Skravletråd!

Er alle klare for morgendagen? :)Her høljer det ned så krysser fingrene for finvær til toget i morgen! Døde på sofaen etter jobb og slokna i over en time :rolleyes:så har hivd meg rundt og fått ordna skjorta til bunaden og dekket bordet til frokost i morgen. Mannen ble sendt ut for å handle siste rest:p
Blir jobbing her så slipper å stresse så mye med morgendagen:joyful: Slokner vel på sofaen etter jobb:hilarious:

Greit det da på en måte ;) Hva jobber du med?:)
Jobber med små barn[emoji4] jobber i et team som gir diverse helsetjenester til syke barn[emoji173]

Så flott og viktig jobb! Kanskje litt ekstra spesielt å jobbe med dem på 17.mai da? [emoji813]red
Ja det er utrolig koselig å jobbe på sånne dager[emoji177][emoji4]

Kjenner meg igjen jeg og siden jeg er lærer i førsteklasse og skal få gå sammen med dem den første gangen de går i "skikkelig" 17.mai tog :love017
Så koselig [emoji177][emoji177]

E d kommet flere gynekologa enn Mario Rexer som tar UL i Narvik nu? Huske d bare va han i 2009.
Sjøl sone æ t Harstad nu, å ringte direkte t sykehuse før å få time [emoji846]
Æ e ikke helt sikker, har vært på vanlige sjekka dær av å t (utenom svangerskap) hos Lars Olav Dale å han e superflink å trivelig. Men ho Kirkerud e dær å ho har æ vært hos under den 1 graviditeten min, Bente eller Beate (huske ikke helt).

Hei jenter[emoji4]

Jeg er ny her, så prøver å gjøre meg kjent.
Jeg testet positivt på lørdag og er 4+2 i dag[emoji7] Mens-termin er 25. Januar.

Jeg har en lang prøvehistorie bak meg med eksmann. (2 Aih, 6 ivf/ICSI/frys og 3. SA).

For tre år siden møtte jeg drømmemannen[emoji7] Og nå har jeg altså et hjemmelaget mirakel i magen, som jeg håper har vett til å klore seg fast!
Jeg er fryktelig kvalm, klarer å holde det noenlunde i sjakk med "kvalme-bånd" og mat regelmessig.

Håper dere alle har hatt en fin 17.mai feiring[emoji1189]

Hei jenter[emoji4]

Jeg testet positivt på lørdag og er 4+2 i dag[emoji7] Mens-termin er 25. Januar.

Jeg har en lang prøvehistorie bak meg med eksmann. (2 Aih, 6 ivf/ICSI/frys og 3. SA).

For tre år siden møtte jeg drømmemannen[emoji7] Og nå har jeg altså et hjemmelaget mirakel i magen, som jeg håper har vett til å klore seg fast!
Jeg er fryktelig kvalm, klarer å holde det noenlunde i sjakk med "kvalme-bånd" og mat regelmessig.

Velkommen hit[emoji1] Og gratulerer med hjemmelaget mirakel [emoji177][emoji177]

Hei jenter[emoji4]

Gratulerer! :D blir spennende å følge med på alles reise! :)

God morgen allesammen.
Noen flere med hang-over idag. kanskje ikke den typen som mange har den 18 mai. Men type den, jeg er gravid og aktiviteten i går var for mye for meg :P *sliten idag*

God morgen allesammen.
Noen flere med hang-over idag. kanskje ikke den typen som mange har den 18 mai. Men type den, jeg er gravid og aktiviteten i går var for mye for meg :P *sliten idag*

God morgen[emoji4]

Håper du kommer deg og har muligheten til å ta en litt rolig dag[emoji4]

Ingen hangover her, var bare hjemme i går[emoji85] Reiser til Kreta i ettermiddag, så brukte dagen i går på å forberede det.

God morgen[emoji4]

Håper du kommer deg og har muligheten til å ta en litt rolig dag[emoji4]

Ingen hangover her, var bare hjemme i går[emoji85] Reiser til Kreta i ettermiddag, så brukte dagen i går på å forberede det.
å herlighet så deilig. Rolig 17 mai OG sydentur idag. Kos dere masse på tur :)

å herlighet så deilig. Rolig 17 mai OG sydentur idag. Kos dere masse på tur :)

Ja, veldig Ok å slippe byen i går kjenner jeg[emoji85] Takk, gleder meg veldig til ei uke i varmen nå! [emoji4]

Jeg gleder meg til 17. Mai neste år, det blir (forhåpentligvis) den første med barn [emoji177]

Ja, veldig Ok å slippe byen i går kjenner jeg[emoji85] Takk, gleder meg veldig til ei uke i varmen nå! [emoji4]

Jeg gleder meg til 17. Mai neste år, det blir (forhåpentligvis) den første med barn [emoji177]
Tenkte faktisk på det i går. Da skal jeg IKKE gå med bunad i hvert fall :P :P
*krangla litt med bunaden min i går* :P :P

God morgen allesammen.
Noen flere med hang-over idag. kanskje ikke den typen som mange har den 18 mai. Men type den, jeg er gravid og aktiviteten i går var for mye for meg [emoji14] *sliten idag*
God morgen [emoji4] Dagen igår bestod av jobb og rolig ettermiddag på sofaen [emoji23] Her kommer kvalmen snikende mer og mer for hver dag, så jeg var i seng til 21[emoji4] Idag er det jobb igjen så satser på en rolig vakt[emoji4]

Back
Topp