Skravletråd!

Deler det når vi er kommet på skjult.
Har venner og familie inne på bv, så vil ikke spre navnene enda [emoji4]
Det er forståelig [emoji4] Greit og ha navn i boks da [emoji106] Tror ikke vi kommer til og finne noe navn før i slutten, samboer er skikkelig sur fordi jeg er gravid igjen [emoji12]

En byrde mindre å tenke på [emoji4]
Vi har alt bestemt navn. Sitter med et navn til hvert kjønn [emoji4]
Åh, så kjekt! Gleder meg til å høre. Vi har jentenavn ganske klart fra vi fikk gutten, og jeg har en klar favoritt på guttenavn som jeg vet mannen liker. Så satser på å ha det klart innen oul, slik som sist

Vi hadde både jentenavn og guttenavn klart sist, lenge før oul. Veldig koseligt å kunne bruke navne allerede flere mnd før fødselen![emoji173][emoji173]
Håper vi gjør det denne gang og[emoji4][emoji4]

Vi hadde både jentenavn og guttenavn klart sist, lenge før oul. Veldig koseligt å kunne bruke navne allerede flere mnd før fødselen![emoji173][emoji173]
Tror ikke vi kommer til og finne navn før rund 2 mnd før termin [emoji12] Eller kanskje samboer tar svangerskapet mer seriøst når magen kommer (hvis det kommer mage da..) [emoji29]

Tror ikke vi kommer til og finne navn før rund 2 mnd før termin [emoji12] Eller kanskje samboer tar svangerskapet mer seriøst når magen kommer (hvis det kommer mage da..) [emoji29]
Tar han det ikke helt inover seg at du er gravid? Det kan fort snu heldigvis[emoji173]
Hvis magen kommer? Redd for at det ikke går?[emoji173]

Tar han det ikke helt inover seg at du er gravid? Det kan fort snu heldigvis[emoji173]
Hvis magen kommer? Redd for at det ikke går?[emoji173]
Nei, det var jo ikke planlagt så samboer er bare sur. Sier det bsre er bra om det er SA jeg har nå..[emoji35] Våknet med brunt utflod i dag, hatt friskt blod fra 2 tiden til nå [emoji22]

Ja, følte det ble veldig nært når det ikke bare var en baby eller h*n, det ble faktisk en person❤

Nei, det var jo ikke planlagt så samboer er bare sur. Sier det bsre er bra om det er SA jeg har nå..[emoji35] Våknet med brunt utflod i dag, hatt friskt blod fra 2 tiden til nå [emoji22]

Så trist at han tar det p den måten.
Håper virkelig at det ikke er SA, men en uskyldig blødning.

Åånei! Stakkars deg!!
Ikke greit av samboeren din å vise så lite støtte!![emoji173][emoji173]
Hvordan går det i dag?
Krysser fingrene for en uskyldig blødning! Og at lille spire har det tipp topp![emoji175]

Så slem han er! [emoji34]
Håper spottingen er uskyldig og at spiren holder seg til desember [emoji171]

Neimen! Det er jo ikke greit!! [emoji53]
Håper det er en uskyldig blødning...[emoji173]

Ikke noe uskyldig blødning her [emoji17] Er garantert SA [emoji22]

Håper det er greit at jeg følger dere litt videre, frem til dere får skjult hvertfall [emoji173] Synes det er koselig og lese om hvordan dere har det [emoji5]

Ikke noe uskyldig blødning her [emoji17] Er garantert SA [emoji22]

Håper det er greit at jeg følger dere litt videre, frem til dere får skjult hvertfall [emoji173] Synes det er koselig og lese om hvordan dere har det [emoji5]

Så leit! Håper du får samboer med deg og at det klaffer for dere om ikke lenge:Heartred

Back
Topp