Skravletråd

Noen her har termin helt i starten av okt og blir kanskje flytta til september, noen har helt i slutten og blir kanskje flytta til november. Det som er helt sikkert er at selv om vi alle starter med termin i oktober så blir det garantert født både før og etter termin så vi kan forvente september-, oktober- og novemberbabyer. Kanskje tom august (håper vi slipper unna altfor premature fødsler her). Så jeg ville i grunn bare si at jeg synes dere/vi er en fin gruppe og at selv om noen blir flytta kan vi jo alle henge her. Egentlig er jo "født til termin" 3 uker før og 10 dager (?) etter.
Jeg er en av de du nevner som mest sannsynlig havner i slutten av september, men liker meg så godt her inne sammen med dere, så håper dere lar meg bli her frem til termin :D

1. Så bra du har en forståelsesfull lege. Synd at de velger å være så vrange på jobben din. De har jo ingenting å vinne på det, risikerer jo bare at du blir 100% borte. Håper det blir andre boller etter at du har ringt de på fredag :)

Da prøver jeg meg også her i skravletråden :) Er temmelig ny her på forumet :)

Her har jeg hatt en god dag i dag :) Jeg har studieuke denne uka så har tilbragt dagen hjemme. Studerer og bor nesten en time unna universitetet så kjenner at reising til og fra er ekstra tungt for tida. I går fikk jeg gjort lite pga. dårlig form men i dag har jeg fått lest masse. Kjenner det er herlig med slike dager :) Og ekstra godt er det å tenke på at jeg ikke må inn på forelesning før neste uke! Blir så lite overskudd til å lese på de dagene jeg må inn på forelesning. Bare lyst å ligge langflat når kvelden kommer og kidsa har lagt seg.

Så greit å ha en sånn uke hvor du kan lese hjemmefra, ja ^^

Kjenner godt til det med lang reisevei, men virker verre når det er for 'korte turer'..

Får satse på at formen og energinivået blir bedre fremover ,;)

I dag tror jeg hormonene tok litt overhånd på jobb:shy: Var så sinnssykt sliten, helt fullstendig utslått! Har nok blitt lit vel mye jobbing i det siste. Segnet sammen på sofaen på pauserommet, helt fjern, kjempekvalm og frossen. Og kollegaene mine var så søte, kom med pledd, pute og gode klemmer. Så det endte jo med at jeg ble så rørt at jeg lå der og hulket, helt utrøstelig :rolleyes: Ble sendt hjem ja.. :wacky:
Ajaj, godt de sendte deg hjem - og så hyggelige kollegaer du har :) godt å høre at de tok godt vare på deg ^^ slappe av hjemme noen dager nå da eller?

Da håper jeg vi slipper "billig" unaa med tredje også [emoji14] Og om han/hun skal reagere på noe, så håper ejg det blir på lik linje med de andre, så det ikke blir enda flere justeringer, hehe!

Uff da! Enda godt han ikke reagerer på katter da i det minste :) Hadde ikke klart å se for meg et liv helt uten dyr :O Hehehe, ja, eggehvite er vel ikke så galt alt i alt, med tanke på pappaen ;)
Her har barna arvet melketrøbbelet etter sin pappa. Han var noen turer innom sykehus (kraftig forstoppelse [emoji14] ) da han var liten, så der er jeg uskyldig *flir* :D

Får håpe de vokser det av seg etterhvert alle de fine små :) Og så krysse fingre for at kommende småsøsken kan få slippe all "ubdøvendig" problematikk (Y)
Krysser fingrene, jeg - for at de neste slipper unna det meste ;) (eller i det minste at det ikke blir noe nytt ;) )

Prøver å tenke det. Men det er vanskelig når jeg føler det ikke er så populært hos sjefen å være dårlig :/
Var en annen som nevnte her ett sted at det er ingen som kommer til å gi oss medaljer eller annet for å slite oss helt ut for de man jobber for... av og til må man rett og slett bare tenkte på seg selv :)

Lettere sagt enn gjort - her i huset er det mannen som mener jeg bør ta det med ro, legen er enig.. Jeg hører tydeligvis kun på meg selv ;)

Noen her har termin helt i starten av okt og blir kanskje flytta til september, noen har helt i slutten og blir kanskje flytta til november. Det som er helt sikkert er at selv om vi alle starter med termin i oktober så blir det garantert født både før og etter termin så vi kan forvente september-, oktober- og novemberbabyer. Kanskje tom august (håper vi slipper unna altfor premature fødsler her). Så jeg ville i grunn bare si at jeg synes dere/vi er en fin gruppe og at selv om noen blir flytta kan vi jo alle henge her. Egentlig er jo "født til termin" 3 uker før og 10 dager (?) etter.
Så sant så sant [emoji173]

Var en annen som nevnte her ett sted at det er ingen som kommer til å gi oss medaljer eller annet for å slite oss helt ut for de man jobber for... av og til må man rett og slett bare tenkte på seg selv :)

Lettere sagt enn gjort - her i huset er det mannen som mener jeg bør ta det med ro, legen er enig.. Jeg hører tydeligvis kun på meg selv ;)

Jeg har en filosofi jeg. Man angrer aldri på den tiden man har brukt sammen med barna. All 'ekstra' tid jeg har evt. brukt på jobben må det være andre av meg som har fått utbytte av.

Jeg har en filosofi jeg. Man angrer aldri på den tiden man har brukt sammen med barna. All 'ekstra' tid jeg har evt. brukt på jobben må det være andre av meg som har fått utbytte av.
Helt enig med deg, angrer ikke på den tiden :)

Skal sies at jeg liker jobben jeg har, samt følge opp sakene mine; sist jeg var i permisjon var det litt vanskelig å gi slipp på dem alle..

Jeg har ikke termin helt i starten av okt, men har blir det også muligens september barn pga tidligere hendelser som gjør at de vil ha barnet ut tidligere.
Vet ikke så mye enda da de kommer til å følge meg tett, men de har allerede gitt meg et lite hedsup. Så vi får se hvordan dette går [emoji5]

Jeg har ikke termin helt i starten av okt, men har blir det også muligens september barn pga tidligere hendelser som gjør at de vil ha barnet ut tidligere.
Vet ikke så mye enda da de kommer til å følge meg tett, men de har allerede gitt meg et lite hedsup. Så vi får se hvordan dette går [emoji5]
Oj, bra De følger deg opp da.
Bah, om de kommer før eller ikke, jo fler her inne jo koseligere :)

Uansett hva det er så er det jo kjempebra at du får oppfølging! [emoji1]

Kommer an på hvem det skal deles med - familie og sånn du tenker på?
Hehe, litt for lite spesifikt, ja :)
Tenkte på her inne, ultralydbilder og slikt.

Hehe, litt for lite spesifikt, ja :)
Tenkte på her inne, ultralydbilder og slikt.
Her inne er det jo et eget sted for bilder - ellers går det jo an å dele på skjult hvis du synes det er for åpent ellers :)

Her inne er det jo et eget sted for bilder - ellers går det jo an å dele på skjult hvis du synes det er for åpent ellers :)
Men de må vel lastes opp et annet sted, og så deler man linken? Eller?
Føler meg gammel nå :D

Sønnen min kom 5 uker for tida, så kan fort bli september- eller til og med augustbarn på meg også...
Skal til jevnlige vekstkontroller fra uke 24, og hvis det samme som sist skjer, og ungen ikke vokser som den skal, så blir det nok planlagt keisersnitt.

Back
Topp