Det ble godt!I verstefall har du på sjokolade. Alt blir bedre m sjokolade [emoji7]
Så slapp å gjøre det mer usunt en det allerede erFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble godt!I verstefall har du på sjokolade. Alt blir bedre m sjokolade [emoji7]
Så slapp å gjøre det mer usunt en det allerede erDet ble godt!Så slapp å gjøre det mer usunt en det allerede er
![]()
https://m.youtube.com/watch?v=Fo23GifDKmI
Vil dele denne filmen med dere! Synes den var så vakker, tårene trillet verre nedover kinnene mine i hvert fall![]()
Bananbrød med smør og brunost er nydelig [emoji173]Da har jeg et bananbrød i ovnen for første gang,vet ikke om jeg liker det,men fikk det bare for megSkyller på at lille bebis vil ha
![]()
Har en grei en fra forrige unge, så jaGodt mulig det er tatt opp her før, men orker ikke bla igjennom alle tråder og sider.. Men hva er deres tanker om vippestol? Skal dere ha det?
Vi har den fra Baby Björn, den ble flittig brukt fra vesla var sånn 5-6 uker. De skal jo ikke sitte i den så lenge av gangen når de er så små, men det var gull verdt for å få tatt seg en dusj, eller når vi laget mat.Godt mulig det er tatt opp her før, men orker ikke bla igjennom alle tråder og sider.. Men hva er deres tanker om vippestol? Skal dere ha det?
Ja, er det jeg tenker også, at den er grei å bruke til sånt. Får kanskje bare vente å se. Trenger jo ikke kjøpe alt nå før babyen kommer hellerVi har den fra Baby Björn, den ble flittig brukt fra vesla var sånn 5-6 uker. De skal jo ikke sitte i den så lenge av gangen når de er så små, men det var gull verdt for å få tatt seg en dusj, eller når vi laget mat.
Ja, er det jeg tenker også, at den er grei å bruke til sånt. Får kanskje bare vente å se. Trenger jo ikke kjøpe alt nå før babyen kommer heller![]()
Kjøpt brukt babybjørn på finn æ. Blir nok brukt hær i gården. Ble brukt my t første da æ va alein å kun hadd to arma [emoji85]
Står at den skal være ergonomisk riktig og det er jo braBabybjørn er super. Kan jo legges veldig flatt også [emoji4]
Godt mulig det er tatt opp her før, men orker ikke bla igjennom alle tråder og sider.. Men hva er deres tanker om vippestol? Skal dere ha det?
Skal ikke ha det. Hadde heller ikke med forrige. Hadde matte på gulvet og lot sønnen ligge masse på magen og trene opp nakke og skuldre, det får du ikke med vippestol. Mannen, som er fysioterapeut, har også lagt ned veto her pga bl.a. dette.Godt mulig det er tatt opp her før, men orker ikke bla igjennom alle tråder og sider.. Men hva er deres tanker om vippestol? Skal dere ha det?
Er det jeg leser også, at de har bedre av å ligge på gulvet og trene opp muskulatur, så tror kanskje jeg lander på det selv. Investerer i babynest og det med en matte under holder babyen fint på plassSkal ikke ha det. Hadde heller ikke med forrige. Hadde matte på gulvet og lot sønnen ligge masse på magen og trene opp nakke og skuldre, det får du ikke med vippestol. Mannen, som er fysioterapeut, har også lagt ned veto her pga bl.a. dette.
Jeg kan anbefale matta de har på xxl [emoji5] la den rett på gulvet og hadde det som både lekeplass (la senere babygym oppå også) og et sted for kos [emoji5]Er det jeg leser også, at de har bedre av å ligge på gulvet og trene opp muskulatur, så tror kanskje jeg lander på det selv. Investerer i babynest og det med en matte under holder babyen fint på plass![]()
Er det jeg leser også, at de har bedre av å ligge på gulvet og trene opp muskulatur, så tror kanskje jeg lander på det selv. Investerer i babynest og det med en matte under holder babyen fint på plass![]()
En baby kan fint gjøre begge deler [emoji6] vi brukte ikke vippestolen i stedet for lek og øving på gulv, det håper jeg ingen gjør. Men i situasjoner der jeg ikke kunne nå baby umiddelbart som ved dusj, var det helt genialt. Småen her hadde aldri akseptert å ligge i nestet å se på at jeg dusjet f.eks, i vippestolen var hun underholdt lenge nok til at jeg fikk vasket håret [emoji28] Du får en helt normal, sterk og motorisk flink baby selv om du bruker vippestol i ny og ne [emoji4]
Ikke sant.. Men her blir det evt bare bruk ved dusj ser jeg for meg, for jeg har babysete til Stokke sin tripp trapp stol og kan dermed bruke den ved matlaging på kjøkkenet.. Hmm.. Får kanskje bare vente å se hva man får behov for. Dumt å kjøpe ting man ikke får bruk for også!En baby kan fint gjøre begge deler [emoji6] vi brukte ikke vippestolen i stedet for lek og øving på gulv, det håper jeg ingen gjør. Men i situasjoner der jeg ikke kunne nå baby umiddelbart som ved dusj, var det helt genialt. Småen her hadde aldri akseptert å ligge i nestet å se på at jeg dusjet f.eks, i vippestolen var hun underholdt lenge nok til at jeg fikk vasket håret [emoji28] Du får en helt normal, sterk og motorisk flink baby selv om du bruker vippestol i ny og ne [emoji4]