God morgen!!! [emoji1] Hva skal dere gjøre i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen ! Og god onsdagGod morgen, herlige damer! [emoji1]
Greit å ha autopiloten da [emoji6] selv våkna jeg litt før jenta [emoji28]Usj, i dag tror jeg ikke jeg hadde kommet meg på jobb om det ikke var for autopiloten.. Trøtt
Greit det ja ^^ her ville ungen så opp 4, gikk likevel med på å sove til 6Greit å ha autopiloten da [emoji6] selv våkna jeg litt før jenta [emoji28]
Selv har jeg endelig begynt å lette litt med tettheten i nese og hode. Og det er godt [emoji4] så håper du slipper å gå like lenge som meg.Greit det ja ^^ her ville ungen så opp 4, gikk likevel med på å sove til 6
Men kjenner at det kan bli en lite produktiv dag, føler meg tett i hodet. Skulle blitt under dyna
Så bra! Det gjør nok hverdagen en god del enklereSelv har jeg endelig begynt å lette litt med tettheten i nese og hode. Og det er godt [emoji4] så håper du slipper å gå like lenge som meg.
Jeg aner ikke om hun har dopler, eller om hun er villig til å prøve i og med jeg kun er 10+ 3, men føles uansett veldig godt å ha kommet dithen i svangerskapet at det er tid for kontroll!Så hyggelig at han vil være med [emoji4] Må innrømme at jeg selv knapt fikk noe ut av første kontroll [emoji23][emoji23] Men jeg tror det kommer an på hvor flink legen din er til å informere og hvor flinke dere er til å stille spørsmål [emoji4]God morgen alle sammen, og god onsdag!
I dag skal jeg på første svangerskapskontroll hos legenJeg aner ikke om hun har dopler, eller om hun er villig til å prøve i og med jeg kun er 10+ 3, men føles uansett veldig godt å ha kommet dithen i svangerskapet at det er tid for kontroll!
Samboeren insisterte på å være med, og det er jo stas, selv om jeg ikke vet helt om han får noe ut av det.. Hva sier dere med erfaring?
![]()
Ja, jeg synes det er kjempehyggelig at han er så engasjert!Så hyggelig at han vil være med [emoji4] Må innrømme at jeg selv knapt fikk noe ut av første kontroll [emoji23][emoji23] Men jeg tror det kommer an på hvor flink legen din er til å informere og hvor flinke dere er til å stille spørsmål [emoji4]

God morgen alle sammen, og god onsdag!
I dag skal jeg på første svangerskapskontroll hos legenJeg aner ikke om hun har dopler, eller om hun er villig til å prøve i og med jeg kun er 10+ 3, men føles uansett veldig godt å ha kommet dithen i svangerskapet at det er tid for kontroll!
Samboeren insisterte på å være med, og det er jo stas, selv om jeg ikke vet helt om han får noe ut av det.. Hva sier dere med erfaring?
![]()
Ja, det er veldig koselig!Så koselig at han vil være med [emoji5] har ingen erfaringer (er min første), men han har vært med meg på de tre ultralyden vi har vært på. Veldig koselig å gjøre det sammen og han sier han blir mer knyttet av å se mini på skjermen [emoji7]

Fantastisk bra observert! [emoji16]![]()
Viste dette bildet til datteren min på 2 år og spurte hva det var. Først peker hun på fosteret "der baby magen" også på tarmene "og der baby sin pølsa" [emoji23]
haha, så moro da [emoji23][emoji7]![]()
Viste dette bildet til datteren min på 2 år og spurte hva det var. Først peker hun på fosteret "der baby magen" også på tarmene "og der baby sin pølsa" [emoji23]
Heh, det er så typisk,det. Her er jeg så trøtt at jeg sovner rett som det er; men hindrer jo ikke at man et dødtrøtt resten av dagen [emoji14]Jeg er også trøtt i dag. Noen ville opp kl 5... Han sovna igjen etter ti min, men det gjorde ikke jeg..