Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan ikke ha blitt så stressa av det siden du hadde tid til å kommentere her [emoji16]Den følelsen når man forteller mannen at man skal stå opp klokka halv 8 av seg selv og våkner av during fra telefonen klokka 10 fra mannen som lurer på hvor jeg er [emoji23][emoji23]
Stressa? Har ferie jo [emoji23][emoji23] ingenting skal få meg til å stresse i disse dager!Du kan ikke ha blitt så stressa av det siden du hadde tid til å kommentere her [emoji16]
Det glemte jeg, du fikk jo torsdagen også [emoji23] Kos deg med ferie [emoji1][emoji41]Stressa? Har ferie jo [emoji23][emoji23] ingenting skal få meg til å stresse i disse dager!
Ja [emoji1] lønner seg å ikke gi opp har jeg lært meg er deilig med noen dager nå for er siste mulighet med fri før ferie i juli pga høytider osv før sommeren. Og hvem vet hvordan svangerskapet går fremover. Så ja veldig deilig og takk, den skal soves bort [emoji23][emoji23]Det glemte jeg, du fikk jo torsdagen også [emoji23] Kos deg med ferie [emoji1][emoji41]
Kos deg med ferie [emoji16][emoji173]️Stressa? Har ferie jo [emoji23][emoji23] ingenting skal få meg til å stresse i disse dager!
Takk [emoji1][emoji1][emoji173] vært ute og finni masse fargeprøver til nye huset [emoji4]Kos deg med ferie [emoji16][emoji173]️
Oh Så spennende [emoji4] hvilke farger endte du opp med?Takk [emoji1][emoji1][emoji173] vært ute og finni masse fargeprøver til nye huset [emoji4]

Skulle gjerne blitt med.. Men er på Gran Canaria hele den uka. Og da tror jeg ikke det blir så mange innlegg for min sin del [emoji4]Førstkommende mandag har vi avspark på skravlekonkurransen!
Gruppa er allerede påmeldt, men i dag er SISTE FRIST til å melde DEG på i denne tråden, så kom igjen - dette blir gøy!![]()
Oj? Lite matinntak som gjør det?
Skjønner jo det, her stått det dessverre bare på matlystja, når jeg blir behandla slik som dette så går matlysten drastisk ned.. :-/
Oh Så spennende [emoji4] hvilke farger endte du opp med?
Vi er på utkikk etter nytt vi også, men det har ikke kommet ut noen som vi er interesserte i enda.. Så vet ikke hvor mange ganger i løpet av en dag jeg er inne på finn for å se [emoji23][emoji23]
Skulle skrive noe også, men den hang seg opp! Litt usikker på hva vi ønsker da alt er hvitt i nye huset. Så eneste jeg vet er at jeg ikke ønsker hvitt [emoji23]Oh Så spennende [emoji4] hvilke farger endte du opp med?
Vi er på utkikk etter nytt vi også, men det har ikke kommet ut noen som vi er interesserte i enda.. Så vet ikke hvor mange ganger i løpet av en dag jeg er inne på finn for å se [emoji23][emoji23]
Så fine farger[emoji7] ville vel vært noe i samme duren som jeg skulle ha sett på selv. Ikke så langt unna det da, kanskje bedre plassering i forhold til jobb?Skulle skrive noe også, men den hang seg opp! Litt usikker på hva vi ønsker da alt er hvitt i nye huset. Så eneste jeg vet er at jeg ikke ønsker hvitt [emoji23]
Vi har vel lett etter hus i 5 år [emoji87] men fant et nå og blir spennende og se om vi klarer å finne roen der [emoji4] flytter en halvtime biltur fra her vi bor nå.
Vettu? Det blir faktisk verre for meg. I rushen nå så bruker jeg alt mellom 20-40 min og kommer til å bruke 1 time og 10 min ca. Men det er så mange andre fordeler ved å flytte da [emoji4]Så fine farger[emoji7] ville vel vært noe i samme duren som jeg skulle ha sett på selv. Ikke så langt unna det da, kanskje bedre plassering i forhold til jobb?
Det er sant! Kjøring til jobb er ikke det viktigste [emoji4] vet alt om det selv. Kjører 40-45 min for å komme frem. Heldigvis bare e6, så lite rush [emoji4] hvor stort hus det ble på dere da? For du venter tvillinger nå?Vettu? Det blir faktisk verre for meg. I rushen nå så bruker jeg alt mellom 20-40 min og kommer til å bruke 1 time og 10 min ca. Men det er så mange andre fordeler ved å flytte da [emoji4]
Det ble faktisk litt mindre hus enn vi har nå, men helt nytt. Vi venter på brukstillatelsen faktisk. Veldig deilig med et hus vi bare kan flytte inn i uten å måtte skifte ditt og datt som vi må på vårt eget hus. Men fordelen er at det er mulighet for et 5 soverom tilfelle tvillingene er av hvert sitt kjønn. Ser for meg at det ikke er så gøy å dele rom med hverandre når skolestart nærmer seg om det er gutt og jente. Også er det utleie del i nye huset så vi får dekket størstedelen av huslånet.Det er sant! Kjøring til jobb er ikke det viktigste [emoji4] vet alt om det selv. Kjører 40-45 min for å komme frem. Heldigvis bare e6, så lite rush [emoji4] hvor stort hus det ble på dere da? For du venter tvillinger nå?