Skravletråd!

Det kan være jeg tar feil, men innbiller meg at jeg har hørt at den med gravid/ikke gravid trenger mer hcg enn den med ukeindikator. Står det noe i bruksanvisningen? :)

Mener alle de digitale til cb trenger 25

Det kan være jeg tar feil, men innbiller meg at jeg har hørt at den med gravid/ikke gravid trenger mer hcg enn den med ukeindikator. Står det noe i bruksanvisningen? :)

Jeg så nå at det var med ukeindikator jeg hadde kjøpt[emoji23] Den som var sykt mye dyrere var sikkert 2 pk[emoji28] Venter på resultatet nå[emoji87] Står at den også har følsomhet på 25

3c4195456163ff4e09f439bab91adaf3.jpg
Det var visst med ukeindikator jeg hadde kjøpt[emoji23] Men NÅÅÅÅ skal jeg tro på at det bor en liten spire i magen, og prøve å slappe av[emoji173]

NÅÅÅ skal jeg spise frokost[emoji28] Har helt glemt å spise pga den her testinga, så nå er jeg skikkelig uggen Hvilke planer har dere i dag? Jeg har fri i dag, så skal slappe av før jeg henter lillemor tidlig i bhg, også skal jeg på spinning i kveld[emoji6]

Har så vondt i ryggen! Håper ikke det er forvarsel på bekkenløsning [emoji15]

Jeg sliter med det samme (korsrygg og små stikkinger i lyskene), og er livredd for det :confused: Hadde du bekkenløsning med første?

Kjipt! Håper det blir bedre og ikke verre for oss begge to.

Hadde bekkenløsning med første ja. Fra uke 14... [emoji33] sleit og med ryggen i tillegg. Er det jeg gruer meg mest til denne gangen, om det skal bli like ille eller verre. Men er jo verdt smertene til slutt.. men kjipt der og da [emoji85]

Kjipt! Håper det blir bedre og ikke verre for oss begge to.

Hadde bekkenløsning med første ja. Fra uke 14... [emoji33] sleit og med ryggen i tillegg. Er det jeg gruer meg mest til denne gangen, om det skal bli like ille eller verre. Men er jo verdt smertene til slutt.. men kjipt der og da [emoji85]
Usj :( jeg ble sykemeldt i femte mnd, da var bekken og rygg så vond. De sier jo at gjerne kan kommer enda tidligere for hvert svangerskap, men håper ikke det :smiley-ashamed008 resultatet er verd det, men blir litt fælt i forhold til datteren min hvis jeg ikke klarer å løfte særlig på henne :(

Usj :( jeg ble sykemeldt i femte mnd, da var bekken og rygg så vond. De sier jo at gjerne kan kommer enda tidligere for hvert svangerskap, men håper ikke det :smiley-ashamed008 resultatet er verd det, men blir litt fælt i forhold til datteren min hvis jeg ikke klarer å løfte særlig på henne :(

Huff, så kjipt! Ble tidlig sykmelding her også [emoji53] Ja, er mest det jeg tenker på også. Hvordan det eventuelt vil påvirke snuppa...

Hei Noen andre som har vært på første svangerskaps kontroll allerede? Jeg var idag, og er 4+2 idag. Synst det var veldig greit egentlig og få time såpass tidlig bare for å bekrefte graviditeten og tatt litt prøver osv. Neste gang blir ikke før i uke 11 en gang :)

Hei Noen andre som har vært på første svangerskaps kontroll allerede? Jeg var idag, og er 4+2 idag. Synst det var veldig greit egentlig og få time såpass tidlig bare for å bekrefte graviditeten og tatt litt prøver osv. Neste gang blir ikke før i uke 11 en gang :)
Sikkert veldig greit å få komme så tidlig![emoji2] Her skjer ikke første svangerskapskontroll før uke 12. Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om i starten forrige gang (1.5 år siden) , så bestiller nokk ikke før om noen uker![emoji6]
Men vil ha en tidlig ultralyd før det da, så jeg liksom får sett at det er noe inni der, og at alt er som det skal![emoji173][emoji173]

Uff! Sitter og slapper av med en episode Greys anatomy mens jenta prøver å sove. Og i den episoden er det en liten jente på 5-6 år (vil jeg tro) som har kreft og sovner stille inn med faren ved sin side. Jeg burde jo ikke se sånn, jeg med alle disse hormonene! :sad010:sad010:sad010

Uff! Sitter og slapper av med en episode Greys anatomy mens jenta prøver å sove. Og i den episoden er det en liten jente på 5-6 år (vil jeg tro) som har kreft og sovner stille inn med faren ved sin side. Jeg burde jo ikke se sånn, jeg med alle disse hormonene! :sad010:sad010:sad010
Huff!![emoji24][emoji24][emoji173][emoji173] Den episoden såg vi også for noen dager siden, gråt og gråt[emoji24][emoji173] sååå grusomt!

Huff!![emoji24][emoji24][emoji173][emoji173] Den episoden såg vi også for noen dager siden, gråt og gråt[emoji24][emoji173] sååå grusomt!
Jeg fikk helt vondt inni meg, tenk noe så grusomt :Heartred godt at jeg sitter alene når jeg ser slike ting :p

Jeg fikk helt vondt inni meg, tenk noe så grusomt [emoji813]red godt at jeg sitter alene når jeg ser slike ting :p
Ja ingenting er verre enn å miste sitt eget barn![emoji24][emoji24][emoji174]
Jeg satt med mannen jeg, heldigvis ingen andre[emoji28][emoji85]

Sikkert veldig greit å få komme så tidlig![emoji2] Her skjer ikke første svangerskapskontroll før uke 12. Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om i starten forrige gang (1.5 år siden) , så bestiller nokk ikke før om noen uker![emoji6]
Men vil ha en tidlig ultralyd før det da, så jeg liksom får sett at det er noe inni der, og at alt er som det skal![emoji173][emoji173]

Var ikke før uke 12 med nr 1 jeg heller, men takket ikke nei når de sa de ville ha meg inn i uke 4 :) Har veldig lyst på en tidlig ultralyd vi også, for av en eller annen grunn så er jeg så veldig bekymra for både det ene og det andre i dette svangerskapet, selvom alt gikk helt strålende med nr 1 :p Når tenker du å ta tul? :)

Last edited:
Back
Topp