Skravletråd

Håper bare ikke metallsmaken ødelegger for meg [emoji23] den er verst rett etter jeg har stått opp da.
Ah den har jeg foreløpig sluppet unna! Er jo metallisk smak i sukrin for noen også så dobbelt opp [emoji21][emoji23]

500gr mandel
500gr melis
4 eggehvitter

Skold mandlene. Kvern de fint. Bland mandelmel og melis. Stivpisk eggehvitene. Bland forsiktig sammen. Valgfritt: La stå kaldt under plast før du ruller kuler. Smelt sjokolade og rull kulene i sjokolade.
Sjokolade.. oh mama [emoji14] heheh

500gr mandel
500gr melis
4 eggehvitter

Skold mandlene. Kvern de fint. Bland mandelmel og melis. Stivpisk eggehvitene. Bland forsiktig sammen. Valgfritt: La stå kaldt under plast før du ruller kuler. Smelt sjokolade og rull kulene i sjokolade.
Ganske like oppskriftå eg brukte før jul, men der skulle eggehvitene bare røras inn. Brukte to for å få alt til å henge sammen. Lot selfølgelig ikke mandlene få kjøla seg ner før eg malte de å då tok det tid å mala de, følte alt satt fast i kvernå [emoji57] blei nydeligt godt!

Ganske like oppskriftå eg brukte før jul, men der skulle eggehvitene bare røras inn. Brukte to for å få alt til å henge sammen. Lot selfølgelig ikke mandlene få kjøla seg ner før eg malte de å då tok det tid å mala de, følte alt satt fast i kvernå [emoji57] blei nydeligt godt!
Ja, hvis man ikke stivpisker egehvittene trenger man færre. Jeg vet egentlig ikke fordelen av å stivpiske de i marsipan. Jeg fikk oppskrift av min farmor.

Ja, hvis man ikke stivpisker egehvittene trenger man færre. Jeg vet egentlig ikke fordelen av å stivpiske de i marsipan. Jeg fikk oppskrift av min farmor.
Då prøve eg det neste gang. Blir sikkert litt meir luftig? Leita lenge etter oppskriftå til maens bestemor, men enda opp med google..

Må le litt av meg sjøl. Hadde som nyttårsforsett å redusera mobil bruken å prioritera andre ting heller. Gikk kjempe fint! Knapt innom facebook å messenger lenger, men nå praktisktalt bur eg her inne [emoji23]
Samme her.. [emoji14] har veldig lyst på skjult forum i tillegg, så motivasjonen er jo ganske stor [emoji23]

Ja ikke sant? Me må gjer vårt besta jobba mot det felles målet om skjult forum
Kan tenke meg vi er på god vei om vi holder oppe tempoet [emoji14] jeg la til en lek til her som går litt raskere. Mulig folk får inspirasjon til navn til de små også da

Kan tenke meg vi er på god vei om vi holder oppe tempoet [emoji14] jeg la til en lek til her som går litt raskere. Mulig folk får inspirasjon til navn til de små også da

Back
Topp