Ah den har jeg foreløpig sluppet unna! Er jo metallisk smak i sukrin for noen også så dobbelt opp [emoji21][emoji23]Håper bare ikke metallsmaken ødelegger for meg [emoji23] den er verst rett etter jeg har stått opp da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah den har jeg foreløpig sluppet unna! Er jo metallisk smak i sukrin for noen også så dobbelt opp [emoji21][emoji23]Håper bare ikke metallsmaken ødelegger for meg [emoji23] den er verst rett etter jeg har stått opp da.
Sjokolade.. oh mama [emoji14] heheh500gr mandel
500gr melis
4 eggehvitter
Skold mandlene. Kvern de fint. Bland mandelmel og melis. Stivpisk eggehvitene. Bland forsiktig sammen. Valgfritt: La stå kaldt under plast før du ruller kuler. Smelt sjokolade og rull kulene i sjokolade.
Metallisk smak på sukrin?Ah den har jeg foreløpig sluppet unna! Er jo metallisk smak i sukrin for noen også så dobbelt opp [emoji21][emoji23]
Ganske like oppskriftå eg brukte før jul, men der skulle eggehvitene bare røras inn. Brukte to for å få alt til å henge sammen. Lot selfølgelig ikke mandlene få kjøla seg ner før eg malte de å då tok det tid å mala de, følte alt satt fast i kvernå [emoji57] blei nydeligt godt!500gr mandel
500gr melis
4 eggehvitter
Skold mandlene. Kvern de fint. Bland mandelmel og melis. Stivpisk eggehvitene. Bland forsiktig sammen. Valgfritt: La stå kaldt under plast før du ruller kuler. Smelt sjokolade og rull kulene i sjokolade.
Vet ikke [emoji51] jeg syns ikke det selv [emoji4][emoji3]Metallisk smak på sukrin?har jeg aldri hørt.. hvorfor mon tro?
[emoji23][emoji23] glad jeg ikke arbeider der [emoji6]Tørr ikke tenke på hvordan de har det i barnehagen, med samme greia x4/5 eller mer![]()
Gratulerer med bursdagsbarnet.Takk [emoji4] Ja, i morgen [emoji512]
Godt eg ikke er aleina om å øveraska folk om eg tar meg ett glass.. Er ein stor fordel når graviditeten skal skjules.Haha [emoji6] kjenner meg igjen den i å sovne på sofaen [emoji5]
Har ingen gode ideer til hvorfor ikke drikke, da jeg svært sjeldent drikker selv. Så her blir folk faktisk mer overrasket om jeg drikker [emoji85]
Ja, hvis man ikke stivpisker egehvittene trenger man færre. Jeg vet egentlig ikke fordelen av å stivpiske de i marsipan. Jeg fikk oppskrift av min farmor.Ganske like oppskriftå eg brukte før jul, men der skulle eggehvitene bare røras inn. Brukte to for å få alt til å henge sammen. Lot selfølgelig ikke mandlene få kjøla seg ner før eg malte de å då tok det tid å mala de, følte alt satt fast i kvernå [emoji57] blei nydeligt godt!
Takk [emoji1]Gratulerer med bursdagsbarnet.![]()
Då prøve eg det neste gang. Blir sikkert litt meir luftig? Leita lenge etter oppskriftå til maens bestemor, men enda opp med google..Ja, hvis man ikke stivpisker egehvittene trenger man færre. Jeg vet egentlig ikke fordelen av å stivpiske de i marsipan. Jeg fikk oppskrift av min farmor.
Godt eg ikke er aleina om å øveraska folk om eg tar meg ett glass.. Er ein stor fordel når graviditeten skal skjules.
Samme her.. [emoji14] har veldig lyst på skjult forum i tillegg, så motivasjonen er jo ganske stor [emoji23]Må le litt av meg sjøl. Hadde som nyttårsforsett å redusera mobil bruken å prioritera andre ting heller. Gikk kjempe fint! Knapt innom facebook å messenger lenger, men nå praktisktalt bur eg her inne [emoji23]
Ja ikke sant? Me må gjer vårt besta jobba mot det felles målet om skjult forumSamme her.. [emoji14] har veldig lyst på skjult forum i tillegg, så motivasjonen er jo ganske stor [emoji23]
Kan tenke meg vi er på god vei om vi holder oppe tempoet [emoji14] jeg la til en lek til her som går litt raskere. Mulig folk får inspirasjon til navn til de små også daJa ikke sant? Me må gjer vårt besta jobba mot det felles målet om skjult forum
Kan tenke meg vi er på god vei om vi holder oppe tempoet [emoji14] jeg la til en lek til her som går litt raskere. Mulig folk får inspirasjon til navn til de små også daJa ikke sant? Me må gjer vårt besta jobba mot det felles målet om skjult forum
Ein utruligt god idé!Kan tenke meg vi er på god vei om vi holder oppe tempoet [emoji14] jeg la til en lek til her som går litt raskere. Mulig folk får inspirasjon til navn til de små også da
Hvorfor i alle dager kom det 3 kopier av innlegget jeg skrev?Ein utruligt god idé!