Skravletråd

Takk [emoji4] 4-åring. Derfor jeg la ut bildet av den grønne dinosaurkaken (om du så det)
Haha å, ja, den så jeg! Koblet bare ikke resten.. den så så god ut, så hodet mitt silte ut den biten [emoji23] en 4 åring høres gøy ut :D regner med han var godt fornøyd :)

Gratulerer med dagen til 4 åringen! Vi har selv en 3 åring på torsdag. Gud som tiden flyr [emoji21][emoji44]

Haha å, ja, den så jeg! Koblet bare ikke resten.. den så så god ut, så hodet mitt silte ut den biten [emoji23] en 4 åring høres gøy ut :D regner med han var godt fornøyd :)
Han var godt fornøyd med kaken og resten av dinosaurtemaet. Og av å få så masse besøk, og selvsagt av dagens lego-fangst [emoji23]

Takk [emoji4] Og gratulerer på forskudd til deg, for det kommer sikkert jeg til å glemme [emoji1][emoji512] Ja, tiden flyr!
Takk! [emoji8] blir Elsa, Anna og Olaf feiring her. Han er helt oppslukt av Elsa og Olaf [emoji7]

Godt å høre du har kost deg! :D Game of Cakes? Utdyp den litt [emoji14] hehe
Vel, alle var delt i team, og fikk kake bunn og diverse ingredienser - alle skulle mekke og fikse en kake til vurdering :)

Ganske morsomt, IMG_20170204_171716.jpg

Vedlegg

• IMG_20170204_171010.jpg
    IMG_20170204_171010.jpg
    90,8 KB · Visninger: 22
Ja, akkurat den biten tror jeg alle satte pris på :) typen teamarbeid jeg kan like ^^

Hatt en fin kveld?
Sett bortifra at jeg sitter med nerver i helspenn og har spottet litt igjen [emoji14] så har kvelden vært suksess den. Poden sover godt etter en gøy dag, samboer er nyforelsket virker det som [emoji14] moro. Er stuptrøtt, men korsryggen skrangler. Lei jeg lånte bort gravidputen til ei venninne som ble gravid i oktober

Sett bortifra at jeg sitter med nerver i helspenn og har spottet litt igjen [emoji14] så har kvelden vært suksess den. Poden sover godt etter en gøy dag, samboer er nyforelsket virker det som [emoji14] moro. Er stuptrøtt, men korsryggen skrangler. Lei jeg lånte bort gravidputen til ei venninne som ble gravid i oktober
Arf, ja ikke enkelt det da nei. Vi har to sånne laaaange puter, elsker å sove med dem

Typisk. Kan sove lenge i dag, våknet halv syv

Godt det ikke er bare meg [emoji6] men det er ganske kjedelig. Ligger i senga å hører mannen sover. Ikke en gang ungen har laga lyd enda [emoji5] så tørr ikke gå ned for vil ikke vekke henne, men det er en indre kamp om blæra

Ene dagen i uken jeg kan sove lenger.. får ikke litt til engang [emoji14]
Godt det ikke er bare meg [emoji6] men det er ganske kjedelig. Ligger i senga å hører mannen sover. Ikke en gang ungen har laga lyd enda [emoji5] så tørr ikke gå ned for vil ikke vekke henne, men det er en indre kamp om blæra
Blæren min kapitulerte. Den ga opp

Det var jo herlig! :D jeg klatret over min. Han sov veldig tungt og godt [emoji14]
Haha, det tror jeg ikke jeg kunne gjort med min [emoji6] hun våkner veldig lett om morgenen, sikkert redd for å gå glipp av noe spennende.

Back
Topp