Skravletråd

God morgen [emoji4] ligger må i senga å venter på at lisja skal våkne [emoji4]

Goooood morgen! Det er en så flott dag i dag [emoji1][emoji1][emoji1] sitter og nyter en bolle havregrøt mens sola varmer i nakken gjennom vinduet![emoji173] skal snart reise på jobb!

Usj, i dag tror jeg ikke jeg hadde kommet meg på jobb om det ikke var for autopiloten.. Trøtt

Greit å ha autopiloten da [emoji6] selv våkna jeg litt før jenta [emoji28]
Greit det ja ^^ her ville ungen så opp 4, gikk likevel med på å sove til 6 :)
Men kjenner at det kan bli en lite produktiv dag, føler meg tett i hodet. Skulle blitt under dyna

Greit det ja ^^ her ville ungen så opp 4, gikk likevel med på å sove til 6 :)
Men kjenner at det kan bli en lite produktiv dag, føler meg tett i hodet. Skulle blitt under dyna
Selv har jeg endelig begynt å lette litt med tettheten i nese og hode. Og det er godt [emoji4] så håper du slipper å gå like lenge som meg.

Selv har jeg endelig begynt å lette litt med tettheten i nese og hode. Og det er godt [emoji4] så håper du slipper å gå like lenge som meg.
Så bra! Det gjør nok hverdagen en god del enklere ;)

Oh da var jeg fremme på jobb ^^ får heller ramle innom i en pause :)

Jeg er også trøtt i dag. Noen ville opp kl 5... Han sovna igjen etter ti min, men det gjorde ikke jeg..

God morgen alle sammen, og god onsdag!:)
I dag skal jeg på første svangerskapskontroll hos legen:joyful: Jeg aner ikke om hun har dopler, eller om hun er villig til å prøve i og med jeg kun er 10+ 3, men føles uansett veldig godt å ha kommet dithen i svangerskapet at det er tid for kontroll!:) Samboeren insisterte på å være med, og det er jo stas, selv om jeg ikke vet helt om han får noe ut av det.. Hva sier dere med erfaring?:)

I dag skal jeg på første svangerskapskontroll hos legen:joyful: Jeg aner ikke om hun har dopler, eller om hun er villig til å prøve i og med jeg kun er 10+ 3, men føles uansett veldig godt å ha kommet dithen i svangerskapet at det er tid for kontroll!:) Samboeren insisterte på å være med, og det er jo stas, selv om jeg ikke vet helt om han får noe ut av det.. Hva sier dere med erfaring?:)
Så hyggelig at han vil være med [emoji4] Må innrømme at jeg selv knapt fikk noe ut av første kontroll [emoji23][emoji23] Men jeg tror det kommer an på hvor flink legen din er til å informere og hvor flinke dere er til å stille spørsmål [emoji4]

Så hyggelig at han vil være med [emoji4] Må innrømme at jeg selv knapt fikk noe ut av første kontroll [emoji23][emoji23] Men jeg tror det kommer an på hvor flink legen din er til å informere og hvor flinke dere er til å stille spørsmål [emoji4]
Ja, jeg synes det er kjempehyggelig at han er så engasjert!:)
Takk for tips!:)
Hmmmm, bør kanskje forberede noen spm da altså!:p Får jo svar på så mye av det man lurer på ved å søke opp svarene selv, så ikke sååå mye jeg kommer på at jeg lurer på:wacky:

Så koselig at han vil være med [emoji5] har ingen erfaringer (er min første), men han har vært med meg på de tre ultralyden vi har vært på. Veldig koselig å gjøre det sammen og han sier han blir mer knyttet av å se mini på skjermen [emoji7]

Så koselig at han vil være med [emoji5] har ingen erfaringer (er min første), men han har vært med meg på de tre ultralyden vi har vært på. Veldig koselig å gjøre det sammen og han sier han blir mer knyttet av å se mini på skjermen [emoji7]
Ja, det er veldig koselig!:) synes det er viktig at han får være med på det han kan og vil, slik at han føler seg inkludert i det som skjer:Heartred

a132a671c56ad54beaf37740464e62bd.jpg

Viste dette bildet til datteren min på 2 år og spurte hva det var. Først peker hun på fosteret "der baby magen" også på tarmene "og der baby sin pølsa" [emoji23]

Mannen var med på kontroll her, syntes visst ikke det var veldig spennende. Men greit at han var der og kunne fortelle eget fødselsnummer (og jobb...). Og så greit at noen husker hva som ble sagt i ettertid [emoji85]

Jeg er også trøtt i dag. Noen ville opp kl 5... Han sovna igjen etter ti min, men det gjorde ikke jeg..
Heh, det er så typisk,det. Her er jeg så trøtt at jeg sovner rett som det er; men hindrer jo ikke at man et dødtrøtt resten av dagen [emoji14]

Back
Topp