Skravletråd

Jeg bestilte meg doppler rett før helga, håper jeg får den i morgen [emoji16] og at jeg får høre liv [emoji173]️[emoji173]️
Så spennende, krysser fingrene for at dere får den :) har lyst på, men står nok over denne gangen også :/

Hvordan ligger vi an etter en dag med skravling? Har skjønt at noen av termingruppene fra 2016 har munndiare og rast av gårde?:eek:
Jeg aner ikke. Glemte å sjekke kl 8 i går tidlig. Og da jeg begynte å sjekke fant jeg ikke ut hvordan jeg kunne se det fra appen. Håper hun kommer med en slags foreløpig resultatliste. Jeg synes uansett vi har vært flinke! Selv om vi ikke hadde 900 innlegg før halve gårsdagen var gått. 2016-gruppene, i hvert fall noen, er jo i perm så de kan vel skravle mer. Vi er jo mange på jobb.

Jeg aner ikke. Glemte å sjekke kl 8 i går tidlig. Og da jeg begynte å sjekke fant jeg ikke ut hvordan jeg kunne se det fra appen. Håper hun kommer med en slags foreløpig resultatliste. Jeg synes uansett vi har vært flinke! Selv om vi ikke hadde 900 innlegg før halve gårsdagen var gått. 2016-gruppene, i hvert fall noen, er jo i perm så de kan vel skravle mer. Vi er jo mange på jobb.
Slik jeg forstod det, så kommer det updates på snapchat. Har ikke bruker der så har ikke sjekket..Men ble da ligge sånn halvgreit an?

Slik jeg forstod det, så kommer det updates på snapchat. Har ikke bruker der så har ikke sjekket..Men ble da ligge sånn halvgreit an?
Jeg fulgte på snap i går. Og kom tre oppdateringer om det. Og da kun "gruppenavn har nå xxx innlegg!"

Jeg fulgte på snap i går. Og kom tre oppdateringer om det. Og da kun "gruppenavn har nå xxx innlegg!"
Oo, så rart. Burde da hatt anledning til å sjekke hva vi startet med... da kan man jo regne selv. Hmmm.. kanskje spørre Tamara?

Oo, så rart. Burde da hatt anledning til å sjekke hva vi startet med... da kan man jo regne selv. Hmmm.. kanskje spørre Tamara?
Vi hadde i hvert fall 18 759 kl 7.43 i dag og det er et par tusen mer enn september-forumet (vel, uyen dems skjulte da... så de har jo også fler)

Åh, kjedelig! Hvordan blir det nærmere termin? Kan du risikere at han er ute på jobb da?
Han har rett på fødselspermisjon. Så om jeg har termin, uke for igangsetting når han er på jobb så har han rett på betalt fri [emoji4] så det er ikke noe problem. Han skulle egentlig være på jobb når kommende storesøster ble født med fikk fri uten noen problem [emoji4]

Oi, det viste jeg ikke. Må kanskje begynne å følge de på Snap da [emoji4]

Back
Topp