Skravletråd!

Jeg har prøvd et par andre også, men er de jeg nevnte som jeg fattet interesse for ;) endelig kommer neste sesong av attack on titan, ventet på den i nesten 4år :eek:
Ja de er litt treige av og til, men tror det er fordi japanerne tar det så alvorlig. De utrolige stemmeskuespillerene! De som brenner for sine serier gir ikke fra seg noe half-assed [emoji4]

Jeg er så sinnsykt forkjølet! Svimmel, feber, vondt i halsen, vondt overalt og potte tett nese[emoji31] kjedeeeelig!

Sniker meg inn her jeg.. noen andre som sliter med klærne allerede i uke 6+3 ish ? Jeg vil ikke finne frem graviditet klærne før etter TUL som er på torsdag, i frykt for å jinxe dette.. følelsene er kaos med "dette går bra/dette går ikke bra".. føler meg litt alene!

Har vært syk de siste 3 dagene :grumpy:
Helt tett og nesa renner som en foss + feber de siste 2 dagene.
Er så redd for at det skal påvirke den lille spiren :(
Har tatt 1 x 1000mg c-vitamin og 1 paracet de 2 siste dagene for å holde feberen nede og bli frisk fortere.

Tror dere feberen kan gjøre at det går galt? :(

Sniker meg inn her jeg.. noen andre som sliter med klærne allerede i uke 6+3 ish ? Jeg vil ikke finne frem graviditet klærne før etter TUL som er på torsdag, i frykt for å jinxe dette.. følelsene er kaos med "dette går bra/dette går ikke bra".. føler meg litt alene!
Jeg trenger ny bh er det eneste og ikke fått tud til å kjøpe. Vurdere å gå uten bh idag når vi får besøk senere idag. Bare kompiser som kommer så tror ikke de vil skjønne forskjellen [emoji23]

Har vært syk de siste 3 dagene :grumpy:
Helt tett og nesa renner som en foss + feber de siste 2 dagene.
Er så redd for at det skal påvirke den lille spiren :(
Har tatt 1 x 1000mg c-vitamin og 1 paracet de 2 siste dagene for å holde feberen nede og bli frisk fortere.

Tror dere feberen kan gjøre at det går galt? :(

Samme her... er redd for at det kan gå galt [emoji53]

Jeg trenger ny bh er det eneste og ikke fått tud til å kjøpe. Vurdere å gå uten bh idag når vi får besøk senere idag. Bare kompiser som kommer så tror ikke de vil skjønne forskjellen [emoji23]
Hahahha samme her [emoji23] men uten bh ramler jo puppene i magen og er ømmere enn tusen så vet ikke om det ene er bedre enn det andre [emoji23] gå uten du, fritt vilt her[emoji23]

Hahahha samme her [emoji23] men uten bh ramler jo puppene i magen og er ømmere enn tusen så vet ikke om det ene er bedre enn det andre [emoji23] gå uten du, fritt vilt her[emoji23]
Heldigvis er de ikke like ømme idag. Gjør bare vondt når kattene kommer for kos og klatrer på de. Spesielt hun ene liker å tråkke! Spise poter har hun og [emoji23]

Jepp! 6+0 idag og magen er allerede så oppblåst at jeg ikke får på meg de trangeste klærne [emoji23] nye bher må jeg også ha, for jeg som normalt ikke fyller en A-cup fikk plutselig problemer i den andre enden [emoji28]

Ømme pupper ja....Ammer fortsatt veldig mye. Det begynner å bli ganske vondt nå, men holder ut...mini har også fått seg 5 tenner...
Truuur dere ikke at hun beit meg i dag![emoji28][emoji28][emoji23][emoji23][emoji23][emoji85] aoooo!![emoji28]

Jepp! 6+0 idag og magen er allerede så oppblåst at jeg ikke får på meg de trangeste klærne [emoji23] nye bher må jeg også ha, for jeg som normalt ikke fyller en A-cup fikk plutselig problemer i den andre enden [emoji28]
Takk og lov at jeg ikke er alene.. er redd for å røpe meg, at folk ser det før vi har lyst å si det til noen [emoji21] vet jo det er tull å klage over oppblåst mage, når jeg er så heldig å bli gravid men, alikevel er det frustrerende.

Ømme pupper ja....Ammer fortsatt veldig mye. Det begynner å bli ganske vondt nå, men holder ut...mini har også fått seg 5 tenner...
Truuur dere ikke at hun beit meg i dag![emoji28][emoji28][emoji23][emoji23][emoji23][emoji85] aoooo!![emoji28]
Beklager, men måtte le litt nå :hilarious::hilarious:

Takk og lov at jeg ikke er alene.. er redd for å røpe meg, at folk ser det før vi har lyst å si det til noen [emoji21] vet jo det er tull å klage over oppblåst mage, når jeg er så heldig å bli gravid men, alikevel er det frustrerende.
Skjønner den veldig godt. Vi skulle vente lengst mulig, men per nå er vi heldig for hver uke ingen spør [emoji28]
Er det ditt første barn, eller har du flere du også? Jeg var nemlig stor med førstemann også, men ikke så tidlig stor som nå...

Back
Topp