Haha å, ja, den så jeg! Koblet bare ikke resten.. den så så god ut, så hodet mitt silte ut den biten [emoji23] en 4 åring høres gøy utTakk [emoji4] 4-åring. Derfor jeg la ut bildet av den grønne dinosaurkaken (om du så det)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha å, ja, den så jeg! Koblet bare ikke resten.. den så så god ut, så hodet mitt silte ut den biten [emoji23] en 4 åring høres gøy utTakk [emoji4] 4-åring. Derfor jeg la ut bildet av den grønne dinosaurkaken (om du så det)
Han var godt fornøyd med kaken og resten av dinosaurtemaet. Og av å få så masse besøk, og selvsagt av dagens lego-fangst [emoji23]Haha å, ja, den så jeg! Koblet bare ikke resten.. den så så god ut, så hodet mitt silte ut den biten [emoji23] en 4 åring høres gøy utregner med han var godt fornøyd
![]()
Takk [emoji4] Og gratulerer på forskudd til deg, for det kommer sikkert jeg til å glemme [emoji1][emoji512] Ja, tiden flyr!Gratulerer med dagen til 4 åringen! Vi har selv en 3 åring på torsdag. Gud som tiden flyr [emoji21][emoji44]
Takk! [emoji8] blir Elsa, Anna og Olaf feiring her. Han er helt oppslukt av Elsa og Olaf [emoji7]Takk [emoji4] Og gratulerer på forskudd til deg, for det kommer sikkert jeg til å glemme [emoji1][emoji512] Ja, tiden flyr!
Gleder meg til slike selskapHan var godt fornøyd med kaken og resten av dinosaurtemaet. Og av å få så masse besøk, og selvsagt av dagens lego-fangst [emoji23]
Noe så vanvittig gøy!Vel, alle var delt i team, og fikk kake bunn og diverse ingredienser - alle skulle mekke og fikse en kake til vurdering
Ganske morsomt, egentlig.Vis vedlegget 218068Vis vedlegget 218069
Ja, akkurat den biten tror jeg alle satte pris påNoe så vanvittig gøy!slik vil jeg og være med på!
Sett bortifra at jeg sitter med nerver i helspenn og har spottet litt igjen [emoji14] så har kvelden vært suksess den. Poden sover godt etter en gøy dag, samboer er nyforelsket virker det som [emoji14] moro. Er stuptrøtt, men korsryggen skrangler. Lei jeg lånte bort gravidputen til ei venninne som ble gravid i oktoberJa, akkurat den biten tror jeg alle satte pris påtypen teamarbeid jeg kan like ^^
Hatt en fin kveld?
Arf, ja ikke enkelt det da nei. Vi har to sånne laaaange puter, elsker å sove med demSett bortifra at jeg sitter med nerver i helspenn og har spottet litt igjen [emoji14] så har kvelden vært suksess den. Poden sover godt etter en gøy dag, samboer er nyforelsket virker det som [emoji14] moro. Er stuptrøtt, men korsryggen skrangler. Lei jeg lånte bort gravidputen til ei venninne som ble gravid i oktober
Må nesten kjøpe ny [emoji14] hadde doomoo sist, vurderer bbhugme denne gangArf, ja ikke enkelt det da nei. Vi har to sånne laaaange puter, elsker å sove med dem
Jeg vurderer også bbhugme [emoji4] Hadde en stor sånn type ammepute sist også, men brukte den mest til meg [emoji23]Må nesten kjøpe ny [emoji14] hadde doomoo sist, vurderer bbhugme denne gang
Jeg vurderer også bbhugme [emoji4] Hadde en stor sånn type ammepute sist også, men brukte den mest til meg [emoji23]
Bbhugme der jo utrolig deilig utMå nesten kjøpe ny [emoji14] hadde doomoo sist, vurderer bbhugme denne gang
Godt det ikke er bare meg [emoji6] men det er ganske kjedelig. Ligger i senga å hører mannen sover. Ikke en gang ungen har laga lyd enda [emoji5] så tørr ikke gå ned for vil ikke vekke henne, men det er en indre kamp om blæraTypisk. Kan sove lenge i dag, våknet halv syv
Ene dagen i uken jeg kan sove lenger.. får ikke litt til engang [emoji14]Typisk. Kan sove lenge i dag, våknet halv syv
Blæren min kapitulerte. Den ga oppGodt det ikke er bare meg [emoji6] men det er ganske kjedelig. Ligger i senga å hører mannen sover. Ikke en gang ungen har laga lyd enda [emoji5] så tørr ikke gå ned for vil ikke vekke henne, men det er en indre kamp om blæra
Ja, måtte gi opp jeg også. Men ungen sov seg igjennom den knirkete trappa [emoji6]Ene dagen i uken jeg kan sove lenger.. får ikke litt til engang [emoji14]
Blæren min kapitulerte. Den ga opp
Det var jo herlig!Ja, måtte gi opp jeg også. Men ungen sov seg igjennom den knirkete trappa [emoji6]
Haha, det tror jeg ikke jeg kunne gjort med min [emoji6] hun våkner veldig lett om morgenen, sikkert redd for å gå glipp av noe spennende.Det var jo herlig!jeg klatret over min. Han sov veldig tungt og godt [emoji14]