Skravletråd

Hvorfor i alle dager kom det 3 kopier av innlegget jeg skrev? :o men ja, sånn navnelek hjalp litt på å tenke navn forrige gang, men vi gjorde det IRL da [emoji14] hihi
Kanskje dårlig forbindelse? Hvis ikke det kommer mottatt signal blir det automatisk resendt.. Har opplevd det sjøl på facebook.. Litt irriterende..

Kanskje dårlig forbindelse? Hvis ikke det kommer mottatt signal blir det automatisk resendt.. Har opplevd det sjøl på facebook.. Litt irriterende..
Jeg har ekstremt dårlig dekning og nett, men første gang jeg har oppdaget det her skje [emoji14] jaja.. blir irriterende for alle andre enn meg?

Aah jeg er skikkelig kakemoms [emoji7]

Med kvalmen som herjer her går det til tider dårlig med mat. Altså, jeg blir kjempefristet av å se middager på nett, og det er mye jeg kunne tenkt meg, men jeg greier ikke å lage den! Da blir jeg kvalm.. Kaker blir jeg uvel av å tenke på. Det som derimot IKKE er helt heldig oppi dette er at godteri kan jeg få i meg uansett.. :O Så om jeg er for kvalm til å spise mat, så greier jeg å få i meg noen biter snop..
Og jeg som skal gifte emg om halvannet år og skulle leve så sunt i svangerskapet :angelic:

Med kvalmen som herjer her går det til tider dårlig med mat. Altså, jeg blir kjempefristet av å se middager på nett, og det er mye jeg kunne tenkt meg, men jeg greier ikke å lage den! Da blir jeg kvalm.. Kaker blir jeg uvel av å tenke på. Det som derimot IKKE er helt heldig oppi dette er at godteri kan jeg få i meg uansett.. :O Så om jeg er for kvalm til å spise mat, så greier jeg å få i meg noen biter snop..
Og jeg som skal gifte emg om halvannet år og skulle leve så sunt i svangerskapet :angelic:

Uff! :( håper jeg slipper unna den kvalmen altså! :o

Her er appetitt intet problem, tvert imot. Må slutte å spise så mye [emoji14]

Hadde akkurat Game of Cakes på den jobbfesten, yums [emoji14]

Håper dere alle har en fin lørdagskveld :)

Vet hva du mener.. Med en gang jeg bikket uke 6 så kom kvalmen. Den er like jævlig hele dagen! så nå går det i kalde grillpølser ;) Prøver å lage mat som frister, men må jeg skal spise så er det som gift!!

Sliten mor etter først barnebursdsg så familiebursdag. Tror bursdagsbarnet er sliten også, for han har forskanset seg alene på rommet og bygger lego. Han er ikke så glad i å leke mye alene. Far derimot skal ut på ski [emoji32] Nå håper jeg ungen synger og bygger lego for seg selv litt mer så jeg kan ligge på sofaen og nyte at det er stille [emoji1]

Sliten mor etter først barnebursdsg så familiebursdag. Tror bursdagsbarnet er sliten også, for han har forskanset seg alene på rommet og bygger lego. Han er ikke så glad i å leke mye alene. Far derimot skal ut på ski [emoji32] Nå håper jeg ungen synger og bygger lego for seg selv litt mer så jeg kan ligge på sofaen og nyte at det er stille [emoji1]
Imponert over far :p gratulerer med bursdagsgutten!!

I kveld skal vi ha biff! Min favoritt, til jeg kom på at jeg ikke kan steke den slik jeg liker :( Glemmer hvor kjedelig det er å gå gravid:p

Her er appetitt intet problem, tvert imot. Må slutte å spise så mye [emoji14]

Hadde akkurat Game of Cakes på den jobbfesten, yums [emoji14]

Håper dere alle har en fin lørdagskveld :)
Godt å høre du har kost deg! :D Game of Cakes? Utdyp den litt [emoji14] hehe

Gratulera så mye m bursdagsbarnet! Nyt stillheten og kos deg [emoji4]

Back
Topp