Skravletråd!

Da har jeg vært til ul [emoji4]
Tidlig enda, så de ville ha meg inn på onsdag. Men skal på påskeferie nå. Blir søkt til lokalsykehuset på mitt hjemsted, så får jeg ta ny ul der.
Men alt var på rett plass, og vi så puls [emoji173]

Tidlig enda, så de ville ha meg inn på onsdag. Men skal på påskeferie nå. Blir søkt til lokalsykehuset på mitt hjemsted, så får jeg ta ny ul der.
Ååh[emoji7][emoji7] så gøy! Målte de lengde ?

Så bra [emoji173] Da kan du slappe av med at det er en liten spire der inne [emoji7]

Hva gjør dere i kveld?[emoji1] Her ringte akkurat mannen meg på FaceTime og lurte på om ikke jeg ville komme inn i stua og være sammen med han snart[emoji23] Føler mest for å bare legge meg for natta jeg[emoji85][emoji42]

Hva gjør dere i kveld?[emoji1] Her ringte akkurat mannen meg på FaceTime og lurte på om ikke jeg ville komme inn i stua og være sammen med han snart[emoji23] Føler mest for å bare legge meg for natta jeg[emoji85][emoji42]
Snart ferdig på jobb, bare skrive litt rapport igjen :D

Vi har sett siste episoden av sesong 2 av serien vi har sett pp i det siste, spist taco og jeg har spilt litt sims 4 [emoji23] rolig kveld.. [emoji4]

Vi har sett The 100 nå på Netflix. Ligger to sesonger der. Likte den veldig godt, sesong 2 var bedre enn den første. [emoji4]

Jeg og samboer har sett film samnen [emoji173] Ikke ofte vi gjør det lenger, så det var koselig [emoji4]

Back
Topp