Skravletråd

Da har jeg et bananbrød i ovnen for første gang,vet ikke om jeg liker det,men fikk det bare for meg:p Skyller på at lille bebis vil ha:joyful:
Bananbrød med smør og brunost er nydelig [emoji173]

Håper dere får ei super helg, uavhengig vær og temperatur. Kos dere! :)

Godt mulig det er tatt opp her før, men orker ikke bla igjennom alle tråder og sider.. Men hva er deres tanker om vippestol? Skal dere ha det?

Godt mulig det er tatt opp her før, men orker ikke bla igjennom alle tråder og sider.. Men hva er deres tanker om vippestol? Skal dere ha det?
Vi har den fra Baby Björn, den ble flittig brukt fra vesla var sånn 5-6 uker. De skal jo ikke sitte i den så lenge av gangen når de er så små, men det var gull verdt for å få tatt seg en dusj, eller når vi laget mat.

Vi har den fra Baby Björn, den ble flittig brukt fra vesla var sånn 5-6 uker. De skal jo ikke sitte i den så lenge av gangen når de er så små, men det var gull verdt for å få tatt seg en dusj, eller når vi laget mat.
Ja, er det jeg tenker også, at den er grei å bruke til sånt. Får kanskje bare vente å se. Trenger jo ikke kjøpe alt nå før babyen kommer heller :)

Ja, er det jeg tenker også, at den er grei å bruke til sånt. Får kanskje bare vente å se. Trenger jo ikke kjøpe alt nå før babyen kommer heller :)

Kjøpt brukt babybjørn på finn æ. Blir nok brukt hær i gården. Ble brukt my t første da æ va alein å kun hadd to arma [emoji85]

Oh yes! Hadde babybjørn sist, skal ha den samme nå! Tok den med inn på badet når jeg skulle dusje f.eks, eller bare la babyen få gynge litt en liten stund innimellom. Vi syntes det var helt topp [emoji4] men ikke for lenge av gangen selvsagt.

Skal ikke ha det. Hadde heller ikke med forrige. Hadde matte på gulvet og lot sønnen ligge masse på magen og trene opp nakke og skuldre, det får du ikke med vippestol. Mannen, som er fysioterapeut, har også lagt ned veto her pga bl.a. dette.

Skal ikke ha det. Hadde heller ikke med forrige. Hadde matte på gulvet og lot sønnen ligge masse på magen og trene opp nakke og skuldre, det får du ikke med vippestol. Mannen, som er fysioterapeut, har også lagt ned veto her pga bl.a. dette.
Er det jeg leser også, at de har bedre av å ligge på gulvet og trene opp muskulatur, så tror kanskje jeg lander på det selv. Investerer i babynest og det med en matte under holder babyen fint på plass :)

Er det jeg leser også, at de har bedre av å ligge på gulvet og trene opp muskulatur, så tror kanskje jeg lander på det selv. Investerer i babynest og det med en matte under holder babyen fint på plass :)
Jeg kan anbefale matta de har på xxl [emoji5] la den rett på gulvet og hadde det som både lekeplass (la senere babygym oppå også) og et sted for kos [emoji5]
Fikk jo beskjed etter fødsel om å selv ligge mye på magen for å hjelpe på at livmora trakk seg sammen eller noe sånn [emoji56] så det endte med at jeg og lille lå masse sammen på matta og lagde lyder og koste oss [emoji5] fin stund og nyttig for oss begge [emoji5]

En baby kan fint gjøre begge deler [emoji6] vi brukte ikke vippestolen i stedet for lek og øving på gulv, det håper jeg ingen gjør. Men i situasjoner der jeg ikke kunne nå baby umiddelbart som ved dusj, var det helt genialt. Småen her hadde aldri akseptert å ligge i nestet å se på at jeg dusjet f.eks, i vippestolen var hun underholdt lenge nok til at jeg fikk vasket håret [emoji28] Du får en helt normal, sterk og motorisk flink baby selv om du bruker vippestol i ny og ne [emoji4]

En baby kan fint gjøre begge deler [emoji6] vi brukte ikke vippestolen i stedet for lek og øving på gulv, det håper jeg ingen gjør. Men i situasjoner der jeg ikke kunne nå baby umiddelbart som ved dusj, var det helt genialt. Småen her hadde aldri akseptert å ligge i nestet å se på at jeg dusjet f.eks, i vippestolen var hun underholdt lenge nok til at jeg fikk vasket håret [emoji28] Du får en helt normal, sterk og motorisk flink baby selv om du bruker vippestol i ny og ne [emoji4]

Mi fikk å en go variasjon. Hadd æ ikke hadd vippestolen hadd det vært verre å komme sæ på do, dusje å lag mæ middag som tok mer enn 5min. Men sånn e det når man e alein.
Lå myyy på gulvet m hu ellers. Hu krøyp når hu va 5.5mnd å reist sæ sjøl når hu va 6.5 mnd å gikk 8.5mnd. Prøvd å hold hu ned på gulvet lenger men hu hadd ikke tid.
Å om æ da ikke hadd kunna satt hu fast i en vippestol så hadd ikke nå blitt gjordt.

Ikke sant.. Men her blir det evt bare bruk ved dusj ser jeg for meg, for jeg har babysete til Stokke sin tripp trapp stol og kan dermed bruke den ved matlaging på kjøkkenet.. Hmm.. Får kanskje bare vente å se hva man får behov for. Dumt å kjøpe ting man ikke får bruk for også!

Back
Topp