da veldig lite:wacky:
Ikke hør på legen. Synes ikke vekten din var noe skremmende.Men bli heller ikke skuffet om legen ikke finner hjertelyden i uke 12. Det er egentlig veldig tidlig :)

Ja, han sa det var tidlig, men at det ofte gikk fint å høre det hvis fosteret lå i riktig posisjon og mor var slank. Så får se hva som skjer... Hørte hjertelyd i uke 12 ved forrige svangerskap, så håper det går nå også :)

Fysj så urven jeg har vært på jobb i dag. Satt i møte og måtte virkelig kjempe med meg selv

Hei :)

Endelig kan jeg smyge meg inn hit! 15 dpo i dag og ikm i går, så testet i dag tidlig. Fikk helt sjokk når Gravid 1-2 lyste mot meg. Har hatt på følelsen at vi ikke fikk det til denne måneden, men jaggu.. :):):)
Er 4+1. Fikk selvfølgelig vondt i magen idag, og en liten dråpe blod. Men har lest meg til at det kan ha vært festningsblødning?
Leste også tidligere i denne tråden at murrende smerter er helt normalt :) Veldig beroligende å lese!

Så nå skal vi være sjokkert en stund, og fryktelig glad og spente! Du er så ønsket lille venn :Heartred

En liten ting til. Dere som ikke skal fortelle det før uke 12, hvordan skjuler dere det med alle festlige anledninger fremover? Spesielt 17.mai? Vi har ingen barn fra før av, så her er det champagnepakke og alt som hører med..... vurderer å bare si det?!

Gratulerer :)

Det er mulig, har ikke hørt om det før. Jeg var hos legen i dag, han sa ingenting om det.

Det han snakket en del om var at man ikke måtte juble for tidlig for det kunne fremdeles skje ting osv osv. Så da spurte jeg om sannsynlighet for at jeg kom til å miste i dette svangerskapet mtp historikk osv og da svarte han 2-3 %. Er ikke det veldig lavt da? Jeg synes at da må jeg kunne få juble litt, hvertfall for meg selv og med dere her inne! :)

Han satte meg opp på en time i juni for 12 ukers kontroll og da skulle vi forsøke å lytte etter fosterlyd! Det blir veldig spennende. Han sa at jeg var så slank at han trodde ikke det skulle bli noe problem å høre hjertelyd da. Det jeg stusser på, er at samme lege som nå fortalte meg at jeg er slank, er samme lege som for ikke så lenge siden anbefalte meg å gå ned 15 kg! Og jeg har ikke gått ned et gram siden da! Så da begynner jeg jo å tenke, er jeg slank eller er jeg overvektig? Kan da ikke være slank med 15 kg for mye???

Da trur jeg legen din er på bærtur :)

Hei dere! Melder meg inn i terminklubben januar '18!

Fant ut på torsdag at jeg er gravid så er nå 4 uker på vei, helt surrealistisk, men veldig koselig! Hadde ikke trodd det skulle skje så fort

Gleder meg til å skravle med andre i samme situasjon

Fant ut på torsdag at jeg er gravid så er nå 4 uker på vei, helt surrealistisk, men veldig koselig! Hadde ikke trodd det skulle skje så fort

Gratulerer så mye med graviditeten og velkommen hit :)

Velkommen hit og gratulerer så mye:joyful:

Ønsker alle flotte damene her inne god helg:joyful::joyful:

Jeg fikk med meg sangene, men la meg før jeg fikk vite hvem som vant. Må innrømme jeg ikke helt skjønner hvordan Portugal kunne vinne, selv om det var en helt grei sang

Her så vi noen av sangene på slutten, og deler av jurystemmene, før det ble natt på meg [emoji99]

Jeg er så kveldstrøtt så jeg sovna kl 21[emoji85][emoji85][emoji85] Så her ble det lite Grand prix på oss

åh, har begynt å få et veldig gøy symptom! Det er som om noe kiler meg på innsiden av magen! Hadde jeg vært lenger på vei hadde jeg trodd det var babyen! Men er bare 6+0, så er nok bare den ekstra blodtilstrømningen som kiler, men likevel. Veldig koselig følelse! Gleder meg til jeg kan kjenne spark og slikt! :D

Back
Topp