Skravletråd!

Æææh, jeg blir gal! Sov til jeg våkna idag (ble ca 5-6timer), så er enda litt trøtt. Men jenta vår er plaget av et eller annet og jeg aner ikke hva. Hun får ikke sovet, bare hylgråter. Nesespray + tannmiddel er prøvd, ny bleie, maskering av mage i tilfelle luft, fikk mat før hun la seg. Hun er veldig trøtt, men bare hyler. Jeg er så trøtt at jeg sitter og gråter selv :( til dere som har barn, desperat etter forslag!
Her er også lillegutt vært grinete i hele dag... Tror samboer har smittet han me influensa [emoji29] Så det er sikkert det som plager han litt, ikke like aktiv som han pleier og være [emoji53]

Æææh, jeg blir gal! Sov til jeg våkna idag (ble ca 5-6timer), så er enda litt trøtt. Men jenta vår er plaget av et eller annet og jeg aner ikke hva. Hun får ikke sovet, bare hylgråter. Nesespray + tannmiddel er prøvd, ny bleie, maskering av mage i tilfelle luft, fikk mat før hun la seg. Hun er veldig trøtt, men bare hyler. Jeg er så trøtt at jeg sitter og gråter selv :( til dere som har barn, desperat etter forslag!
Ååh, stakkars dere!
Her har også mini vert veldig grinete siste tiden, stakkars[emoji177] her har det vore både forstoppelse og to nye tenner siste uka[emoji47][emoji173]
Merker jeg også har mye mindre overskudd nå, så gråter sammen her også til tider[emoji173]
Her går det heldigvis litt bedre nå! Håper det går over snart for dere også![emoji8]

Ååh, stakkars dere!
Her har også mini vert veldig grinete siste tiden, stakkars[emoji177] her har det vore både forstoppelse og to nye tenner siste uka[emoji47][emoji173]
Merker jeg også har mye mindre overskudd nå, så gråter sammen her også til tider[emoji173]
Her går det heldigvis litt bedre nå! Håper det går over snart for dere også![emoji8]
Hun hylgråter ikke lenger på det viset hun gjorde den dagen, da var jeg helt fortvilet :smiley-ashamed008 men hun gråter mye fortere enn hun pleier, så noe er ikke helt som det skal. Men er to tenner på vei ut, regner med det er de,stakkar :(

Ble vekket av jentungen kl 6 i dag morges me klar tale; mamma eg har tissa på gulvet! Jippi så kjekt å tørke opp før du i det hele tatt er våknet :p men det skal sies at dette var første uhell etter hun sluttet med bleie på natt for 14 dager siden:) hun er heldigvis flink til å hjelpe til :)

Jeg får ikke sove jeg [emoji53] Er kvalmen lurer på om det er en symptom eller om det er fordi jeg er syk? Får egentlig håpe det bare er fordi jeg er syk [emoji85]

Har blitt kraftig forkjølet og bihulebetennelse! Kjempe kjekt! Jeg som hadde gledet meg til å jobbe denne uken igjen:/

Er så trøtt...Sov så dårlig i natt. Gubben på jobb, så alene hjemme med 2-åringen.
Er det lov å si at jeg gleder meg til hun skal ha sin blund?

Er så trøtt...Sov så dårlig i natt. Gubben på jobb, så alene hjemme med 2-åringen.
Er det lov å si at jeg gleder meg til hun skal ha sin blund?
Samme her, og vi kan si det sammen ;) for jeg skal også innrømme at jeg ser frem til at hun skal ha luren sin :smiley-ashamed008

Jeg sitter og lurer på om jeg skal driste meg bort på apoteket og kjøpe digital test[emoji28] Er bare litt redd for at HCG nivået ikke er høyt nok og det vil stå "ikke gravid"[emoji85]

Nei, har ingen her hjemme[emoji85] men tenker å kjøre på apoteket nå! Kanskje ta en vanlig først, og hvis den slår mer ut så prøver jeg kanskje en digital[emoji28]

Den viser garantert gravid.
Jeg fikk gravid 1-2 samme dag som hcg i blodet var på 25.

Nei, har ingen her hjemme[emoji85] men tenker å kjøre på apoteket nå! Kanskje ta en vanlig først, og hvis den slår mer ut så prøver jeg kanskje en digital[emoji28]
Jeg er også ganske sikker på at det dukker opp "gravid" hos deg :D du tenker den med ukeindikator? :)

Jeg er også ganske sikker på at det dukker opp "gravid" hos deg :D du tenker den med ukeindikator? :)

Håååper det[emoji7] Trenger liksom å se det "svart på hvitt"[emoji85] Kjøpte den uten ukeindikator[emoji6] Den andre var så dyr, og jeg vet hvor langt jeg er på vei[emoji1360]

dfd4fabcd64aa4ddda0b411980a40df1.jpg
A1 testen er fortsatt veldig svak da[emoji15][emoji849]

Håååper det[emoji7] Trenger liksom å se det "svart på hvitt"[emoji85] Kjøpte den uten ukeindikator[emoji6] Den andre var så dyr, og jeg vet hvor langt jeg er på vei[emoji1360]
Det kan være jeg tar feil, men innbiller meg at jeg har hørt at den med gravid/ikke gravid trenger mer hcg enn den med ukeindikator. Står det noe i bruksanvisningen? :)

Back
Topp