Enig med duTror nok ikke vi har noen sjanse, de andre har jo vært her lengre og har sikkert blitt bedre kjent + deler mer på skjult. Men man skal jo ha for innsatsen! [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med duTror nok ikke vi har noen sjanse, de andre har jo vært her lengre og har sikkert blitt bedre kjent + deler mer på skjult. Men man skal jo ha for innsatsen! [emoji14]
Ja ikke santJa, kjenner det er godt å ha dere damer med meg [emoji6] så passer godt at det er skravle uke [emoji4]
Så spennende, krysser fingrene for at dere får denJeg bestilte meg doppler rett før helga, håper jeg får den i morgen [emoji16] og at jeg får høre liv [emoji173]️[emoji173]️
Jeg aner ikke. Glemte å sjekke kl 8 i går tidlig. Og da jeg begynte å sjekke fant jeg ikke ut hvordan jeg kunne se det fra appen. Håper hun kommer med en slags foreløpig resultatliste. Jeg synes uansett vi har vært flinke! Selv om vi ikke hadde 900 innlegg før halve gårsdagen var gått. 2016-gruppene, i hvert fall noen, er jo i perm så de kan vel skravle mer. Vi er jo mange på jobb.Hvordan ligger vi an etter en dag med skravling? Har skjønt at noen av termingruppene fra 2016 har munndiare og rast av gårde?![]()
Spennende! Håper du finner, det er ikke superlett enda [emoji4]Jeg bestilte meg doppler rett før helga, håper jeg får den i morgen [emoji16] og at jeg får høre liv [emoji173]️[emoji173]️
Åh, kjedelig! Hvordan blir det nærmere termin? Kan du risikere at han er ute på jobb da?Nå er det snart natten her i huset. Samboeren reiser på jobb igjen imorgen, så kjenner jeg gruer meg til 2 nye uker uten han.
Slik jeg forstod det, så kommer det updates på snapchat. Har ikke bruker der så har ikke sjekket..Men ble da ligge sånn halvgreit an?Jeg aner ikke. Glemte å sjekke kl 8 i går tidlig. Og da jeg begynte å sjekke fant jeg ikke ut hvordan jeg kunne se det fra appen. Håper hun kommer med en slags foreløpig resultatliste. Jeg synes uansett vi har vært flinke! Selv om vi ikke hadde 900 innlegg før halve gårsdagen var gått. 2016-gruppene, i hvert fall noen, er jo i perm så de kan vel skravle mer. Vi er jo mange på jobb.
Jeg fulgte på snap i går. Og kom tre oppdateringer om det. Og da kun "gruppenavn har nå xxx innlegg!"Slik jeg forstod det, så kommer det updates på snapchat. Har ikke bruker der så har ikke sjekket..Men ble da ligge sånn halvgreit an?
God morgen ja [emoji1] Satser på en fin tirsdag [emoji4]God morgen, forresten![]()
Oo, så rart. Burde da hatt anledning til å sjekke hva vi startet med... da kan man jo regne selv. Hmmm.. kanskje spørre Tamara?Jeg fulgte på snap i går. Og kom tre oppdateringer om det. Og da kun "gruppenavn har nå xxx innlegg!"
God morgen ja [emoji1] Satser på en fin tirsdag [emoji4]
Håper på detGod morgen ja [emoji1] Satser på en fin tirsdag [emoji4]
Vi hadde i hvert fall 18 759 kl 7.43 i dag og det er et par tusen mer enn september-forumet (vel, uyen dems skjulte da... så de har jo også fler)Oo, så rart. Burde da hatt anledning til å sjekke hva vi startet med... da kan man jo regne selv. Hmmm.. kanskje spørre Tamara?
Du må gi oppdatering etterpå [emoji4]Håper på det
Skal til legen kl 10, spent på den. Tviler at hun tør å prøve doppleren, men håper jo litt likevel![]()
Det er alltid lov å håpe [emoji6]God morgen!!! Håper dagen i dag blir litt bedre enn i går [emoji12]
Han har rett på fødselspermisjon. Så om jeg har termin, uke for igangsetting når han er på jobb så har han rett på betalt fri [emoji4] så det er ikke noe problem. Han skulle egentlig være på jobb når kommende storesøster ble født med fikk fri uten noen problem [emoji4]Åh, kjedelig! Hvordan blir det nærmere termin? Kan du risikere at han er ute på jobb da?
Ja, vi får prøve å leke på. Men ser ut som at mange glemmer at det de kan skjekke der [emoji4]I underforumet vårt "våre leker" er det lov å utfolde seg nå [emoji6]
Oi, det viste jeg ikke. Må kanskje begynne å følge de på Snap da [emoji4]Slik jeg forstod det, så kommer det updates på snapchat. Har ikke bruker der så har ikke sjekket..Men ble da ligge sånn halvgreit an?