Hvilke navn har dere funnet [emoji4]En byrde mindre å tenke på [emoji4]
Vi har alt bestemt navn. Sitter med et navn til hvert kjønn [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke navn har dere funnet [emoji4]En byrde mindre å tenke på [emoji4]
Hvilke navn har dere funnet [emoji4]
Det er forståelig [emoji4] Greit og ha navn i boks da [emoji106] Tror ikke vi kommer til og finne noe navn før i slutten, samboer er skikkelig sur fordi jeg er gravid igjen [emoji12]Deler det når vi er kommet på skjult.
Har venner og familie inne på bv, så vil ikke spre navnene enda [emoji4]
Tul betyr tilig ultralyd[emoji4][emoji4]Sliter litt med terminologien deres her. TUL betyr hva? [emoji4][emoji23]
Ahh... Seff... Haha!Tul betyr tilig ultralyd[emoji4][emoji4]
Åh, så kjekt! Gleder meg til å høre. Vi har jentenavn ganske klart fra vi fikk gutten, og jeg har en klar favoritt på guttenavn som jeg vet mannen liker. Så satser på å ha det klart innen oul, slik som sistEn byrde mindre å tenke på [emoji4]
Tror ikke vi kommer til og finne navn før rund 2 mnd før termin [emoji12] Eller kanskje samboer tar svangerskapet mer seriøst når magen kommer (hvis det kommer mage da..) [emoji29]Vi hadde både jentenavn og guttenavn klart sist, lenge før oul. Veldig koseligt å kunne bruke navne allerede flere mnd før fødselen![emoji173][emoji173]
Håper vi gjør det denne gang og[emoji4][emoji4]
Tar han det ikke helt inover seg at du er gravid? Det kan fort snu heldigvis[emoji173]Tror ikke vi kommer til og finne navn før rund 2 mnd før termin [emoji12] Eller kanskje samboer tar svangerskapet mer seriøst når magen kommer (hvis det kommer mage da..) [emoji29]
Nei, det var jo ikke planlagt så samboer er bare sur. Sier det bsre er bra om det er SA jeg har nå..[emoji35] Våknet med brunt utflod i dag, hatt friskt blod fra 2 tiden til nå [emoji22]Tar han det ikke helt inover seg at du er gravid? Det kan fort snu heldigvis[emoji173]
Hvis magen kommer? Redd for at det ikke går?[emoji173]
Ja, følte det ble veldig nært når det ikke bare var en baby eller h*n, det ble faktisk en person❤Vi hadde både jentenavn og guttenavn klart sist, lenge før oul. Veldig koseligt å kunne bruke navne allerede flere mnd før fødselen![emoji173][emoji173]
Håper vi gjør det denne gang og[emoji4][emoji4]
Nei, det var jo ikke planlagt så samboer er bare sur. Sier det bsre er bra om det er SA jeg har nå..[emoji35] Våknet med brunt utflod i dag, hatt friskt blod fra 2 tiden til nå [emoji22]
Åånei! Stakkars deg!!Nei, det var jo ikke planlagt så samboer er bare sur. Sier det bsre er bra om det er SA jeg har nå..[emoji35] Våknet med brunt utflod i dag, hatt friskt blod fra 2 tiden til nå [emoji22]
Nei, det var jo ikke planlagt så samboer er bare sur. Sier det bsre er bra om det er SA jeg har nå..[emoji35] Våknet med brunt utflod i dag, hatt friskt blod fra 2 tiden til nå [emoji22]
Ikke noe uskyldig blødning her [emoji17] Er garantert SA [emoji22]
Håper det er greit at jeg følger dere litt videre, frem til dere får skjult hvertfall [emoji173] Synes det er koselig og lese om hvordan dere har det [emoji5]

Tror nok ikke det kommer til og bli noe mer i det første [emoji17] Har en gutt på snart 10 mnd, og denne lille spiren var ikke planlagt [emoji50]Så leit! Håper du får samboer med deg og at det klaffer for dere om ikke lenge[emoji813]red
Ikke noe uskyldig blødning her [emoji17] Er garantert SA [emoji22]
Håper det er greit at jeg følger dere litt videre, frem til dere får skjult hvertfall [emoji173] Synes det er koselig og lese om hvordan dere har det [emoji5]