Skravletråd!

Hva gjør dere i kveld?[emoji1] Her ringte akkurat mannen meg på FaceTime og lurte på om ikke jeg ville komme inn i stua og være sammen med han snart[emoji23] Føler mest for å bare legge meg for natta jeg[emoji85][emoji42]
Får ikke sove så jeg ser Prinsesse på prøve [emoji23] farlig med TV og Chromecast på soverommet [emoji19]

Noen som har tips om gode serier som ligger på Netflix eller HBO Nordic? [emoji4]

Der kommer vel alt samtidig også? Synes det er så kjedelig og vente på ny episode hele tiden [emoji53]

De fleste serier gjør det. Synes det er så greit [emoji4] Riverdale som jeg ser for tiden kommer det bare en episode i uka av på Netflix da, kjedelig å vente [emoji23]

Lurer på hvorfor jeg er i kalendermåned 1.
98f4f4a119dcba3016186aec27224968.png

Idag er samboer heldig! Han mener at jeg er fæl til å skravle, men idag slipper han det. For idag våknet jeg opp uten stemme! :eek: merket at jeg ble mer og mer hes i løpet av gårsdagen, men uff. Tungvint. Jeg hadde tenkt å ringe og bestille time til tul (samboer sitt ønske), men kan jo ikke snakke i tlf nå :p

Idag er samboer heldig! Han mener at jeg er fæl til å skravle, men idag slipper han det. For idag våknet jeg opp uten stemme! :eek: merket at jeg ble mer og mer hes i løpet av gårsdagen, men uff. Tungvint. Jeg hadde tenkt å ringe og bestille time til tul (samboer sitt ønske), men kan jo ikke snakke i tlf nå :p
Slik var jeg i 3 dager, er så irriterende og ikke ha stemme. Jeg skulle egentlig ringe gynekolog ang. TUL på fredag, men siden jeg ikke hadde stemme så kunne jeg ikke.. Nå må jeg vente til over påsken..

Slik var jeg i 3 dager, er så irriterende og ikke ha stemme. Jeg skulle egentlig ringe gynekolog ang. TUL på fredag, men siden jeg ikke hadde stemme så kunne jeg ikke.. Nå må jeg vente til over påsken..
Skikkelig tungvint alt blir :smiley-ashamed008

En byrde mindre å tenke på [emoji4]
Vi har alt bestemt navn. Sitter med et navn til hvert kjønn [emoji4]

Back
Topp