Skravletråd

Babysvømming har jeg aldri vært på [emoji14] hadde hylskrik hver dag hele dagen til han ble 5 mnd. Og noe utslett som jeg ikke turte utsette for klorvann. Nå er det bare for sent å starte føler jeg. Dere får kose dere i det varme og deilige vannet :)
Det skal vi :)

Vet du, det er aldri for sent. Er gjerne mer snakk om å bli vant med vann og kunne kose seg i det. Var en som startet her om dagen i gruppen vår, han var skeptisk men det gikk kjempebra!

Bygger kanskje ikke på lukkemekanismen på samme måte, men greit å vite at de ikke får helt noia i vann [emoji14]

Hør på dette, jenter...!
Kl. er altså 09.43. Samboeren ligger i senga og sover, jeg ligger i senga og slapper av - for tassen på 2,5 sover enda!! Det vil si, han våknet i åtte-tida, og da kpselekte vi litt (han sov hos oss i natt. Litt ekstra kos når storesøster er hos farmor ;) ), og uten at jeg helt vet hvordan, så sovnet vi begge to igjen!

Luksussøndag!!! :D :D

Hør på dette, jenter...!
Kl. er altså 09.43. Samboeren ligger i senga og sover, jeg ligger i senga og slapper av - for tassen på 2,5 sover enda!! Det vil si, han våknet i åtte-tida, og da kpselekte vi litt (han sov hos oss i natt. Litt ekstra kos når storesøster er hos farmor ;) ), og uten at jeg helt vet hvordan, så sovnet vi begge to igjen!

Så deilig! Sånne dager lever man lenge på ;)

Det skal vi :)

Vet du, det er aldri for sent. Er gjerne mer snakk om å bli vant med vann og kunne kose seg i det. Var en som startet her om dagen i gruppen vår, han var skeptisk men det gikk kjempebra!

Bygger kanskje ikke på lukkemekanismen på samme måte, men greit å vite at de ikke får helt noia i vann [emoji14]
Mulig jeg må undersøke litt da.. han elsker å bade i stampen sin, men svømmehall er jo mye mer åpent og kanskje skummelt til å begynne med. Føler kroppen hadde hatt godt av å få slappet av litt i deilig varmevann [emoji14]
Hør på dette, jenter...!

Det får en si! Luksus :o vil også ha en slik morran! Hihi

Mulig jeg må undersøke litt da.. han elsker å bade i stampen sin, men svømmehall er jo mye mer åpent og kanskje skummelt til å begynne med. Føler kroppen hadde hatt godt av å få slappet av litt i deilig varmevann [emoji14]

Går jo an å bare dra som familie :) her har de et varmebasseng + liten del for babyer/barn med sklie. Han eeeelsker sklia!

Går jo an å bare dra som familie :) her har de et varmebasseng + liten del for babyer/barn med sklie. Han eeeelsker sklia!
Her har de et stort basseng for lengsesvømming og stuping (kaldt vann), et varmebasseng og et lite sånn boblebad for babyer :) for stor til boblebadet, så blir varmebasseng, men ingen sklier eller noe for de minste [emoji14] dvs. nå er det noen år siden jeg var og svømte sist, så skal ikke si ting for helt sikkert. Mulig de har fått oppgradert den siste tiden. Fikk veldig lyst nå :D

Håper du får det snart da :D Er temmelig lenge siden sist her, så det var utrolig deilig!

Oh yes! Det er mer enn tydelig at man gjør, for det er neimen ikke ofte det skjer :P
Nei, sant det. Her sover guttungen gjerne en lengre lur hvis pappaen sover med ham. Kan plutselig sove hele to timer sammen :O

Så da får jeg tid til å rydde litt og slappe av [emoji14]

Her har de et stort basseng for lengsesvømming og stuping (kaldt vann), et varmebasseng og et lite sånn boblebad for babyer :) for stor til boblebadet, så blir varmebasseng, men ingen sklier eller noe for de minste [emoji14] dvs. nå er det noen år siden jeg var og svømte sist, så skal ikke si ting for helt sikkert. Mulig de har fått oppgradert den siste tiden. Fikk veldig lyst nå :D
Får vel sjekke det litt ut og ta dere en tur en dag :) fin aktivitet ^^

Lengter etter slike dager [emoji14] eller dager hvor samboer tar initiativ til å stå opp selv med lillegull i helgen
Ikke sant. Det var en periode i høst (rundt da jeg sa ja ti å prøve på en til) at min kjære var utrolig flink til å stå opp i helgene! Da kunne ejg omtrent få sovet ut en dag hver helg! Men ellers kan jeg nesten telle på en hånd hvor mange helger det har vært sånn siden tuppa vår ble født i oktober -12 xD

Ikke sant. Det var en periode i høst (rundt da jeg sa ja ti å prøve på en til) at min kjære var utrolig flink til å stå opp i helgene! Da kunne ejg omtrent få sovet ut en dag hver helg! Men ellers kan jeg nesten telle på en hånd hvor mange helger det har vært sånn siden tuppa vår ble født i oktober -12 xD
Bare en natt, en eneste natt er alt jeg kunne tenkt meg nå [emoji14] heh..

Tok meg selv i å spise brødskive med salami.. så spør samboer: kan du spise salami da?? Wææ, jeg kan vel ikke det?☹️

Ah, kjente jeg ble litt nervøs også. Men får prøve å finne noe annet som jeg blir glad i da [emoji4] ostesmørbrød var et godt forslag! [emoji2][emoji2] tusen takk for svar [emoji173]
Klart man blir nervøs. Er ikke alltid like lett å huske hva man kan spise og ikke når alt er ferskt [emoji14] men går nok fint med den skiven ;) bare husk på til neste gang hihi [emoji173]

Back
Topp