Spiren87
Betatt av forumet
14 timer igjen til ul [emoji4] Er så spent [emoji4]
Gi oss en update når du e ferdig da! Med bilder. Vi er sånn ca like langt tror jeg. Jeg skal ikkje på ul før 18. Mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14 timer igjen til ul [emoji4] Er så spent [emoji4]
Så spennanes[emoji16] du bor i tromsø ? Drar du på tromsø gyn eller ulklinikken? [emoji4]
Gi oss en update når du e ferdig da! Med bilder. Vi er sånn ca like langt tror jeg. Jeg skal ikkje på ul før 18. Mai
Hvor langt er du på vei nå da? Er ikke vi like langt 5+5? Kan vel ikke se så veldig mye da?
Lykke til idagEr 5+6 i dag (legen regner 6+3).
Tenker det er for å sjekke at det er noe der inne, siden jeg bruker medisiner.
Ååh[emoji7][emoji7] så gøy! Målte de lengde ?Da har jeg vært til ul [emoji4]
Tidlig enda, så de ville ha meg inn på onsdag. Men skal på påskeferie nå. Blir søkt til lokalsykehuset på mitt hjemsted, så får jeg ta ny ul der.
Men alt var på rett plass, og vi så puls [emoji173]
Så bra [emoji173] Da kan du slappe av med at det er en liten spire der inne [emoji7]Da har jeg vært til ul [emoji4]
Tidlig enda, så de ville ha meg inn på onsdag. Men skal på påskeferie nå. Blir søkt til lokalsykehuset på mitt hjemsted, så får jeg ta ny ul der.
Men alt var på rett plass, og vi så puls [emoji173]
Ååh[emoji7][emoji7] så gøy! Målte de lengde ?
Så bra [emoji173] Da kan du slappe av med at det er en liten spire der inne [emoji7]
Blir spennende [emoji4] Får du sett litt mer også da kanskje?Ja, baby var der [emoji173] Så da er det bare å vente på ny ul [emoji4]
Snart ferdig på jobb, bare skrive litt rapport igjenHva gjør dere i kveld?[emoji1] Her ringte akkurat mannen meg på FaceTime og lurte på om ikke jeg ville komme inn i stua og være sammen med han snart[emoji23] Føler mest for å bare legge meg for natta jeg[emoji85][emoji42]
Hva slags serie ser dere på?Vi har sett siste episoden av sesong 2 av serien vi har sett pp i det siste, spist taco og jeg har spilt litt sims 4 [emoji23] rolig kveld.. [emoji4]
Jeg og samboer har sett film samnen [emoji173] Ikke ofte vi gjør det lenger, så det var koselig [emoji4]Hva gjør dere i kveld?[emoji1] Her ringte akkurat mannen meg på FaceTime og lurte på om ikke jeg ville komme inn i stua og være sammen med han snart[emoji23] Føler mest for å bare legge meg for natta jeg[emoji85][emoji42]
Det syntes jeg også, men sesong 3 var dårlig igjen [emoji53]Vi har sett The 100 nå på Netflix. Ligger to sesonger der. Likte den veldig godt, sesong 2 var bedre enn den første. [emoji4]