Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er ikke lenge igjen til nå. Kjenner jeg både gruer og gleder meg til det [emoji5]Akkurat, er jo ikke så lenge ti det da?
Ja, heldigvis veldig allrighte kollegaerAjaj, godt de sendte deg hjem - og så hyggelige kollegaer du hargodt å høre at de tok godt vare på deg ^^ slappe av hjemme noen dager nå da eller?

Men fikk komme 10 i dag i stedet for 7, og det hjalp veldig med en rolig morgen. Oj? Lite matinntak som gjør det?Heh. Gått ned 1,5 kg siden mandag. Lovende :-/
Godt å ha flink lege på sin side! Masse lykke til i morgen!Skal ha møte med arbeidsgiver og lege i morgen. Både spent og gruer meg. Legen er veldig flink, men arbeidsgiver har ingentig til overs for sykdom eller at folk ikke kan yte 100%
Nå har jeg jo krav på tilrettelegging når jeg forteller om graviditeten, så har bedt fastlege ringe meg i dag så vi kan snakke litt før møtet.. Gruer meg til å tilbake i jobb, da jeg har mye vasking, løfting og ansvar alene for resepsjon..
Det skjønner jeg godt!Nei, det er ikke lenge igjen til nå. Kjenner jeg både gruer og gleder meg til det [emoji5]
Huff, håper du snart blir bedre - hyperemesis ?Så lei av å måtte løpe fram og tilbake fra do for å kaste opp [emoji22][emoji40]
Hehe, ja tenker at det hjelper en del det og.Ja, heldigvis veldig allrighte kollegaer
Slappe av nei!Men fikk komme 10 i dag i stedet for 7, og det hjalp veldig med en rolig morgen.
![]()
Hva jobber du med?Helt enig med deg, angrer ikke på den tiden
Skal sies at jeg liker jobben jeg har, samt følge opp sakene mine; sist jeg var i permisjon var det litt vanskelig å gi slipp på dem alle..
Måtte Google for å se hva det var [emoji23] usikker på om det er akkurat det. Men nye brekninger til alle døgnets tidspunkt, ender som oftest med å kaste opp alt som er i magen. Mor har fortalt at hun ikke kunne holde noen ting nede under svangerskapet med meg. Så sannsynligheten er der [emoji54]Huff, håper du snart blir bedre - hyperemesis ?
Jobber som gjeldsrådgiver. Høres kanskje ikke spesielt morsomt ut, men føler at jeg får hjulpet på en helt annen måte ^^Hva jobber du med?
Huff, høres virkelig ikke godt ut. Føler meg egentlig heldig som 'bare' er uggen.. gleder meg veldig til det skal gi seg.Måtte Google for å se hva det var [emoji23] usikker på om det er akkurat det. Men nye brekninger til alle døgnets tidspunkt, ender som oftest med å kaste opp alt som er i magen. Mor har fortalt at hun ikke kunne holde noen ting nede under svangerskapet med meg. Så sannsynligheten er der [emoji54]
Oi, jo jeg kan faktisk forstå at det må være en givende jobb. Jeg er barnehagelærerJobber som gjeldsrådgiver. Høres kanskje ikke spesielt morsomt ut, men føler at jeg får hjulpet på en helt annen måte ^^
Du da?
Åååh så herlig. Misunner faktisk dere som jobber med barn og bittesmåOi, jo jeg kan faktisk forstå at det må være en givende jobb. Jeg er barnehagelærer![]()
Har hatt noen turbulente arbeidsforhold i yrket så hadde egentlig gitt opp, men klarte ikke helt det heller. I oktober begynte jeg der jeg er nå, første jobb som barnehagelærer på 3,5 år. Og stortrives heldigvis <3 Veldig slitsomt og helt herlig på en gang. Jobber på 1-3års avdÅååh så herlig. Misunner faktisk dere som jobber med barn og bittesmå
Trives du?
Kvalmen kom sånn plutselig for 2 uker siden! Trodde jeg hadde sluppet unna jeg også [emoji23]Huff, høres virkelig ikke godt ut. Føler meg egentlig heldig som 'bare' er uggen.. gleder meg veldig til det skal gi seg.
Godt å høre at du trives nå. Er nok ikke bare bare, nei. Og har stor forståelse for at det er en krevende hverdag - men for en glede å kunne følge så tett med på utviklingen til de små <3Har hatt noen turbulente arbeidsforhold i yrket så hadde egentlig gitt opp, men klarte ikke helt det heller. I oktober begynte jeg der jeg er nå, første jobb som barnehagelærer på 3,5 år. Og stortrives heldigvis <3 Veldig slitsomt og helt herlig på en gang. Jobber på 1-3års avd![]()
Håper den forsvinner like fort som den kom daKvalmen kom sånn plutselig for 2 uker siden! Trodde jeg hadde sluppet unna jeg også [emoji23]