Det kan være jeg tar feil, men innbiller meg at jeg har hørt at den med gravid/ikke gravid trenger mer hcg enn den med ukeindikator. Står det noe i bruksanvisningen?![]()
Mener alle de digitale til cb trenger 25
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være jeg tar feil, men innbiller meg at jeg har hørt at den med gravid/ikke gravid trenger mer hcg enn den med ukeindikator. Står det noe i bruksanvisningen?![]()
Haha, se det jaDet var visst med ukeindikator jeg hadde kjøpt[emoji23] Men NÅÅÅÅ skal jeg tro på at det bor en liten spire i magen, og prøve å slappe av[emoji173]![]()

Okey, var altså ikke sikker, bare denne googlingen min som slo innMener alle de digitale til cb trenger 25

Jeg sliter med det samme (korsrygg og små stikkinger i lyskene), og er livredd for detHar så vondt i ryggen! Håper ikke det er forvarsel på bekkenløsning [emoji15]
Jeg sliter med det samme (korsrygg og små stikkinger i lyskene), og er livredd for detHadde du bekkenløsning med første?
UsjKjipt! Håper det blir bedre og ikke verre for oss begge to.
Hadde bekkenløsning med første ja. Fra uke 14... [emoji33] sleit og med ryggen i tillegg. Er det jeg gruer meg mest til denne gangen, om det skal bli like ille eller verre. Men er jo verdt smertene til slutt.. men kjipt der og da [emoji85]
resultatet er verd det, men blir litt fælt i forhold til datteren min hvis jeg ikke klarer å løfte særlig på henne Usjjeg ble sykemeldt i femte mnd, da var bekken og rygg så vond. De sier jo at gjerne kan kommer enda tidligere for hvert svangerskap, men håper ikke det
resultatet er verd det, men blir litt fælt i forhold til datteren min hvis jeg ikke klarer å løfte særlig på henne
![]()
Sikkert veldig greit å få komme så tidlig![emoji2] Her skjer ikke første svangerskapskontroll før uke 12. Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om i starten forrige gang (1.5 år siden) , så bestiller nokk ikke før om noen uker![emoji6]Hei Noen andre som har vært på første svangerskaps kontroll allerede? Jeg var idag, og er 4+2 idag. Synst det var veldig greit egentlig og få time såpass tidlig bare for å bekrefte graviditeten og tatt litt prøver osv. Neste gang blir ikke før i uke 11 en gang![]()

Huff!![emoji24][emoji24][emoji173][emoji173] Den episoden såg vi også for noen dager siden, gråt og gråt[emoji24][emoji173] sååå grusomt!Uff! Sitter og slapper av med en episode Greys anatomy mens jenta prøver å sove. Og i den episoden er det en liten jente på 5-6 år (vil jeg tro) som har kreft og sovner stille inn med faren ved sin side. Jeg burde jo ikke se sånn, jeg med alle disse hormonene!![]()
Jeg fikk helt vondt inni meg, tenk noe så grusomtHuff!![emoji24][emoji24][emoji173][emoji173] Den episoden såg vi også for noen dager siden, gråt og gråt[emoji24][emoji173] sååå grusomt!
godt at jeg sitter alene når jeg ser slike ting Ja ingenting er verre enn å miste sitt eget barn![emoji24][emoji24][emoji174]Jeg fikk helt vondt inni meg, tenk noe så grusomt [emoji813]red godt at jeg sitter alene når jeg ser slike ting![]()
Sikkert veldig greit å få komme så tidlig![emoji2] Her skjer ikke første svangerskapskontroll før uke 12. Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om i starten forrige gang (1.5 år siden) , så bestiller nokk ikke før om noen uker![emoji6]
Men vil ha en tidlig ultralyd før det da, så jeg liksom får sett at det er noe inni der, og at alt er som det skal![emoji173][emoji173]