Skravletråd

:love017:love017
Takk takk :D

Så det var skrevet noe om kinesisk fødselskart tidligere her. Med sønnen min stemte det ikke, datteren min stemte :p Men er det noen av dere som har fått en magefølelse på kjønn? :D Kanskje litt tidlig, men det slo meg i sta at jeg er sikker på det blir ei jente til! <3

Jeg føler på meg at det blir jente. Fikk også høre fra ei på jobb i romjula at jeg snart ble gravid med ei jente (ho har synske evner) og visste ikke at vi skulle begynne å prøve nå. Så blir spennende å se hva det blir og om det i det hele tatt blir noe mer :love017

:love017:love017

Jeg føler på meg at det blir jente. Fikk også høre fra ei på jobb i romjula at jeg snart ble gravid med ei jente (ho har synske evner) og visste ikke at vi skulle begynne å prøve nå. Så blir spennende å se hva det blir og om det i det hele tatt blir noe mer :love017
Så artig :)
Da vi skulle fortelle mamma om første barn på vei hadde hun drømt natt til den dagen at vi fortalte det, så hun var ikke overrasket engang! :P Følelsen fra drømmen satt i ;) Hun har også visst at vi prøver denne gangen, og fortalte for et par måneder siden at hun var sikker på det kommer ei jente til :D

Så artig :)
Da vi skulle fortelle mamma om første barn på vei hadde hun drømt natt til den dagen at vi fortalte det, så hun var ikke overrasket engang! :p Følelsen fra drømmen satt i ;) Hun har også visst at vi prøver denne gangen, og fortalte for et par måneder siden at hun var sikker på det kommer ei jente til :D

Blir spennende å se om de blir jenter på oss da ❤

Så det var skrevet noe om kinesisk fødselskart tidligere her. Med sønnen min stemte det ikke, datteren min stemte :p Men er det noen av dere som har fått en magefølelse på kjønn? :D Kanskje litt tidlig, men det slo meg i sta at jeg er sikker på det blir ei jente til! <3

"følelse" på gutt. kan aldri vite men hadde bare sex 1 gang den måneden og det var på eggløsningsdagen tror jeg :P så er derfor jeg tror gutt..

Velkommen og gratulerer :D Jeg kikka på det horoskopet jeg også, og det stemte med at jeg fikk jente sist. Sier at jeg skal få jente neste gang også:) Hadde vært veldig deilig når jeg har så mye jenteting i hus:p

Jaa <3 Håper så inderlig det går veien! Jeg har aldri mistet før, bare hatt to kjemiske, men ser for meg det ville vært vanvittig tungt..

Huff ja, må være tungt :( Første gang gravid og aldri mista, så håper jeg slipper å oppleve å miste ❤ Er så redd for å gjøre noe feil, men er kanskje mer vanlig første gangen gravid? Krysse fingra for oss alle her❤

Velkommen og gratulerer :D Jeg kikka på det horoskopet jeg også, og det stemte med at jeg fikk jente sist. Sier at jeg skal få jente neste gang også:) Hadde vært veldig deilig når jeg har så mye jenteting i hus:p
Takk :D Haha, ja, det hadde vært praktisk ;) Vi har en av hver fra før, så med tredje er vi bankers uansett :P

Huff ja, må være tungt :( Første gang gravid og aldri mista, så håper jeg slipper å oppleve å miste ❤ Er så redd for å gjøre noe feil, men er kanskje mer vanlig første gangen gravid? Krysse fingra for oss alle her❤
Første gang er man nok mer nervøs, fordi man aldri har vært gjennom det før. Må vet ikke hva som er normalt å føle og ikke, og alt kan være skummelt. Jeg merker at jeg er mer selvsikker nå tredje gang, og vet jo det at det ikke er min skyld om noe skjer, men redselen er der likevel x)
Krysser fingrene for alle ja, oktober skal bli en måned som fyller opp statistikken for året :D

Så det var skrevet noe om kinesisk fødselskart tidligere her. Med sønnen min stemte det ikke, datteren min stemte [emoji14] Men er det noen av dere som har fått en magefølelse på kjønn? :D Kanskje litt tidlig, men det slo meg i sta at jeg er sikker på det blir ei jente til! <3
Jupp, jeg er overbevist om at jeg har en gutt til inni her.

Blir spennende å se om vi får rett da ;)

Men dere... Er det flere som har fått den kjære kvalmen? :p Den kom her for to dager siden her. Jeg skal ikke klage egentlig altså, for jeg har en kvalme som går over når jeg spiser. Problemer er bare å få spist ofte nok og å finne noe som frister, samtidig som jeg ikke skal gå lei :D

Egentlig er jeg veldig glad for å ha kvalmen som symptom, men jeg har ett problem: Jeg orker ikke lage middag til barna... Denne uka har det blitt to dager med pølser og lapskaus fra boks i dag! De tåler ikke egg og melk heller, så der skrenker det seg litt inn med hel- og halvfabrikat. På kvelden er det skolearbeid, men jeg er redd det ikke er noe annet å gjøre enn å kombinere lesing og å stå over kjelene på kvelden, så jeg kan varme det opp når jeg kommer hjem kvalm og sliten etter jobb/skole :p

Om dette skulle gå bra, har jeg en følelse av at det blir en liten guttebass.

Men dere... Er det flere som har fått den kjære kvalmen? :p Den kom her for to dager siden her. Jeg skal ikke klage egentlig altså, for jeg har en kvalme som går over når jeg spiser. Problemer er bare å få spist ofte nok og å finne noe som frister, samtidig som jeg ikke skal gå lei :D

Egentlig er jeg veldig glad for å ha kvalmen som symptom, men jeg har ett problem: Jeg orker ikke lage middag til barna... Denne uka har det blitt to dager med pølser og lapskaus fra boks i dag! De tåler ikke egg og melk heller, så der skrenker det seg litt inn med hel- og halvfabrikat. På kvelden er det skolearbeid, men jeg er redd det ikke er noe annet å gjøre enn å kombinere lesing og å stå over kjelene på kvelden, så jeg kan varme det opp når jeg kommer hjem kvalm og sliten etter jobb/skole :p
Jeg startet med skikkelig kvalme idag 6+0. Får ikke i meg mat, alt smaker vondt og ikke minst luktet vondt. Har også første dag med oppkast. Blææææ. Tom og Jerry kjeks er løsningen!

Men dere... Er det flere som har fått den kjære kvalmen? [emoji14] Den kom her for to dager siden her. Jeg skal ikke klage egentlig altså, for jeg har en kvalme som går over når jeg spiser. Problemer er bare å få spist ofte nok og å finne noe som frister, samtidig som jeg ikke skal gå lei :D

Den 'trivlige' kvalmen så kjem snikane på de mest ubeleielige tidspunkter.. Hatt an i ca 2veker alt. Blir ekstra kvalm når eg har ete og då klare eg ikke luktå av mat lenger.[emoji57] Godt du har muligheten til å ta snarveier for å få maten fortare på bordet! Kanskje det og laga større porsjon på kvelden/når du har anledning å frysa ner som 'halvfabrikat' kan var ein idé? Kan gjer det med det mesta, gjorde det meir før når eg sleit med matallergi. Blei kvitt mesteparten i førsta svangerskapet [emoji4]

Ingen kvalme her :) kun tunge bryst :D

Jeg startet med skikkelig kvalme idag 6+0. Får ikke i meg mat, alt smaker vondt og ikke minst luktet vondt. Har også første dag med oppkast. Blææææ. Tom og Jerry kjeks er løsningen!
Æsj, så kjedelig :/ Kjenner det vrenger seg i magen bare av tanken på kjeks her, så det holder jeg meg unna :D
Den 'trivlige' kvalmen så kjem snikane på de mest ubeleielige tidspunkter.. Hatt an i ca 2veker alt. Blir ekstra kvalm når eg har ete og då klare eg ikke luktå av mat lenger.[emoji57] Godt du har muligheten til å ta snarveier for å få maten fortare på bordet! Kanskje det og laga større porsjon på kvelden/når du har anledning å frysa ner som 'halvfabrikat' kan var ein idé? Kan gjer det med det mesta, gjorde det meir før når eg sleit med matallergi. Blei kvitt mesteparten i førsta svangerskapet [emoji4]
Ja, jeg må se om jeg får til noe sånt. Kan ikke la barna leve på pølser, lapskaus og fiskepinner de neste ukene heller! :P Og mannen min er veldig god på mange områder, men å lage mat, DET er ikke noe for han xD
Og så deilig at du ble så bra etter svangerskapet, det må være befriende :)

Jeg sliter så med brekninger:p Brekker meg bare jeg går inn på kjøkkenet for å lage frokost! Spesielt søpla! Det å tømme den har mannen fått i oppgave :p I forrige svangerskap var jeg ikke innpå kjøkkenet på 3,5mnd:o

Ikke spesielt kvalm, men har bemerket meg noen kvalmebyger - om jeg kan kalle det det denne uken. Nå ligger jeg på soffan og det snurrer rundt som om jeg skulle ha tatt et par flasker vin for mye om noen kan relatere [emoji20]

Back
Topp