Skravletråd

Den følelsen når man forteller mannen at man skal stå opp klokka halv 8 av seg selv og våkner av during fra telefonen klokka 10 fra mannen som lurer på hvor jeg er [emoji23][emoji23]

Mmmm.... sooooooveeee....

Den følelsen når man forteller mannen at man skal stå opp klokka halv 8 av seg selv og våkner av during fra telefonen klokka 10 fra mannen som lurer på hvor jeg er [emoji23][emoji23]
Du kan ikke ha blitt så stressa av det siden du hadde tid til å kommentere her [emoji16]

Det glemte jeg, du fikk jo torsdagen også [emoji23] Kos deg med ferie [emoji1][emoji41]
Ja [emoji1] lønner seg å ikke gi opp har jeg lært meg er deilig med noen dager nå for er siste mulighet med fri før ferie i juli pga høytider osv før sommeren. Og hvem vet hvordan svangerskapet går fremover. Så ja veldig deilig og takk, den skal soves bort [emoji23][emoji23]
Vi har jo vaska hele huset og tømt det før visning allerede så her hjemme er det heller ingenting å gjøre [emoji1][emoji1]

Takk [emoji1][emoji1][emoji173] vært ute og finni masse fargeprøver til nye huset [emoji4]
Oh Så spennende [emoji4] hvilke farger endte du opp med?
Vi er på utkikk etter nytt vi også, men det har ikke kommet ut noen som vi er interesserte i enda.. Så vet ikke hvor mange ganger i løpet av en dag jeg er inne på finn for å se [emoji23][emoji23]

Førstkommende mandag har vi avspark på skravlekonkurransen! :D

Gruppa er allerede påmeldt, men i dag er SISTE FRIST til å melde DEG på i denne tråden, så kom igjen - dette blir gøy! :cool05

Vi er på utkikk etter nytt vi også, men det har ikke kommet ut noen som vi er interesserte i enda.. Så vet ikke hvor mange ganger i løpet av en dag jeg er inne på finn for å se [emoji23][emoji23]
8f9560f4deeff26563975cb597322282.jpg

Skulle skrive noe også, men den hang seg opp! Litt usikker på hva vi ønsker da alt er hvitt i nye huset. Så eneste jeg vet er at jeg ikke ønsker hvitt [emoji23]
Vi har vel lett etter hus i 5 år [emoji87] men fant et nå og blir spennende og se om vi klarer å finne roen der [emoji4] flytter en halvtime biltur fra her vi bor nå.

Skulle skrive noe også, men den hang seg opp! Litt usikker på hva vi ønsker da alt er hvitt i nye huset. Så eneste jeg vet er at jeg ikke ønsker hvitt [emoji23]
Vi har vel lett etter hus i 5 år [emoji87] men fant et nå og blir spennende og se om vi klarer å finne roen der [emoji4] flytter en halvtime biltur fra her vi bor nå.
Så fine farger[emoji7] ville vel vært noe i samme duren som jeg skulle ha sett på selv. Ikke så langt unna det da, kanskje bedre plassering i forhold til jobb?

Så fine farger[emoji7] ville vel vært noe i samme duren som jeg skulle ha sett på selv. Ikke så langt unna det da, kanskje bedre plassering i forhold til jobb?
Vettu? Det blir faktisk verre for meg. I rushen nå så bruker jeg alt mellom 20-40 min og kommer til å bruke 1 time og 10 min ca. Men det er så mange andre fordeler ved å flytte da [emoji4]

Vettu? Det blir faktisk verre for meg. I rushen nå så bruker jeg alt mellom 20-40 min og kommer til å bruke 1 time og 10 min ca. Men det er så mange andre fordeler ved å flytte da [emoji4]
Det er sant! Kjøring til jobb er ikke det viktigste [emoji4] vet alt om det selv. Kjører 40-45 min for å komme frem. Heldigvis bare e6, så lite rush [emoji4] hvor stort hus det ble på dere da? For du venter tvillinger nå?

Det er sant! Kjøring til jobb er ikke det viktigste [emoji4] vet alt om det selv. Kjører 40-45 min for å komme frem. Heldigvis bare e6, så lite rush [emoji4] hvor stort hus det ble på dere da? For du venter tvillinger nå?
Det ble faktisk litt mindre hus enn vi har nå, men helt nytt. Vi venter på brukstillatelsen faktisk. Veldig deilig med et hus vi bare kan flytte inn i uten å måtte skifte ditt og datt som vi må på vårt eget hus. Men fordelen er at det er mulighet for et 5 soverom tilfelle tvillingene er av hvert sitt kjønn. Ser for meg at det ikke er så gøy å dele rom med hverandre når skolestart nærmer seg om det er gutt og jente. Også er det utleie del i nye huset så vi får dekket størstedelen av huslånet.

Back
Topp