Skravletråd

a132a671c56ad54beaf37740464e62bd.jpg

Viste dette bildet til datteren min på 2 år og spurte hva det var. Først peker hun på fosteret "der baby magen" også på tarmene "og der baby sin pølsa" [emoji23]
Hahaha, fantastisk svar [emoji14]

Ønsker alle en fin torsdag :) ser ut til at det blir overtid i dag - jaja, cash er alltid greit å ha med ^^

Ble kort arbeidsdag på meg idag [emoji4] greide å endelig holde aktivitetsnivået oppe. Så det var litt godt for en gangs skyld [emoji4]

Ble kort arbeidsdag på meg idag [emoji4] greide å endelig holde aktivitetsnivået oppe. Så det var litt godt for en gangs skyld [emoji4]
Så bra :) deilig med noen korte dager av og til!

Håper dere har samme vær som her nede - endelig antydning til vår :)

Så bra :) deilig med noen korte dager av og til!

Håper dere har samme vær som her nede - endelig antydning til vår :)
Ikke noe antydning til vår her idag nei, da det ut snødd[emoji33]
Men håper det snur om snart. Er lei av slaps og snø nå. Blir så mye ekstraarbeid når den reiser igjen..

Ikke noe antydning til vår her idag nei, da det ut snødd[emoji33]
Men håper det snur om snart. Er lei av slaps og snø nå. Blir så mye ekstraarbeid når den reiser igjen..
Æsj.. misforstå meg rett, synes det er kjekt med snø.. Men ikke på vårparten. Da er jeg klar for sommer :D

Ajaj, følte meg litt nostalgisk så satte på skam igjen [emoji14]

Det klør,svir og stikker i både magen og puppene idag. Pluss at det har kilt i magen som bare det idag [emoji13]

Har aldri sett på skam jeg faktisk [emoji85]
Det hadde ikke jeg heller for ca ett år tilbake. Men kom tilbake på jobb etter perm og ALLE snakket bare om det.. Så da satte vi oss ned, og så igjennom HELE greia [emoji14]

Og så er det filmet ikke langt fra der jeg gikk på skolen - hehe

Så gøy - at det kiler i magen, ikke så mye klø og sviing ;)
Den kløa og sviingen tror jeg er huden som strekker seg. (Allerede [emoji32][emoji33])
Og den kilinga synes jeg bare er merkelig. Om jeg kjenner det når jeg går å legger meg skal jeg prøve å ta doppleren på der det kiler å se om det kan hjelpe meg forstå[emoji16]

Det hadde ikke jeg heller for ca ett år tilbake. Men kom tilbake på jobb etter perm og ALLE snakket bare om det.. Så da satte vi oss ned, og så igjennom HELE greia [emoji14]

Og så er det filmet ikke langt fra der jeg gikk på skolen - hehe
Så spennende da [emoji4] kanskje jeg burde satt meg ned å sett på det nå når mannen er på jobb [emoji6]

Den kløa og sviingen tror jeg er huden som strekker seg. (Allerede [emoji32][emoji33])
Og den kilinga synes jeg bare er merkelig. Om jeg kjenner det når jeg går å legger meg skal jeg prøve å ta doppleren på der det kiler å se om det kan hjelpe meg forstå[emoji16]
Ajaj, begynner tidlig denne gangen :O

Oj, så gøy - håper du finner ut av det med dopplern

Så spennende da [emoji4] kanskje jeg burde satt meg ned å sett på det nå når mannen er på jobb [emoji6]
Er det jeg gjør - han er uredd venner i kveld, så da sees det ting jeg vet han ikke er like gira på å se (eller se igjen ;) )

Morsomt. Jeg er nesten helt sikker på at jeg har begyt å kjenne baby. Første gang for to dager siden, men ikke i går. Da var jeg ikke helt sikker. Men i dag et par ganger igjen. Så nå tror jeg det er den [emoji7]Ca 3 uker tidligere enn sist (da 16+2, nå i dag13+2)

Ajaj, begynner tidlig denne gangen :O

Oj, så gøy - håper du finner ut av det med dopplern
Ja, håper jeg kan finne ut av det [emoji4] og har jo også et lite håp om at det kan være babyen [emoji7] for kjenner det kun når jeg sitter helt stille og rolig [emoji4]

Er det jeg gjør - han er uredd venner i kveld, så da sees det ting jeg vet han ikke er like gira på å se (eller se igjen ;) )
Hihi[emoji6] ja, jeg ser på maange dameprogram når mannen er på jobb [emoji28] så slipper han å bli plaga

Morsomt. Jeg er nesten helt sikker på at jeg har begyt å kjenne baby. Første gang for to dager siden, men ikke i går. Da var jeg ikke helt sikker. Men i dag et par ganger igjen. Så nå tror jeg det er den [emoji7]Ca 3 uker tidligere enn sist (da 16+2, nå i dag13+2)
Åååå[emoji7] så koselig da [emoji4] håper også det er babyen jeg kjenner, men er jo også litt i tvil [emoji4]

Back
Topp